Ο Σεραφείμ διεκδικεί το δικαίωμα (του) στο μίσος

Έχω πια καταλήξει ότι οι μητροπολίτες μας (ο Άνθιμος, ο Σεραφείμ, ο Αμβρόσιος και το λοιπό παρεάκι) δεν θα σταματήσουν ποτέ να με διασκεδάζουν.
Έχω πια καταλήξει ότι οι μητροπολίτες μας (ο Άνθιμος, ο Σεραφείμ, ο Αμβρόσιος και το λοιπό παρεάκι) δεν θα σταματήσουν ποτέ να με διασκεδάζουν. Όσα χρόνια και αν περάσουν, όσα διαμάντια τύπου «κουσούρι» και αν ξεστομίσουν, πάντα μα πάντα θα εφευρίσκουν τρόπους να ξεπερνούν τον εαυτό τους και να (ξανα)γίνονται απολαυστικοί.

Τι λέει, λοιπόν, σήμερα ο μητροπολίτης Πειραιώς και νήσων, ο επί Γης εκπρόσωπος μιας θρησκείας που της αρέσει πολύ να λέει ότι διδάσκει την αγάπη; Τι γράφει στην επιστολή του στον «εξοχότατο κύριο Πρωθυπουργό», όπως τον αποκαλεί; Τι λέτε; Όσο και να προσπαθήσετε δεν το μαντεύετε.

Αυτός, ο άνθρωπος αυτός, που η θρησκεία του αν τον ρωτήσεις θα σου πει ότι λέει να αγαπάμε τον πλησίον μας, διεκδικεί το βασικό και αναφαίρετο δικαίωμά του στο μίσος. Ναι. Αλήθεια. Αυτό το βασικό και αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα που πάει να του στερήσει το κατάπτυστο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο. Ο Σεραφείμ δεν θα το αφήσει να περάσει.

Δε με πιστεύετε, το ξέρω. Γι’ αυτό κράτησα αποσπάσματα από την επιστολή του Σεραφείμ στον Σαμαρά (που μπορείτε να την διαβάσετε ολόκληρη εδώ):

«Διαμαρτυρόμεθα ἀκόμη ἐντονότατα, διότι εἰσάγεται γιά πρώτη φορά στήν ἔννομη τάξη καί τό δικαιϊκό σύστημα ἡ ποινική καταδίωξι ἑνός συναισθήματος πού δέν ἔχει λάβει ἀρχή ἐκτελέσεως, ὅπως ἡ ἔννοια τοῦ μίσους, ἡ ὁποία δέν προσδιορίζεται ἐπακριβῶς μέ μέγιστο κίνδυνο τήν καταδίωξη τῆς ἐλευθερίας τῆς συνειδήσεως καί τῆς ἐλευθερίας ἐκφράσεως».

Ναι, φίλοι μου. Το μίσος είναι συναίσθημα, και τα συναισθήματα δεν πρέπει να διώκονται ποινικά. Και να σας πω και κάτι; «Ἀνοίγετε τό ἀσκό τοῦ Αἰόλου μέ αὐτό τό σχέδιο Νόμου διότι ποινικοποιεῖτε καί αὐτή τήν ἐπιστημονική ἄποψη ἀφοῦ μέ τό ὑπό κρίση Σχέδιο Νόμου θά ἔπρεπε νά εἶναι ὑποκείμενο ἐάν ζοῦσε τοῦ Ποινικοῦ Δικαίου ὁ μακαριστός Καθηγητής Γ. Ἀ. Μαγκάκης διότι στή Νομική Σχολή ἐδίδασκε εἰδικό ποινικό δίκαιο μέ τό σύγγραμά του «Τά ἐγκλήματα περί τό γενετήσιο ἔνστικτο» ὅπου ἀνεφέρετο καί ἡ παρά φύσι ἀσέλγεια τήν ὁποία κολάζει ὑπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις ὁ ποινικός Νομοθέτης στό ἄρθρο 347 τοῦ Ποινικοῦ Κώδικα ἀφοῦ ἐνδεχομένως μποροῦσε νά θεωρηθεῖ ὅτι ἡ συμπερίληψη στίς ἐγκληματικές πράξεις τῆς βορβορώδους αὐτῆς χυδαιότητος ἐμποιεῖ μίσος σέ βάρος ἐχόντων τό συγκεκριμένο διαστροφικό «προσανατολισμό».

Θά πρέπει ὡσαύτως μέ τήν παραπάνω ἀπαράδεκτη πρόβλεψη τοῦ ὑπό κρίση σχεδίου Νόμου νά καθίστατο ὑποκείμενο τοῦ Ποινικοῦ Δικαίου καί ὁ οὐρανοβάμων Ἀπόστολος Παῦλος διότι στήν Α΄ πρός Κορινθίους ἐπιστολή του στό Κεφ. 6 στιχ. 9-11 διακηρύσσει εὐθαρσῶς «...ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι». Καί συνεπῶς καί Αὐτός ἀπαξιώνων διά τοῦ κηρύγματός του τούς ἑτέρους «προσανατολισμούς» περί τό γενετήσιο ἔνστικτο προκαλεῖ τό μίσος καί τήν ἀπέχθεια ἐναντίον τῶν ὑποκειμένων στά γεώδη αὐτά πάθη. Σέ αὐτή τήν παράνοια ὁδηγεῖτε τό δικαιϊκό σύστημα καί τήν ἔννομη τάξη κ. Πρωθυπουργέ!»

Αν ήμουν sportscaster το τιμημένο 2004, θα έλεγα Δεν Περιγράφω Άλλο.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v