ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η συνάντηση δυο αστέρων

O Robert De Niro πρωταγωνιστεί στην πανευρωπαϊκή καμπάνια του αμιγώς ηλεκτρικού Kia e-Niro.

Η συνάντηση δυο αστέρων

Δυο μεγάλα αστέρια συναντήθηκαν για να μεταφέρουν ένα μύνημα που θα αλλάξει την σχέση μας με την αυτοκίνηση. O Robert De Niro πρωταγωνιστεί στην πανευρωπαϊκή καμπάνια του αμιγώς ηλεκτρικού Kia e-Niro. H μάρκα λανσάρει την πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια για το ηλεκτρικό crossover της. Ο βραβευμένος με δύο Όσκαρ Robert De Niro πρωταγωνιστεί σε τηλεοπτικές, ψηφιακές και έντυπες καταχωρήσεις.

Το e-Niro είναι ικανό να διανύσει έως 485 χλμ. με μία φόρτιση και έως 615 χμ. εντός πόλης. Εξαλείφει αρκετά εμπόδια για την απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου – με την μεγάλη αυτονομία, τις μηδενικές εκπομπές ρύπων, το στιλ και την πρακτικότητα ενός crossover. Η πανευρωπαϊκή πρεμιέρα έγινε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Οι πωλήσεις στην Ευρώπη θα αρχίσουν στα τέλη του 2018.



Ως πρεσβευτής του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Kia, ο De Niro θα τονίσει με μία σειρά τηλεοπτικών, ψηφιακών και έντυπων διαφημίσεων την ικανότητα του e-Niro να εξαλείψει τα εμπόδια για την απόκτηση ενός ηλεκτρικού οχήματος.

Η συνεργασία της Kia με τον De Niro θα βασίζεται στον αμίμητο χαρακτήρα και την αίσθηση χιούμορ του ηθοποιού, προκειμένου να τονιστούν τα πολλά προτερήματα του e-Niro – η μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία 485 χλμ., το τελευταίας γενιάς σύστημα infotainment, οι τεχνολογίες επανάκτησης ενέργειας και η μοναδική crossover αισθητική.

«Η στρατηγική επικοινωνίας του e-Niro θα είναι τόσο ξεχωριστή όσο το ίδιο το αυτοκίνητο. Οι διαφημίσεις θα βασίζονται στη μοναδική ικανότητα του Robert De Niro να ψυχαγωγήσει, καθώς θα ενημερώνει τους οδηγούς για το e-Niro – ένα αυτοκίνητο που καταρρίπτει, με τρόπο που ελάχιστοι μπορούν, αρκετά από τα εμπόδια για όσους θέλουν να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό όχημα», σχολιάζει ο Artur Martins, Αντιπρόεδρος Marketing και Product Planning στην Kia Motors Europe.

Η πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια του e-Niro με πρωταγωνιστή τον Robert De Niro αρχίζει τον Νοέμβριο και σχεδιάστηκε από την Kia και την Innocean Worldwide Europe.

Η ευρωπαϊκών προδιαγραφών έκδοση του e-Niro, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού crossover της Kia, αποκαλύφθηκε  στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2018. Με αυτονομία έως 485 χλμ. με μία φόρτιση και έως 615 χλμ. σε αστικό περιβάλλον πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) είναι  το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό crossover της μάρκας.

Προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία από αρκετά βενζινοκίνητα μοντέλα (ακόμη και από αρκετά κατά πολύ ακριβότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα) χάρη στο μηδενικών ρύπων σύστημα κίνησής του. Στον εντυπωσιακό συνδυασμό στιλ και πρακτικότητας προστίθεται η μοναδική 7ετής (ή για 150.000 χλμ.) εγγύηση της Kia.

Είναι διαθέσιμο με μακράς αυτονομίας και υψηλής χωρητικότητας 64 kWh μπαταρία ιόντων-λιθίου πολυμερούς, όπως επίσης με μπαταρία 39,2 kWh, η οποία προσφέρει στους οδηγούς έως 312 χλμ. αυτονομία με μία φόρτιση. Με ταχυφορτιστή 100 kW, απαιτούνται μόλις 54 λεπτά για να επαναφορτιστεί η μπαταρία 64 kWh του e-Niro στο 80%.

Το e-Niro έρχεται να προστεθεί στις υπάρχουσες Hybrid και Plug - in Hybrid εκδόσεις του Niro – οι οποίες μετρούν πάνω από 200.000 πωλήσεις από τη στιγμή του λανσαρίσματός τους το 2016. Μέχρι σήμερα, στην Ευρώπη έχουν καταγραφεί περισσότερες από 65.000 πωλήσεις του υβριδικού crossover.

To e-Niro θα καλύπτεται στάνταρ από την κορυφαία εργοστασιακή 7ετή (ή για 150.000 km) εγγύηση της Kia. Η εγγύηση καλύπτει επίσης τις μπαταρίες και τον ηλεκτροκινητήρα.

Η Kia Motors Corporation (www.kia.com) – κατασκευαστής οχημάτων υψηλής ποιότητας, ιδρύθηκε το 1944 και είναι η παλαιότερη βιομηχανία κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στην Κορέα. Κατασκευάζει περισσότερα από 3 εκατομμύρια οχήματα τον χρόνο σε 14 μονάδες κατασκευής και συναρμολόγησης σε 5 χώρες, που στη συνέχεια διαθέτει μέσω ενός ευρύτατου δικτύου αντιπροσώπων και εισαγωγέων σε 180 χώρες. H Kia σήμερα απασχολεί πάνω από  51.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και τα ετήσια έσοδά της ανέρχονται σε σχεδόν 45 δισεκατομμύρια δολάρια. H Kia είναι ο μέγας χορηγός του Australian Tennis Open, επίσημος συνεργάτης της FIFA και επίσημος χορηγός του Κυπέλλου UEFA.

Το σλόγκαν της Kia Motors Corporation είναι: “The Power to Surprise” (H Δύναμη που εκπλήσσει)  και αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της εταιρείας να εκπλήσσει τον καταναλωτή ξεπερνώντας τις προσδοκίες του με καινοτομίες και πρωτοπορίες  στο χώρο του αυτοκινήτου και της τεχνολογίας.

SPONSORED LINKS

"Όλα έχουν ομορφιά αλλά δεν την βλέπουν όλοι."

Κομφούκιος

  • 1927 - Το Ιράκ κερδίζει την ανεξαρτησία του απο το Ηνωμένο Βασίλειο.

    1939 - Η ΕΣΣΔ αποβάλλεται από την Κοινωνία των Εθνών.

© 2002-2018 MEDIA2DAY