ΤΕΧΝΕΣΘΕΑΤΡΟ - ΧΟΡΟΣ

Λέσχη Γονεοκτόνων: Μια metal θεατρική παράσταση

Μια cult, γκροτέσκα, βιτριολική, παρανοϊκή, αλλά στέρεα αλλόκοτη μαύρη αλληγορία για το τι μπορεί να οδηγήσει έναν άνθρωπο στο κακό.

Λέσχη Γονεοκτόνων: Μια metal θεατρική παράσταση

Η «Λέσχη Γονεοκτόνων», η αμφιλεγόμενη και καυστική συλλογή διηγημάτων του Ambrose Bierce (1842-1913;) παρουσιάζεται δραματοποιημένη για πρώτη φορά στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, σε συνεργασία με το Σπίτι της Κύπρου, για τρεις μόνο παραστάσεις, σε σκηνοθεσία της Γεωργίας Ανδρέου.

Είναι η πρώτη metal μουσική θεατρική παράσταση στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.
Οι Okwaho, ζωντανά επί σκηνής, επενδύουν το αλλόκοτα υπέροχο κείμενο με doom sludge metal μουσική σε πρωτότυπη σύνθεση.

Ο “Bitter Bierce” ανεβαίνει στη σκηνή
O πικρός Bierce. Έτσι αποκαλούσαν τον Ambrose Bierce, πρωτοπόρο του horror fiction και του αμερικανικού weird, ο οποίος έμεινε στη λογοτεχνική ιστορία ως ένας από τους πατεράδες του ψυχολογικού θρίλερ. Γράφει ιστορίες βίαιης σάτιρας σε μια πρόζα ξηρή και με μεγάλες δόσεις μαύρου χιούμορ. Το Nothing matters του ταιριάζει γάντι.
Η παράσταση είναι μια σπονδυλωτή ανατομία της βίας. Μια cult, γκροτέσκα, βιτριολική, παρανοϊκή, αλλά στέρεα αλλόκοτη μαύρη αλληγορία για το τι μπορεί να οδηγήσει έναν άνθρωπο στο κακό (και στο ακόμα χειρότερο). Το έργο αποτελείται από τέσσερις ιστορίες, μέσα από τις οποίες οι ήρωες αφηγούνται με ωμότητα, παγερή ειρωνεία, και αυτοκυριαρχία, πώς σκότωσαν γονείς και λοιπούς συγγενείς, κάτω από συνθήκες ιδιαζόντως ειδεχθείς.
Η Γεωργία Ανδρέου επιδιώκει να ενορχηστρώσει τον κυνισμό. Να βυθιστεί, μαζί με τους αντι-ήρωες στο υποσυνείδητο του καθενός και να ερευνήσει όχι γιατί ο Bierce έγραψε ένα τέτοιο έργο, αλλά με ποιο τρόπο οι άνθρωποι εξακολουθούμε να συνδεόμαστε με αυτό.
Η «Λέσχη Γονεοκτόνων» είναι μια κραυγή αφύπνισης γιατί αυτό που διαδραματίζεται μπροστά στα μάτια μας δεν είναι παρά το αποτέλεσμα αυτού που έχει ήδη καλλιεργηθεί, αυτού που η κοινωνία έχει επιτρέψει να δημιουργηθεί.
Οι σκοτεινές μελωδίες και οι οργισμένες νότες των Okwaho φωτίζουν τον ψυχισμό των ηρώων, πλαισιώνουν τη δράση και συμπαρασύρουν τους θεατές σε ένα ασφυκτικό κλοιό.
Η παράσταση αποτελεί το πρώτο μέρος της Τριλογίας για τη Βία και τη Βλακεία.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση | Δραματουργία |Σκηνοθεσία: Γεωργία Ανδρέου
Πρωτότυπη μουσική - ζωντανά στη σκηνή: Okwaho
Εικαστική επιμέλεια | Κοστούμια: Βασίλης Μπαρμπαρίγος
Επιμέλεια ήχου | Sound design: Χρήστος Παναγούλιας
Επιμέλεια κίνησης: Ζέφη Μπαρτζώκα
Σχεδιασμός μακιγιάζ: Σίσσυ Πετροπούλου
Σχεδιασμός φωτισμού: Παναγιώτης Λαμπής
Video - Graphic design: Τηλέμαχος Βαρσαμάς
Βοηθοί σκηνοθέτη: Ελίνα Φιλοπούλου, Γιάννης Παπαϊωάννου
Ηθοποιοί (με σειρά εμφάνισης): Δημήτρης Μανδρινός, Αλέξανδρος Φιλιππόπουλος, Σπυρίδων Ξένος, Μαρβίνα Πιτυχούτη


Νικητές για 7/3:

Μιχάλης Χατζηβασιλείου
Άρης Πυλαρινός
Λουκάς Γάτος

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Ο κόσμος δεν είναι ένα θλιβερό μέρος, είναι απλά μεγάλο."

Ζαν-Λυκ Γκοντάρ, 1930-, Γάλλος σκηνοθέτης

  • 1819 - Ο Αλή Πασάς αναγκάζει τους κατοίκους της Πάργας να εκπαυριστούν στην Κέρκυρα και σε άλλα Επτάνησα.
    1839 - Υπογράφεται η Συνθήκη του Λονδίνου, με την οποία αναγνωρίζεται η ανεξαρτησία του Βελγίου και του Λουξεμβούργου από την Ολλανδία.
    1882 - Πεθαίνει ο Κάρολος Δαρβίνος, άγγλος φυσιοδίφης, θεμελιωτής της Θεωρίας της Εξέλιξης.

© 2002-2019 MEDIA2DAY