ΕΥΕΞΙΑΑΣΚΗΣΗ

Σούπερ κυκλικό πρόγραμμα για επίπεδη κοιλιά

Φτιάξτε κοιλιακούς για παραλία με ένα σούπερ αποτελεσματικό κυκλικό πρόγραμμα για το σπίτι.

Σούπερ κυκλικό πρόγραμμα για επίπεδη κοιλιά

Θέλετε να «κάψετε» τους κοιλιακούς σας και παράλληλα να τους δώσετε σχήμα; Μια κυκλική προπόνηση στο σπίτι είναι ό,τι πρέπει για τον στόχο σας.

Οι παρακάτω ασκήσεις εκτελούνται για 60 δευτερόλεπτα, με 30 δευτερόλεπτα διάλειμμα πριν περάσετε στην επόμενη. Όταν τελειώσετε τον κύκλο, ξεκουράζεστε 1 λεπτό και επαναλαμβάνετε για 3-5 κύκλους.

Μπορείτε να ενσωματώσετε την παρακάτω προπόνηση στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα για 2-3 ημέρες.

Γέφυρες γλουτών με επιτόπιο περπάτημα



Προχωρημένοι: Χρησιμοποιήστε ένα miniband

Κράτημα hollow



Προχωρημένοι: Με τεντωμένα χέρια



Σανίδια ίσια



Προχωρημένοι: Plank pushups



Σανίδα πλάγια – δεξιά



Προχωρημένοι: Τεντωμένο χέρι  ή τεντωμένο πόδι ή και τα δύο



Σανίδα πλάγια – αριστερά (αλλάζετε πλευρά)

Bird Dogs



Ν. Γ. 

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Όλα μας τα δεινά προέρχονται από το ότι δεν είμαστε ικανοί να καθίσουμε ήρεμα σ’ ένα δωμάτιο, μονάχοι."

Blaise Pascal

  • 1378- Παπικό Σχίσμα. Ομάδα καρδιναλίων που αντιτίθενται στον Πάπα Ουρβανό ΣΤ΄ συναντώνται στο Φόντι και εκλέγουν τον Κλήμεντα Ζ΄ αντίπαπα.
    1519- Αρχίζει το ταξίδι γύρω από τον κόσμο από το Φερδινάνδο Μαγγελάνο.
    1644- Ο Αυτοκράτορας Σουντζί της Κίνας μεταφέρει την πρωτεύουσα από την Σενγιάνγκ στο Πεκίνο.
    1904-Πτήση του αεροπλάνου «Φλάειρ ΙΙ» των αφών Ράιτ.
    1946 - Διοργάνωση του πρώτου Φεστιβάλ Καννών

© 2002-2017 MEDIA2DAY