Mercedes SLR: Με ”αέρα” και τεχνολογία F1

Xρησιμοποιεί τεχνολογία από τους αγώνες γκραν πρι, ”μαζεύει” χιλιόμετρα με απίστευτο ρυθμό και αποτελεί ένα από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα παραγωγής, όμως μάλλον δεν θέλει να ομοιάζει με F1. Είναι η Mercedes SLR.

Xρησιμοποιεί τεχνολογία από τους αγώνες γκραν πρι, ”μαζεύει” χιλιόμετρα με απίστευτο ρυθμό και αποτελεί ένα από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα παραγωγής, όμως μάλλον δεν θέλει να ομοιάζει με F1.

Όσοι έχουν ”ζήσει” με αυτό, έστω για ένα test drive, μιλούν για ένα φιλικό προς τον οδηγό όχημα (στα πλαίσια των supercars), εξοπλισμένο με πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνουν από τηλεφωνική γραμμή ανάγκης συνδεόμενη κατευθείαν με το εργοστάσιο της εταιρίας μέχρι και το ταπεινό cruise control, αλλά και υψηλά επίπεδα θορύβου, από κάποιες ταχύτητες και πέρα.

H Μercedes-Benz SLR Mc Laren αποτελούσε τον καρπό συνεργασίας μεταξύ της γνωστής φίρμας και του συνεταίρου της στις πίστες, McLaren. Το κινητήριο σύνολο της ΑΜG, εξοπλισμένο με δύο μηχανικούς υπερτροφοδότες εκτοξεύει το όχημα μέχρι τα πρώτα 100 χ.α.ω σε 3,8 sec με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 334 χ.α.ω.

Tα πανάκριβα ”κεραμικά” φρένα αλλά και ένα ”αερόφρενο”, με μέγιστη γωνία ανύψωσης 65 μοίρες, έχουν αναλάβει το απαιτητικό έργο ακινητοποίησης του οχήματος και το καταφέρνουν θαυμάσια καθώς η SLR με ταχύτητα 100 χ.α.ω. ”κοκκαλώνει” σε 34,5 μέτρα.

Με την απενεργοποίηση του traction control οι έντονες υπερστροφικές τάσεις είναι ικανές να τρελαίνουν τις πυξίδες όμως τόσο τα επίπεδα ασφάλειας όσο και η ακαμψία του αμαξώματος βρίσκονται σε πρωτόγνωρα επίπεδα.

Από τα πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία της αισθητικής του αυτοκινήτου αποτελούν οι απολήξεις των εξατμίσεων που βρίσκονται στα πλάγια του οχήματος και τοποθετήθηκαν εκεί, αφού οι μηχανικοί της Mc Laren και της Mercedes ήθελαν να αποφύγουν τους στροβιλισμούς.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v