ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Νέο Ford Focus: Δυναμικό και με άμεση απόκριση

Το νέο πλαίσιο του Ford Focus προσφέρει απολαυστική και δυναμική εμπειρία στον οδηγό. Δείτε αναλυτικά.

Νέο Ford Focus: Δυναμικό και με άμεση απόκριση

Ένα προηγμένο, νέο πλαίσιο με την υποστήριξη κορυφαίων τεχνολογιών προσφέρει δυναμική και απολαυστική οδηγική εμπειρία στον οδηγό του νέου Ford Focus, σε συνδυασμό με βελτιωμένη ποιότητα κύλισης.

Το νέο Focus συνεχίζει την παράδοση που δημιούργησε το μοντέλο της πρώτης γενιάς, το οποίο άλλαξε τους κανόνες του παιχνιδιού. Διαθέτει νέο, απομονωμένο υποπλαίσιο για την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση με ανισομεγέθεις βραχίονες (SLA) που βελτιστοποιεί αφενός την άνεση, αφετέρου την απόκριση του οχήματος στις εντολές του οδηγού.

Το σύστημα SLA προσφέρει την επιθυμητή ισορροπία μεταξύ αντιστάθμισης κραδασμών εμπρός και πίσω από τις μεγαλύτερες ανωμαλίες του δρόμου, για πιο άνετα ταξίδια. Πολυσυνθετικά σαϊλεντμπλόκ διαθέτουν διαφορετικά χαρακτηριστικά ακαμψίας όταν υπόκεινται σε φορτία από διαφορετικές κατευθύνσεις, για καλύτερη αντιστάθμιση ελαφριών κραδασμών και βελτιωμένα χαρακτηριστικά NVH (θορύβων, κραδασμών και τριγμών). Μία μοναδική γεωμετρία SLA για μοντέλα Focus wagon επανατοποθετεί τους αποσβεστήρες, βοηθώντας το όχημα να παραμείνει ευέλικτο και άμεσο, ακόμα και με πλήρως φορτωμένο χώρο αποσκευών, και βοηθώντας στη μεγιστοποίηση του χώρου αποσκευών με φαρδύτερη επιφάνεια πατώματος φόρτωσης.

Επίσης, ένας ημιάκαμπτος πίσω άξονας ελαφρού βάρους είναι διαμορφωμένος ώστε να προσφέρει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που έχουν μάθει να περιμένουν οι οδηγοί από το Focus. Η πατενταρισμένη δομή, που έχει αναβαθμιστεί με την τεχνολογία ελατηρίων ελεγχόμενης απόσβεσης και βρίσκεται πίσω από την άμεση απόκριση και απολαυστική οδηγική εμπειρία του νέου Fiesta ST, έχει σχεδιαστεί για να συμπληρώνει τους ελαφρύτερους κινητήρες 1.0 EcoBoost και 1.5 EcoBlue.

Η προηγμένη τεχνολογία ελατηρίων εφαρμόζει διαφορετικές δυνάμεις στην πίσω ανάρτηση, επιτρέποντας αντιστάθμιση εγκάρσιων φορτίων από τα ίδια τα ελατήρια για αυξημένη πλευρική ακαμψία. Επίσης βελτιώνεται η σταθερότητα, ευελιξία και απόκριση για μία ακόμα πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία.

Η οδηγική ποιότητα των πεντάθυρων μοντέλων με ανάρτηση SLA βελτιώνεται περαιτέρω με την τεχνολογία CCD της Ford για το Focus, η οποία κάθε 2 χιλ. του δευτερολέπτου παρακολουθεί δεδομένα από την ανάρτηση, το αμάξωμα, το σύστημα διεύθυνσης και πέδησης και προσαρμόζει τις δυνάμεις απόσβεσης για εξαιρετική οδηγική ποιότητα.

Η τεχνολογία βοηθά επίσης στη μείωση της πρόσκρουσης όταν το όχημα πέφτει σε λακκούβες, ανιχνεύοντας την άκρη μιας λακκούβας και προσαρμόζοντας τον αποσβεστήρα ώστε ο τροχός να μην εισέρχεται πολύ μέσα σε αυτή. Επειδή ο τροχός και ο ελαστικό δεν πέφτουν τόσο βαθιά στις λακκούβες, αναπηδούν πολύ λιγότερο κατά την έξοδο. Η πίσω ανάρτηση μπορεί να αντιδρά ακόμα ταχύτερα, με ένα σήμα από τον εμπρός τροχό, δίνοντας μία πρώτη ειδοποίηση στον πίσω τροχό πριν καν φτάσει στη λακκούβα.

