ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Πέντε στοιχεία που δεν γνωρίζαμε για το νέο Peugeot 508

Το νέο σπορ sedan της γαλλικής φίρμας ενσωματώνει πληθώρα καινοτόμων στοιχείων σε τεχνολογικό και σχεδιαστικό επίπεδο.

Πέντε στοιχεία που δεν γνωρίζαμε για το νέο Peugeot 508

Καθώς πλησιάζει το λανσάρισμα του νέου Peugeot 508, αποκαλύπτονται καινούργια στοιχεία που επιβεβαιώνουν την άποψη για το υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου και την προσπάθεια της φημισμένης γαλλικής μάρκας να ξεφύγουμε από τον κλοιό των SUV.

Πρώτο στοιχείο: Ο νέος εξωτερικός σχεδιασμός τονίζει τη δυναμικότητα του αυτοκινήτου. Το ύψος του αυτοκινήτου μειώθηκε – δεν ξεπερνά πλέον το 1,4 μ. – και οι αεροδυναμικές του γραμμές παραπέμπουν πλέον ξεκάθαρα σε αμάξωμα coupé. Το εμπρός μέρος είναι εντυπωσιακό κι αντανακλά δυναμισμό. Η μοντέρνα κυψελοειδής μάσκα με τα στοιχεία χρωμίου και τα φώτα LED, αντλούν έμπνευση κατευθείαν από το πιο πρόσφατο πρωτότυπο της μάρκας, το Instinct.



Δεύτερο στοιχείο: Η γραμμή της οροφής είναι ρέουσα κι ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα της κατηγορίας των premium μοντέλων. Εντούτοις το αυτοκίνητο δείχνει συμπαγές: το συνολικό μήκος περιορίζεται στα 4,75 μ, γεγονός που συμβάλλει στην ευελιξία του. Χαρακτηριστικό στοιχείο στο πλάι αποτελούν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που κατεβαίνουν χαμηλά στις πόρτες και τα παράθυρα χωρίς πλαίσιο. 

Τρίτο στοιχείο: Στη καμπίνα κυριαρχεί η τελευταία γενιά του Peugeot i-Cockpit, η οποία περιλαμβάνει: Τιμόνι μικρής διαμέτρου, μεγάλη οθόνη αφής των 10’’ υψηλής ευκρίνειας (HD) σε διάταξη 8:3, μονάδα HUD (head-up display) με την υψηλής ανάλυσης ψηφιακή οθόνη των 12,3’’. Με πληθώρα δυνατοτήτων προσωπικής διαμόρφωσης (έξι διαφορετικές επιλογές απεικόνισης), η μονάδα HUD τοποθετείται πάνω από το τιμόνι και παρουσιάζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες οδήγησης μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού, χωρίς εκείνος να χρειάζεται να πάρει το βλέμμα του από τον δρόμο (στα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνεται και η νέα λειτουργία νυχτερινής όρασης/night vision).



Τέταρτο στοιχείο: Στη κεντρική κονσόλα συναντά κανείς το λεβιέ του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, που λειτουργεί με ηλεκτρομηχανισμό και πραγματοποιεί τις αλλαγές με ένα απλό άγγιγμα. Ο σχεδιασμός του υπογραμμίζει ακόμα περισσότερο τη σύγχρονη θέση οδήγησης και σε συνδυασμό με τα χειριστήρια στο τιμόνι, συμβάλλει στην ενίσχυση της οδηγικής απόλαυσης.

Πέμπτο στοιχείο: Διαθέτει και τη λειτουργία i-Cockpit Amplify, που δίνει τη δυνατότητα δύο επιλογών διαμόρφωσης στο περιβάλλον του εσωτερικού (BOOST και RELAX) με στόχο τις αισθήσεις:  Όραση, ρύθμιση έντασης του φωτισμού της καμπίνας, και της απόχρωσης των οθονών. Ακοή, ρυθμίσεις ηχοσυστήματος. Αφή, προγράμματα μασάζ πολλαπλών σημείων στα καθίσματα.

Η λειτουργία i-Cockpit Amplify ε λέγχει επίσης και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου μέσω του επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης (ECO/Sport/Comfort/Normal), αλλά και τη συμπεριφορά της ανάρτησης (σε εκδόσεις εφοδιασμένες με ηλεκτρονική ανάρτηση). 

Το νέο Peugeot 508 κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του Mulhouse στη Γαλλία και οι κινητήρες του στα εργοστάσια του Trémery και του Douvrin, γεγονός που πιστοποιεί την ολοκληρωτική Made in France καταγωγή του.  

SPONSORED LINKS

"To διάβασμα είναι ένας άλλος τρόπος να είσαι κάπου."

Ζοζέ Σαραμάγκου

  • 1828 - Οι Μεγάλες Δυνάμεις, Ρωσία, Αγγλία και Γαλλία, υπογράφουν το πρωτόκολλο του Λονδίνου, το οποίο προβλέπει την αποχώρηση των οθωμανικών στρατευμάτων από την Ελλάδα.

© 2002-2018 MEDIA2DAY