Δύσκολη υπόθεση η αυτόνομη οδήγηση

Αν και δεν ανήκω στη κατηγορία των ένθερμων υποστηρικτών της αυτόνομης οδήγησης, γιατί πιστεύω ότι αφαιρεί από τον οδηγό την χαρά της οδήγησης, θέλω να επισημάνω την στρατηγική της Nissan σε αυτό το φλέγον θέμα.
Δύσκολη υπόθεση η αυτόνομη οδήγηση
του Σπύρου Ρέκκα

Αν και δεν ανήκω στη κατηγορία των ένθερμων υποστηρικτών της αυτόνομης οδήγησης, γιατί πιστεύω ότι αφαιρεί από τον οδηγό την χαρά της οδήγησης, θέλω να επισημάνω την στρατηγική της Nissan σε αυτό το φλέγον θέμα.

Η ιαπωνική μάρκα με την μεγάλη τεχνογνωσία από τους αγώνες αυτοκινήτων, κάνει προσεκτικά βήματα και αναζητά τις καλύτερες επιλογές για να δημιουργήσει ένα αξιόπιστο σύστημα αυτόνομης οδήγησης.

Ενίσχυσε την ομάδα της με την πρόσληψη ενός διακεκριμένου επιστήμονα που έχει εργαστεί στη NASA.

Ο Ολλανδός Μάρτεν Σίερχουις, ειδικευμένος στους υπολογιστές, σχεδίασε τις αλληλεπιδράσεις των ρομπότ με τους ανθρώπους και ανέπτυξε ευφυή συστήματα για την εξερεύνηση του διαστήματος.

Τώρα επικεντρώνει τις προσπάθειές του, στην τεχνητή νοημοσύνη που θα δώσει ώθηση στο μέλλον των αυτόνομων οχημάτων.

Διευθύνει το Ερευνητικό Κέντρο της Nissan (NRC) στη Silicon Valey της Καλιφόρνιας.

Τα επόμενα στάδια προβλέπουν το 2018, λανσάρισμα του συστήματος ελέγχου πολλαπλών λωρίδων κυκλοφορίας, το οποίο διαχειρίζεται τους όποιους κινδύνους και αλλάζει αυτόματα λωρίδα στο όχημα, κατά τη διάρκεια της οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο.

Το 2020, σχεδιάζεται η προσθήκη της  δυνατότητας αυτόνομης οδήγησης  σε συνθήκες αστικού ιστού και σε διασταυρώσεις, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.

Εύχομαι όλα τα προγράμματα να είναι ασφαλή και να μην συμβεί άλλο δυστύχημα, όπως εκείνο που έγινε πρόσφατα με ένα Tesla στις ΗΠΑ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v