Το σύστημα CCD υποστηρίζει επίσης την τεχνολογία Drive Mode. Επιλέξιμα Προφίλ Οδήγησης Normal, Sport και Eco προσφέρονται για πρώτη φορά με Focus, επιτρέποντας στους οδηγούς να προσαρμόζουν άμεσα το πεντάλ του γκαζιού, το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης Electronic Power Assisted Steering (EPAS) και τα χαρακτηριστικά του ACC στην εκάστοτε οδηγική κατάσταση. Όταν το Focus διαθέτει CCD, προσφέρει επίσης Comfort και Eco-Comfort Drive Modes, προσαρμόζοντας ανάλογα το χαρακτήρα της ανάρτησης.

Τα μοντέλα Focus Active crossover θα έχουν επιπλέον δύο νέα επιλέξιμα Προφίλ Οδήγησης (Drive Modes) Slippery mode – για αυξημένη αυτοπεποίθηση σε επιφάνειες με μειωμένη τριβή όπως χιόνι και πάγος, και Trail mode – που βοηθά στη διατήρηση της κεκτημένης ταχύτητας σε μαλακές, παραμορφούμενες επιφάνειες.

Ένα νέο σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης EPAS στην κολώνα τιμονιού και νέο λογισμικό προσφέρουν ακόμα ταχύτερη απόκριση, διαισθητική λειτουργία και καλύτερη αίσθηση για μία άκρως απολαυστική οδηγική εμπειρία, με την προσθήκη χαρακτηριστικών που αυξάνουν την άνεση, όπως το Torque Steer Compensation. Το Focus λανσάρει επίσης για πρώτη φορά ένα εξελιγμένο εσωτερικά ειδικό σύστημα με την ονομασία Ford Stability Control που υποστηρίζει τη δυναμική συμπεριφορά με τη λειτουργία Torque Vectoring Control.

Οι αποστάσεις φρεναρίσματος από 100 χλμ./ωρα μειώνονται μέχρι 1μ., χάρη στο νέο Electric Brake Booster για ορισμένα μοντέλα, που αναπτύσσει ταχύτερα πίεση πέδησης, ενώ προσφέρει καλύτερη σταθερότητα και αίσθηση στο πεντάλ, σε μεγαλύτερο εύρος συνθηκών λειτουργίας.

Το Focus είναι το πρώτο όχημα που βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική της Ford C2 η οποία – σε συνδυασμό με μία νέα δομή αμαξώματος – επέτρεψε στους μηχανικούς να αυξήσουν την ακαμψία για μεγαλύτερη απόκριση. Η στρεπτική ακαμψία έχει βελτιωθεί κατά 20% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Focus, ενώ η στιβαρότητα των σημείων έδρασης της ανάρτησης αυξήθηκε μέχρι 50%, μειώνοντας την κάμψη για καλύτερο έλεγχο αμαξώματος.

Υιοθετεί μία καινοτόμα μέθοδο για αύξηση της ακαμψίας της πίσω δομής που εξελίχθηκε για το αναγνωρισμένο μοντέλο Ford Focus RS. Υγρός αφρός εισέρχεται στις πίσω κοιλότητες κάτω από το αμάξωμα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας συναρμολόγησης. Στη συνέχεια στεγνώνει και διογκώνεται στον φούρνο βαφής αυξάνοντας κατά 10% την τοπική πλευρική ακαμψία με ελάχιστο πρόσθετο βάρος.     

Από το – 10 χιλ. χαμηλότερο - Focus ST-Line με μοναδικά ελατήρια, αποσβεστήρες και αντιστρεπτικές δοκούς μέχρι το – 30 χιλ. υπερυψωμένο - Focus Active με μοναδικά εμπρός και πίσω ακροαξόνια, το πλαίσιο κάθε έκδοσης έχει ρυθμιστεί για να προσφέρει την αναγνωρίσιμη συμπεριφορά του Focus.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Η ακεραιότητα δεν έχει ανάγκη από κανόνες."

Αλμπέρ Καμύ, 1913-1960, Γάλλος συγγραφέας, Νόμπελ 1957

  • 1826 - Στο χωριό Μεχμέταγα της Αρκαδίας 400 Αιγύπτιοι συγκρούονται με ελληνική δύναμη υπό τους Χατζημιχαήλ Νταλιάνη, Νικηταρά, Γιατράκο και Πορτογάλο Φιλέλληνα Αλμέιδα. Μετά από σκληρό αγώνα οι Αιγύπτιοι τρέπονται σε φυγή, εγκαταλείποντας 200 νεκρούς.
    1875 – Ελλάδα – Η κυβέρνηση του Χ. Τρικούπη διεξάγει εκλογές που θα διαρκέσουν μέχρι τις 21 Ιουλίου όπου και πλειοψηφεί η αντιπολίτευση υπό τον Αλέξανδρο Κουμουνδούρο.
    1989 – πέθανε η Μαρίκα Νέζερ, Ελληνίδας ηθοποιός

© 2002-2019 MEDIA2DAY