ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Audi e-tron GT: Ονειρεμένο 

Η Audi παρουσίασε στο Λος Άντζελες το νέο τετράθυρο coupe της με 590 άλογα και εντυπωσιακό αμάξωμα.

Audi e-tron GT: Ονειρεμένο 

Η Audi, επιταχύνει τον ρυθμό ανάπτυξης των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα εντάξει στη γκάμα της τα επόμενα χρόνια. Η τελευταία της δημιουργία είναι το τετράθυρο coupe Audi e-tron GT concept, που αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το 2018. 

Ακολουθεί τα βήματα του Audi e-tron SUV και του Audi e-tron Sportback, τα οποία θα λανσαριστούν το 2019.

Η νέα πρόταση υιοθετεί επίπεδη αρχιτεκτονική που προσφέρει συναρπαστικές αναλογίες και χαμηλό κέντρο βάρους. Τα 434 kW (590 ίπποι) εξασφαλίζουν την υψηλη απόδοση που ταιριάζει σε ένα σπορ αυτοκίνητο. Η ροπή μεταφέρεται στους τροχούς μέσω της μόνιμης τετρακίνησης quattro της Audi.



Η μελέτη του Audi e-tron GT αντανακλάται στις διαστάσεις του αμαξώματος, μήκος 4,96 μ., πλάτος 1,96 μ. και ύψος 1,38 μ. Το αμάξωμα έχει περιορισμένο βάρος λόγω της χρήσης ειδικών υλικών. Η οροφή είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, αλουμίνιο και στοιχεία στήριξης κατασκευασμένα από χάλυβα υψηλής αντοχής. Η τεχνολογία για αυτό το αυτοκίνητο αναπτύχθηκε σε στενή συνεργασία με την Porsche.

Εξοπλίζεται με δυο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, ισχύος 434 κιλοβάτ (590 ίππων). Ο κάθε ένας ηλεκτροκινητήρας κινεί έναν άξονα. Ο ένας τον μπροστινό και ο δεύτερος τον πίσω άξονα. Επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε 3,5 και τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.

Η αυτονομία του είναι πάνω από 400 χλμ. σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η απαιτούμενη ισχύς κίνησης προέρχεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακό περιεχόμενο άνω των 90 kWh, η οποία καταλαμβάνει ολόκληρη την υποδαπέδια επιφάνεια μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα.

Σημαντικό πλεονέκτημα αυτής της τοποθέτησης είναι  το εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους του αυτοκινήτου - συγκρίσιμο με αυτό του Audi R8 - το οποίο ωφελεί αποφασιστικά τον δυναμικό χειρισμό.



Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας αυξάνει το εύρος κινησης κατά 30%. Η ανάκτηση αφορά τόσο τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες όσο και το ηλεκτροϋδραυλικά ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου φρένων.

Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με διάφορους τρόπους: χρησιμοποιώντας ένα καλώδιο ή μέσω της επαγωγικής φόρτισης.

Χρειάζονται περίπου 20 λεπτά για να επαναφορτιστεί η μπαταρία στο 80% της χωρητικότητάς της, προσφέροντας κίνηση σε περισσότερα από 320 χλμ. (WRTP).

Η μάρκα ξεκίνησε την ηλεκτρική επίθεση με την παγκόσμια πρεμιέρα του ηλεκτροκίνητου SUV Audi e-tron το Σεπτέμβριο του 2018. Μέχρι το 2025 η Audi θα προσφέρει δώδεκα αυτοκίνητα με ηλεκτροκίνηση στις σημαντικότερες αγορές παγκοσμίως. Έχει στόχο το ένα τρίτο των πωλήσεων της να είναι ηλεκτρικά μοντέλα.



Τα SUV μέσα σε αυτό το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνουν το Audi e-tron και το Audi e-tron Sportback που θα κάνουν το ντεμπούτο τους το 2019. Επιπλέον, θα υπάρξει μια σειρά από μοντέλα με κλασική διάταξη σώματος όπως η Avant και η Sportback. Η γκάμα θα καλύπτει κάθε σχετικό τμήμα της αγοράς από τη συμπαγή έως την πλήρη κατηγορία.

Όσον αφορά το Audi e-tron GT, θα εξελιχθεί μέχρι το 2020. Οι αρχικές παραδόσεις θα γίνουν στους πελάτες στις αρχές του 2021.

SPONSORED LINKS

"Βλέπεις φλόγα στα μάτια των νέων. Μα στα μάτια των γέρων, βλέπεις φως."

Βίκτωρ Ουγκώ

  • 1915 - O Άλμπερτ Αϊνστάιν διατυπώνει τη "Θεωρία της Σχετικότητας".

    1942 - Ολοκαύτωμα: Ο Χάινριχ Χίμλερ διατάζει οι υπό εξόντωση Αθίγγανοι να μεταφέρονται στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Άουσβιτς.

© 2002-2018 MEDIA2DAY