Το έχει η Mini

Η βρετανική φίρμα καταφέρνει να διατηρεί την προσωπικότητά της, αντιστεκόμενη στις νέες σχεδιαστικές τάσεις.
Το έχει η Mini
Θαυμάζω την Mini γιατί αντιστέκεται στις νέες τάσεις που θέλουν την διαμόρφωση αυτοκινήτων με κοινά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Η βρετανική φίρμα που ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της BMW, κατάφερε να διατηρήσει την προσωπικότητα της.

Η έμπνευση του Αλεκ Ισιγόνη για την σχεδίαση του μικρού αυτοκινήτου είναι η μεγαλύτερη προίκα της και ευτυχώς που οι Γερμανοί σεβάστηκαν την άποψη ενός ανθρώπου με ελληνικές ρίζες.

Το χαρακτηριστικό σχήμα των Mini, αν και δέχθηκε αρκετές παρεμβάσεις για να ικανοποιήσει τις νέες ανάγκες μας, εξακολουθεί να αποτελεί το σήμα κατατεθέν της βρετανικής μάρκας.

Ξεχωρίζει και τραβάει τα βλέμματα σαν μαγνήτης. Η τελευταία δημιουργία της μάρκας που λατρεύουν και οι Έλληνες οδηγοί, είναι η έκδοση κάμπριο της νέας γενιάς. Ένα πανέμορφο αυτοκίνητο που προβλέπω ότι θα αγαπηθεί και από τις γυναίκες οδηγούς.

Να τονίσω την πρόοδο στην πρακτικότητα και την άνεση. Οι αυξημένες διαστάσεις, + 98 χιλ. στο μήκος, +44 χιλ. στο πλάτος, 7 χιλ. στο ύψος, το μακρύτερο μεταξόνιο (+ 28 χιλ.) και το μεγαλύτερο πλάτος μετατροχίου, εξασφαλίζουν βελτιστοποιημένη ευρυχωρία και στα τέσσερα καθίσματα.

Τα νέα εμπρός καθίσματα έχουν μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων. Πιο άνετη είναι η είσοδος στα πίσω καθίσματα. Ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά περίπου 25% στα 215 λίτρα με κλειστή την οροφή και 160 λίτρα με ανοιχτή.

Το έχει η Mini και θα έπρεπε στη χώρα του ηλίου, τα κάμπριο να επιβαρύνονταν με μικρότερη φορολογία.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v