Αλλάξαμε και σας περιμένουμε

Το νέο In2life άλλαξε πρόσωπο αλλά όχι χαρακτήρα. 'Εξακολουθούμε να σκεφτόμαστε μόνο τους αναγνώστες και σας ευχαριστούμε για την προτίμηση.
Αλλάξαμε και σας περιμένουμε
«Η αισιοδοξία είναι για τα Social Media» έγραφε ένας τοίχος στη Σόλωνος. Και τα Social Media για ποιον είναι;

Η ελληνική κοινή γνώμη ταυτίζεται όλο και περισσότερο με την ελληνική διαδικτυακή κοινότητα και αυτό γιατί οι τύποι που είναι online μιλάνε και παρεμβαίνουν. Ουκ ολίγοι άνθρωποι του πνεύματος διαμαρτύρονται για αυτό. Για το ότι το πληκτρολόγιο αντικατέστησε το πεζοδρόμιο.

Αυτό όμως δεν συμβαίνει. Το πεζοδρόμιο θα είναι πάντα πεζοδρόμιο και όποιος είναι για εκεί το ξέρει και κανένα πληκτρολόγιο δεν τον παρασύρει στον καναπέ. Άσχετα με το αν κάποιος συμπαθεί την αισθητική του e- socializing ή όχι, τα social media δημιουργούν ενεργούς πολίτες. Όχι γιατί τους δίνουν τόσο μεγάλη φωνή όσο οι ίδιοι νομίζουν, αλλά γιατί τους δημιουργούν την πεποίθηση της συνείδησης. Της πολιτικής συνείδησης, της συνείδησης της ταυτότητας, της συνείδησης του ενεργού κοινωνικού υποκειμένου.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνουν αυτό που μια φίλη μού είχε πει υπερασπιζόμενη τον Κώδικα ντα Βίντσι- το γνωστό best seller. "Μπορεί να σου φαίνεται “λίγο” και αφελές αλλά εμένα και αρκετούς που ξέρω μας έκανε να διαβάσουμε βιβλίο μετά από τότε που ήμασταν δεκαπέντε χρονών και μάλιστα να θέλουμε να διαβάσουμε κι άλλο μετά από αυτό", είχε πει σωστά. Αυτό που φαντάζομαι εννοούσε είναι ότι το δυσκολότερο μέρος της διαδρομής που πρέπει να διανυθεί είναι από το μηδέν στο ένα. Τα social media, χωρίς να είναι σκοπός τους, κάνουν αυτό ακριβώς. Φέρνουν την επικαιρότητα κοντά ακόμη και σε αυτόν που δεν θέλει να έχει καμία σχέση με τα τεκταινόμενα. Του δίνουν πληροφορία και φωνή- τα σημαντικότερα αγαθά που έφερε το διαδίκτυο στον δυτικό πολιτισμό.   

Το νέο In2life, που είναι ήδη στον αέρα, είναι αρκετά στραμμένο στη διάδραση με τους αναγνώστες και τα social media, καθώς γίνεται όλο και πιο σαφές ότι σε ένα μέσο που δεν έχει εξαρτήσεις, είναι το κοινό που διαμορφώνει την ύλη. Και αν παλαιότερα αυτές οι προτιμήσεις μόνο εικάζονταν, σήμερα δεν είναι έτσι.

Το In2life άλλαξε λοιπόν. Άλλαξε όμως την εμφάνισή του και όχι τις αρχές του.
Το 2005 αν δεν ήσουν ειδησεογραφικό μέσο έπρεπε να είσαι ή Αθηνόραμα/ Exodos ή lifestyle. Ή κατάλογος δηλαδή ή Κωστόπουλος. Θυμάμαι ότι σχεδόν αμήχανα αρνηθήκαμε να αναπαράξουμε τη συνταγή του ΚΛΙΚ, του Nitro και των επιγόνων τους που, αν και είχε ήδη αρχίσει η φθορά τους, έμοιαζαν πιο σίγουρος δρόμος από τη «χρηστικότητα» και τις «επιλεγμένες προτάσεις» που ευαγγελιζόταν το In2life.
 
Σήμερα εξακολουθούμε να έχουμε τον ίδιο σκοπό: Να είμαστε χρήσιμοι, να εντοπίζουμε και να προβάλουμε όσα έχουν ενδιαφέρον, να απολαμβάνουμε την όμορφη πλευρά της ζωής, να ενημερωνόμαστε για τα όσα αλλάζουν και τα όσα έρχονται και να καυτηριάζουμε τα κακώς κείμενα. Να γράφουμε για τέχνη χωρίς προκαταλήψεις, για διασκέδαση χωρίς εμμονές και για την ουσία της πολιτικής χωρίς κομματικές γραμμές.

Ύστατος «μπούσουλάς» μας, είναι το In2life να είναι ένα μέσο που αρέσει και σε εμάς να διαβάζουμε.

Ευχαριστούμε για όλη τη μέχρι σήμερα στήριξη και συνεχίζουμε.

Δημήτρης Γλύστρας
[email protected]

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v