Η BMW βάζει στο περιθώριο την πίσω κίνηση

Μια από τις ελάχιστες μάρκες που ανέδειξαν τα χαρακτηριστικά της πίσω κίνησης και επένδυσαν στη καθιέρωση της είναι η BMW.
Η BMW βάζει στο περιθώριο την πίσω κίνηση

του Σπύρου Ρέκκα

Μια από τις ελάχιστες μάρκες που ανέδειξαν τα χαρακτηριστικά της πίσω κίνησης και επένδυσαν στη καθιέρωση της είναι η BMW.

H premium γερμανική μάρκα εκμεταλλεύτηκε τις αρετές της μετάδοσης στον πίσω άξονα και κατέκτησε τον τίτλο ’’η μοναδική οδηγοκεντρική πολυτελής φίρμα΄΄.

Η νέα τάση όμως που επιβάλει την χρήση κοινών πατωμάτων για πολλά μοντέλα, περιορισμούς στη δαπάνη εξέλιξης και κατασκευής των νέων αυτοκινήτων καθώς και αύξηση της εσωτερικής χωρητικότητας, υποχρέωσε και τη γερμανική μάρκα με σήμα την έλικα του αεροπλάνου να αλλάξει τα πλάνα της.

Στη γκάμα της διακεκριμένης φίρμας προστέθηκαν μοντέλα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Οδηγώντας τα προσθιοκίνητα BMW μου έκανε εντύπωση ότι και αυτά αναβαθμίζουν την οδηγική απόλαυση και δεν μειώνουν την αξία των ακριβών κατασκευών.

Γραφώ αυτές τις γραμμές για να τονίσω ότι το φαινόμενο κίνηση μπροστά έχει μια ακόμη παρενέργεια σε ένα αυτοκίνητο που αγάπησαν οι οδηγοί.

Η νέα γενιά της σειράς 1, έκανε νέο δεσμό με την μπροστινή κίνηση. Το μοντέλο με τον μακρύ μπροστινό πρόβολο, το 2018 θα κυκλοφορήσει με σύστημα μετάδοσης της ισχύος στους μπροστινούς τροχούς.

Ειλικρινά, δεν ανησυχώ για το αποτέλεσμα στο στήσιμο και στη συμπεριφορά του ολοκαίνουργιου αυτοκινήτου, γιατί πιστεύω ότι και αυτό θα είναι ένα γνήσιο μέλος της οικογένειας BMW.

Όσον αφορά τις μονάδες παραγωγής ισχύος, θα δούμε νέα μοτέρ με τρεις και τέσσερις κυλίνδρους ενώ η μεγάλη είδηση αφορά την παραγωγή της ηλεκτρικής έκδοσης.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v