ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Τι άλλο να ζητήσεις από το φημισμένο VW Golf;

Η Volkswagen παρουσίασε έναν νέο κινητήρα για το Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion, με μέση μικτή κατανάλωση μόλις 4,8 λίτρα/100χλμ.

Τι άλλο να ζητήσεις από το φημισμένο VW Golf;

Όσα καινούργια μοντέλα και αν κυκλοφορήσουν μερικές δημιουργίες των εμπνευσμένων κατασκευαστών αυτοκινήτων θα διατηρήσουν την υψηλή αξία τους. Ένας φάρος της αυτοκίνησης είναι το VW Golf. Ένα αυθεντικό γερμανικό αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας που από τότε που εμφανίστηκε κατέχει την θέση του best seller στην αγορά.

Η VW παρακολουθεί τις εξελίξεις σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου και τροφοδοτεί το πολύτιμο μοντέλο της με ότι καλύτερο υπάρχει στο οπλοστάσιο της. Η τελευταία κίνηση της, έχει στόχο να μειώσει σημαντικά το κόστος χρήσης του VW Golf και να απαντήσει στα ερωτήματα που θέτουν οι υποψήφιοι αγοραστές σχετικά με την κατανάλωση και την σύγκριση με τους κινητήρες ντίζελ.



Η Volkswagen έχει εξελίξει βενζινοκινητήρα ο οποίος επιτυγχάνει επίπεδα οικονομίας καυσίμου που μέχρι σήμερα ήταν προνόμιο αποκλειστικά των πετρελαιοκινητήρων. Το Golf 1.5 TSI EVO ACT 130 ίππων BlueMotion είναι ένα βενζινοκίνητο Golf 130 ίππων με μέση μικτή κατανάλωση μόλις 4,8 λίτρα/100χλμ. Ο κινητήρας στο ανάλογα με τις απαιτήσεις απενεργοποιεί τους δύο κυλίνδρους ή σβήνει εντελώς, με το αυτοκίνητο απλά να ρολλάρει. Η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση είναι εφικτή χάρη σε τεχνολογία που χρησιμοποιείται σε σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων.

Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.5, είναι κατά 10% πιο οικονομικός σε σχέση με άλλους συγκρίσιμους κινητήρες. Μάλιστα, η κατανάλωση για τον κύκλο NEDC εκτός πόλης,μειώνεται ακόμα περισσότερο, στο εντυπωσιακό νούμερο των 4 λίτρων/100χλμ.

Η μάρκα έκανε εφικτή αυτήν την τεχνολογία υιοθετώντας το νέο κύκλο καύσης TSI Miller και με χρήση hi-tech υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG). Ιδανικά, ο τετρακύλινδρος κινητήρας έχει καλύτερη απόδοση όταν λειτουργεί στην περιοχή μερικού φορτίου του. Όποτε λοιπόν είναι εφικτό, ο κινητήρας απενεργοποιεί τους δύο εσωτερικούς κυλίνδρους. Αυτό γίνεται κάθε φορά που οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές, για την περιοχή από τις 1.400 έως τις 4.000 σ.α.λ. και ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα.



Η αλλαγή από την τετρακύλινδρη στη δικύλινδρη λειτουργία(και αντίστροφα) είναι ανεπαίσθητη και γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό μόνο από την ένδειξη «2κύλινδρη λειτουργία» στον πίνακα οργάνων. Όσον αφορά στο turbo με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας, υπερσυμπιεστές αυτού του τύπου σε συνδυασμό με κινητήρες βενζίνης απαντώνται μόνο σε σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων. Η VW είναι πλέον ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί τέτοια τεχνολογία σε ευρείας χρήσης κινητήρα βενζίνης.

Το Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion όμως διαθέτει μια ακόμα καινοτομία, όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων. Στην περίπτωση αυτή μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι λόγω των κυκλοφοριακών συνθηκών ή γιατί κινείται σε κάποια κατηφόρα, η μονάδα ελέγχου του κινητήρα σβήνει τον TSI και τον απομονώνει από τη μετάδοση απελευθερώνοντας το συμπλέκτη, με το αυτοκίνητο να ρολάρει. Κατά το «ρολάρισμα», το Golf λειτουργεί ως όχημα μηδενικών ρύπων. Στην πράξη, το παροδικό σβήσιμο του κινητήρα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και έως 0,4 λίτρα/100χλμ.



Στο άμεσο μέλλον η VW θα λανσάρει στην παγκόσμια αγορά και άλλα μοντέλα που θα χρησιμοποιούν τον 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion ενώ αντίστοιχα θα παρουσιαστούν και άλλες παραλλαγές του ίδιου κινητήρα. Με λιγότερους κυλίνδρους και μικρότερο κυβισμό, θα έχουν ακόμα μεγαλύτερες αποδόσεις ενώ θα μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο το φυσικό αέριο ή να ενσωματώσουν διαφόρων μορφών υβριδικά συστήματα (ήπια, plug-in κλπ.).

Το VW Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion κοστίζει 19.500 ευρώ.

SPONSORED LINKS

"Οι περισσότερες γυναίκες που δεν αποκτήσαμε είναι αυτές που δεν τις το ζητήσαμε."

Marcel Pagnol, 1895-1974, Γάλλος συγγραφέας & σκηνοθέτης

  • 1909 - Γεννιέται ο Φερδινάνδος Πόρσε, ιδρυτής της ομώνυμης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
    1922 - Ο Κεμάλ γνωστοποιεί στη Γαλλία ότι θα σεβαστεί τη συμμαχική ουδέτερη ζώνη αν η Τουρκία πάρει την Ανατολική Θράκη.
    1940 - Ανακαλύπτεται ελληνική προϊστορική λιμναία πόλη, αναγόμενη σε εποχή παλιότερη του 2000 π.Χ. στη λίμνη της Καστοριάς.
    1970 - Κραυγάζοντας "Ζήτω η Ελεύθερη Ελλάδα", ο φοιτητής Κώστας Γεωργάκης αυτοπυρπολείται στη Γένοβα της Ιταλίας, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το στρατιωτικό καθεστώς στην Ελλάδα.
    1982 - Χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε διαδικτυακή επικοινωνία ο smiley :-). Τη χρήση του συγκεκριμένου συμβόλου προτείνει ο Σκοτ Φάλμαν.

© 2002-2018 MEDIA2DAY