SPECIALSΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Το αμφιλεγόμενο σποτ της Gilette που έριξε το ίντερνετ

Το διαφημιστικό σποτ για τα ανδρικά ξυραφάκια Gillette για τη στήριξη του κινήματος #MeToo προκάλεσε – όπως αναμενόταν – αντιδράσεις.

Το αμφιλεγόμενο σποτ της Gilette που έριξε το ίντερνετ

Προβάλλοντας εικόνες με περιστατικά παρενόχλησης ή ενδοοικογενειακής βίας, στο σποτ του κολοσσού Procter and Gamble δεν παρουσιάζεται κανένα ξυραφάκι, καλεί, ωστόσο, τους άνδρες να διερωτηθούν και να αλλάξουν συμπεριφορά για να βάλουν τέλος σε μια κουλτούρα «τοξικής αρρενωπότητας», χρησιμοποιώντας το διάσημο σλόγκαν της εταιρείας: «Ό,τι καλύτερο για τον άνδρα».

Η προβολή του σποτ από την Κυριακή έτυχε εγκωμιαστικής υποδοχής από εκείνους και εκείνες που είδαν σε αυτό ένα «τολμηρό» παράδειγμα επικοινωνίας.

Ωστόσο, την ώρα που το κίνημα #MeToo απασχολεί την αμερικανική πολιτική σκηνή, το μήνυμα της Gillette, με κύκλο εργασιών στα 6,6 δισεκατομμύρια δολάρια, εξόργισε πολλούς άνδρες, που ένιωσαν ότι τους προσέβαλε.

Μάλιστα στα σχόλια του βίντεο στο Youtube υπάρχουν αρκετοί που θεωρούν ότι η διαφήμιση καλεί τους άνδρες να «κόψουν τους όρχεις τους με ένα ξυραφάκι», ενώ το σχόλιο με τα περισσότερα likes αυτή τη στιγμή στο βίντεο αναφέρει: «Το βίντεο άρεσε πολύ στο γκόμενο της γυναίκας μου. Ευχαριστώ!»

Άλλοι, πιο… κόσμιοι αναφέρουν ότι το σποτ δεν είναι απαραίτητα προσβλητικό για τους άντρες, αλλά χαζό, εταιρικό και άψυχο, ένα βίντεο που θα έβλεπε κάποιος σε ημερίδα για την κοινωνική ευαισθητοποίηση.

Αυτή τη στιγμή, το σποτ έχει 250 χιλιάδες upvotes και 622 χιλιάδες downvotes.

Εσείς τι πιστεύετε;



 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Δεν πρέπει να κρίνουμε τους ανθρώπους απ’ αυτά που δεν ξέρουν, αλλά απ’ αυτά που ξέρουν και κυρίως από το πώς τα ξέρουν."

Βωβενάργκ, 1715-1747, Γάλλος γνωμικογράφος

  • 627 - Ο Ηράκλειος του Βυζαντίου νικά τους Πέρσες στην Μάχη της Νινευή.
    1821 - Γεννήθηκε ο Γάλλος συγγραφέας Γκιστάβ Φλωμπέρ.
    1963 - Η Κένυα αποκτά την ανεξαρτησία της από το Ηνωμένο Βασίλειο.

© 2002-2019 MEDIA2DAY