ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οι αξίες της Opel

H Opel αναθεωρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της και βασίζεται σε τρεις θεμελιώδεις αξίες για να δημιουργήσει τα νέα μοντέλα της.

Οι αξίες της Opel

Γερμανική ποιότητα, προσιτά προϊόντα και συναρπαστική οδήγηση, αυτές είναι οι τρεις αξίες της Opel που ενσωματώνονται στο DNA όλων των νέων μοντέλων και των πρωτοβουλιών της μάρκας.

Τους τελευταίους μήνες, οι ομάδες σχεδίασης, μάρκετινγκ και μηχανολογίας της φίρμας εργάζονται σε αυτές τις κατευθύνσεις.

Η ομάδα που πλαισιώνει τον Αντιπρόεδρο Σχεδίασης Mark Adams έχει αναθεωρήσει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της μαρκας και σκοπεύει να εφαρμόσει κάποιες σημαντικές παρεμβάσεις στη δημιουργία των μελλοντικών αυτοκινητων. Μία πρώτη γεύση από το τι επιφυλάσσει το μέλλον και ποια θα είναι η σχεδιαστική γλώσσα μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020 αποκαλύπτεται τωρα.



Ένα στοιχείο το οποίο η ομάδα σχεδίασης κλήθηκε να προάγει είναι η απεικόνιση της σύγχρονης γερμανικής ταυτότητας στα μελλοντικά προϊόντα, τονίζοντας το προφίλ της μάρκας. «Η νέα Γερμανική ταυτότητα σημαίνει ότι μπορούμε να προσδιορίσουμε το προφίλ μας όχι μόνο με βάση της παραδοσιακές γερμανικές αξίες. Ασφαλώς, η μηχανολογική τελειότητα, η τεχνική καινοτομία και η εξαιρετική ποιότητα παραμένουν σημαντικές για εμάς. Ωστόσο, η σύγχρονη Γερμανία είναι κάτι πολύ περισσότερο από αυτό. Είμαστε εξωστρεφείς, έχουμε ανοιχτούς ορίζοντες και πραγματικά ενδιαφερόμαστε περισσότερο για τον άνθρωπο  – στη Γερμανία, αυτή η τοποθέτηση αποκαλείται ‘menschlich’ – «ανθρώπινη» με μία λέξη. Οι πελάτες μας, ανεξαρτήτως τόπου κατοικίας και καταγωγής, είναι η πυξίδα και ο ‘οδηγός’ μας για όσα κάνουμε» εξήγησε ο Adams.

Αυτά τα βασικά στοιχεία φαίνονται επίσης καθαρά στο πιο πρόσφατο δημιούργημα του Κέντρου Σχεδίασης του Rüsselsheim – του GT Concept που απέσπασε διθυραμβικές κριτικές. «Ισχυρές αναλογίες, απλές αλλά ανάγλυφες επιφάνειες, τολμηρά γραφικά και σπάνιες αλλά καλά εκτελεσμένες λεπτομέρειες – το 2018 Brand Concept που ετοιμάζουμε εξελίσσει τις αρχές που διερευνήσαμε με το GT Concept. Το 2018 Brand Concept, που θα αποκαλυφθεί πριν από το τέλος της χρονιάς, θα είναι το πρώτο όχημα που θα αποτυπώνει το μελλοντικό πρόσωπο της Opel.

SPONSORED LINKS

"Όταν πρόκειται για λεφτά, όλοι έχουν την ίδια θρησκεία."

Βολταίρος, 1694-1778, Γάλλος φιλόσοφος & συγγραφέας

  • 622 - Ολοκληρώνεται η φυγή του Μωάμεθ από τη Μέκκα στη Μεδίνα («Εγίρα»).
    787 - Ξεκινά τις εργασίες της η 7η Οικουμενική Σύνοδος (2η της Νίκαιας). Η Ειρήνη η Αθηναία αναστηλώνει τις εικόνες.
    1493 - Ο Χριστόφορος Κολόμβος αναχωρεί για το δεύτερο ταξίδι του στο Νέο Κόσμο.
    1664 - Η Ολλανδία παραδίδει το Νέο Άμστερνταμ στην Αγγλία. Το Νέο Άμστερνταμ μετονομάζεται σε Νέα Υόρκη.
    1706 - Σαξονία και Σουηδία υπογράφουν τη Συνθήκη του Άλτρανσταντ (άρθρο: Μεγάλος Βόρειος Πόλεμος).
    1828 - Ο Ιωάννης Καποδίστριας οργανώνει τα ταχυδρομεία.
    1852 - Παρουσιάζεται σε πτήση από το Παρίσι στην Τραπ το πρώτο αερόπλοιο από τον Ανρί Γκιφάρ .
    1908- Κηρύσσεται η Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα.
    1908- Κυκλοφορεί στην αγορά το μοντέλο Τ της Φορντ γνωστό και ως Tin Lizzie.
    1927- Ιδρύεται αυτόνομος οργανισμός διοίκησης του Λιμένα Πειραιώς, ο γνωστός ΟΛΠ.
    1948- Ίδρυση της αυτοκινητοβιομηχανίας Χόντα, στην Ιαπωνία.

© 2002-2018 MEDIA2DAY