SPECIALSΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Χαλάει η Αεριοκίνηση τον κινητήρα;

Πόσο ασφαλής είναι η μετατροπή του αυτοκινήτου σε  για τον κινητήρα και τι θα πρέπει να προσέξουμε;

Χαλάει η Αεριοκίνηση τον κινητήρα;

Η μετατροπή ενός οχήματος ώστε να μπορεί να λειτουργεί με φυσικό αέριο είναι σίγουρα άκρως σημαντική για όλους εκείνους που ψάχνουν οικονομικές λύσεις για την μετακίνησή τους.

Μήπως όμως επηρεάζει αρνητικά τον κινητήρα; Η απάντηση είναι, στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων μετατροπής, «όχι».

Όπως αναφέρει ο κ. Γρηγόρης Μοφόρος, Πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Συνεργείων Επισκευής Μηχανών Αυτοκινήτων Αττικής, όταν η Αεριοκίνηση τοποθετηθεί από επαγγελματία δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για τον κινητήρα. Οι κινητήρες που μπορεί να παρουσιάσουν κάποιο πρόβλημα είναι ελάχιστοι πλέον, αλλά και σε αυτές τις περιπτώσεις ένας σωστός τεχνικός έχει τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να κάνει σωστά την μετατροπή και να τον προστατεύσει.

«Το 98% των αυτοκινήτων μπορούν να πάρουν με ασφάλεια φυσικό αέριο, χωρίς περαιτέρω προβλήματα», αναφέρει χαρακτηριστικά και προσθέτει: «Αυτό που έχει σημασία είναι να γίνει σωστή ρύθμιση και αυτός που θα το εγκαταστήσει να είναι καταρτισμένος. Τα κιτ αυτά καθ’ αυτά είναι πάνω – κάτω όλα τα ίδια».

Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, η μετατροπή σε κίνηση με φυσικό αέριο μπορεί να συνδυαστεί και με μια γενική επισκευή του κινητήρα μέσα από την ενίσχυση των βαλβίδων, η οποία θα τον κάνει ακόμα πιο ανθεκτικό στα συστήματα φυσικού αερίου. Η ενίσχυση αυτή είναι υποτυπώδης και απαιτεί ελάχιστα χρήματα.

Με το φυσικό αέριο ο κινητήρας όχι μόνο δεν φθείρεται, αλλά επιβαρύνεται λιγότερο μιας και η καύση είναι σαφώς καλύτερη και πιο οικολογική.

Τέλος, ιδιαίτερης σημασίας είναι το σέρβις στο κιτ Αεριοκίνησης βάσει χιλιομέτρων, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, το οποίο συνήθως πάει… πακέτο με το προγραμματισμένο γενικό σέρβις του αυτοκινήτου και εγγυάται την καλύτερη απόδοση του κιτ.

άρθρα αφιερώματος

"Δεν ξέρει τη δύναμή του αυτός που δεν έχει γνωρίσει δυσκολίες."

Ben Johnson, 1572-1637, Άγγλος ουμανιστής & ποιητής

  • 1773 – Ο Τζέιμς Κουκ, με τα πλοία Resolution και Adventure, γίνεται ο πρώτος καπετάνιος που διασχίζει τον Ανταρκτικό Κύκλο.
    1819 – Ο Σιμόν Μπολιβάρ εξαγγέλλει την ίδρυση της Μεγάλης Κολομβίας.
    1929 – O Ποπάι κάνει την πρώτη του εμφάνιση στον κινηματογράφο.
    1946 – Το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ πραγματοποιεί την πρώτη του συνεδρίαση.
    1991 – Αρχίζει ο Πόλεμος του Κόλπου, με αεροπορικές επιδρομές συμμαχικών και αμερικανικών αεροπλάνων κατά του Ιράκ.

© 2002-2020 MEDIA2DAY