ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΖΩΗ

Καθημερινές συνήθειες που θα σου αλλάξουν την ζωή

Δέκα και μία συμβουλές για να βάλεις μερικές πολύ καλές συνήθειες στην ζωή σου—και πού ξέρεις, τα πράγματα μπορεί να φτιάξουν…

Καθημερινές συνήθειες που θα σου αλλάξουν την ζωή

*Τι κάνεις το πρωί, μόλις ξυπνάς; Είναι πολύ καλή ιδέα να έχεις μια μικρή… ιεροτελεστία για το πρωινό σου. Ακόμα κι αν αυτή είναι να βάζεις την καφετιέρα και να πλένεις το πρόσωπό σου. Αυτά τα καθημερινά, μικρά και αναγκαία είναι πολλές φορές ο καλύτερος τρόπος να οργανώνουμε την ζωή μας.

*Μιλώντας για πρωί, πριν τον καφέ, το πρωινό ή το τσιγάρο (κοψ’ το, καλύτερα, αυτή ήταν μια έξτρα συμβουλή), πιες ένα ποτήρι δροσερό νερό. Θα αναζωογονήσει το σώμα σου που πέρασε 5 με 7 ώρες χωρίς ενυδάτωση, και επίσης θα σε βοηθήσει να πας στην τουαλέτα. Και όλοι ξέρουμε την σχέση τακτικής τουαλέτας και καλής υγείας, ας μην το αναπτύξουμε παραπάνω.

*Ξύπνα νωρίς. Το ξέρουμε, δεν είναι εύκολο. Αλλά ο οργανισμός θέλει μόλις λίγες μέρες για να συνηθίσει τα νέα δεδομένα. Μην τα κάνεις όλα με την ψυχή στο στόμα μόλις ξυπνάς—σήκω απ’ το κρεβάτι νωρίτερα και απόλαυσε πραγματικά την ιερή ησυχία του πρωινού σου. Αυτό, φυσικά, σημαίνει πως…

*…πρέπει να κοιμάσαι και νωρίς. Ο ύπνος είναι εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι της ζωής μας και μας επηρεάζει περισσότερο απ’ ό,τι φαντάζεσαι. Συνεπώς θέλει καλό πρόγραμμα.

*Φάε περισσότερα φρούτα. Επειδή τα φρούτα κάνουν καλό. Φρόντισε να έχεις φρέσκα φρούτα σε κοινή θέα στην κουζίνα σου, και οι πιθανότητες να καταφύγεις σε ανθυγιεινά σνακ μειώνονται. Ένα-δυο φρουτάκια την ημέρα, και σύντομα θα δεις διαφορά στα επίπεδα ενέργειάς σου.

*Στείλε μήνυμα σε έναν φίλο. Μπορεί να μην προλαβαίνεις να βγεις για καφέ ή για ποτό με τους ανθρώπους που θέλεις να δεις. Κι αυτό είναι απαίσιο, και επίσης θλιβερή πραγματικότητα για πρακτικά οποιονδήποτε άνθρωπο εργάζεται. Γι’ αυτό υπάρχει και το Messenger. Μια καλή κουβέντα και μια selfie από ένα άτομο που αγαπάς είναι αρκετά για να σου δώσουν δύναμη, μερικές φορές.

*Προσπάθησε να αποφεύγεις, όμως, τα social media το βράδυ. Βάλε μια ώρα ως όριο, και από εκεί και μετά φρόντισε να μην ασχολείσαι με τον υπολογιστή σου, ώστε να χαλαρώσει ο εγκέφαλός σου, να παράγει την ευλογημένη μελατονίνη, και να κοιμηθείς.

*Διάβαζε περισσότερα βιβλία. Και επειδή το διάβασμα είναι από τα καλύτερα χόμπι που μπορείς να έχεις, αλλά και επειδή πολλές μελέτες έχουν δείξει πως το διάβασμα έχει τεράστια οφέλη για το μυαλό και την ψυχολογία σου.

*Φρόντισε να είσαι αποτελεσματικός, και να μην χολοσκάς που δεν σου πετυχαίνει το multitasking. Δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι φτιαγμένοι για να το κάνουμε—για την ακρίβεια, οι άνθρωποι που το ‘χουν, αποτελούν τρομακτική μειονότητα. Κι αν δεν ανήκεις σ’ αυτή την μειονότητα, μία-μία τις ευθύνες, παρακαλώ.

*Γυμνάσου. Ναι, το ξέρουμε, κλισέ συμβουλή και βαριέσαι. Δεν μας νοιάζει. Δεν έχεις δικαιολογία. Γυμνάσου.

*Προσπάθησε να θυμάσαι – όσο δύσκολο κι αν είναι, και η ζωή ομολογουμένως μπορεί να γίνει δύσκολη – ότι πάντα έχεις καλά πράγματα να συμβαίνουν δίπλα σου. Πρέπει να εστιάζεις σε αυτά και να τα αφήνεις να σου προσφέρουν δύναμη. Όλα θα πάνε καλά.


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Η εξίσωση της θρησκείας με την πίστη είναι μάλλον πρόσφατη."

Arnold J. Toynbee, 1889-1975, Βρετανός ιστορικός

  • 963 - Πέθανε ο Αυτοκράτορας του Βυζαντίου Ρωμανός Β'.
    1884 - Γεννήθηκε ο ποιητής Άγγελος Σικελιανός.
    1945 - Στα τέλη του Β΄ Παγκόσμιου Πόλεμου, απελευθερώνονται τα Δωδεκάνησα από την Ιταλία και ζητούν να ενωθούν με την Ελλάδα.

© 2002-2019 MEDIA2DAY