ΕΥΕΞΙΑΑΣΚΗΣΗ

Οι καλύτερες ασκήσεις για χέρια σαν… όπλα

Θες να αποκτήσεις χέρια τόσο γυμνασμένα που να θυμίζουν όπλα; Δες ποιες ασκήσεις δεν πρέπει να λείπουν από την προπόνησή σου.

Οι καλύτερες ασκήσεις για χέρια σαν… όπλα

Δικέφαλοι, τρικέφαλοι, ώμοι. Η μαγική τριάδα για γυμνασμένα χέρια.

Πώς τους γυμνάζουμε αποτελεσματικά;

Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε κάτι: τα χέρια γυμνάζονται συνολικά σε ασκήσεις όπως οι πιέσεις ώμων και στήθους, οι έλξεις και οι κωπηλατικές. Επομένως αν έχετε τις παραπάνω ομάδες ασκήσεων στο πρόγραμμά σας, είστε εν μέρει καλυμμένοι.

Αν όμως θέλετε να δώσετε επιπλέον έμφαση σε αυτές τις μυϊκές ομάδες, παρακάτω έχουμε μερικές ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν. Εκτελέστε τις προς το τέλος της προπόνησής σας, για 1-3 σετ των 8-12 ή 10-15 επαναλήψεων.

Για οικονομία χρόνου, μπορείτε να τις κάνετε σε μορφή superset, ήτοι μια άσκηση για τρικέφαλους και μία για δικέφαλους, χωρίς διάλειμμα ή το αντίστροφο.

Κάμψεις δικεφάλων σε επικλινή πάγκο



Diamond Pushups για τρικέφαλους

(γυμνάζει και ώμους, αν ζορίζεστε στο πάτωμα, κάντε την σε ένα πάγκο)




Κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης



Cheat Curls με μπάρα

(προχωρημένη άσκηση)



Πιέσεις Javelin

(προχωρημένη άσκηση, γυμνάζει και ώμους)



Κάμψεις δικεφάλων με στροφή



Εκτάσεις τρικεφάλων με ένα χέρι



Έλξεις με ύπτια λαβή

(δουλεύουν και πλάτη)




Skull Crushers



Κάμψεις δικεφάλων με ανάστροφη λαβή



Κάμψεις δικεφάλων Spider



Κάμψεις δικεφάλων και πιέσεις ώμων

(εναλλάξ ή κάθε χέρι ξεχωριστά)




 

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Μπορεί να υπάρξουν καλύτερες εποχές, αλλά αυτή εδώ είναι η δική μας."

Ζαν-Πωλ Σαρτρ

  • 1944 - Πραγματοποιείται αποτυχημένη απόπειρα δολοφονίας εναντίον του Αδόλφου Χίτλερ στο αρχηγείο του στο Ράστενμπουργκ.

    1969 - Οι αστροναύτες Νηλ Άρμστρονγκ και Έντουιν Ώλντριν γίνονται οι πρώτοι άνθρωποι που προσεδαφίζονται στη Σελήνη.

    1974 - Αρχίζει η Επιχείρηση Αττίλας, το πρώτο στάδιο της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο.

© 2002-2018 MEDIA2DAY