Γαλλική επανάσταση στα ντίζελ

Θεωρώ μεγάλο επίτευγμα τη κατασκευή του νέου δικύλινδρου και δίχρονου κινητήρα ντίζελ, που παρουσίασε η Renault.
Γαλλική επανάσταση στα ντίζελ
του Σπύρου Ρέκκα

Θεωρώ μεγάλο επίτευγμα τη κατασκευή του νέου δικύλινδρου και δίχρονου κινητήρα ντίζελ, που παρουσίασε η Renault. Εκτιμώ ότι αυτή η λιλιπούτεια κινητήρια μονάδα θα φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά των ντίζελ, αν το επιτρέψουν οι συνθήκες της αγοράς.

Κρατώ μια επιφύλαξη για το μέλλον της καινοτομικής μονάδας που τώρα βρίσκεται σε στάδιο εξέλιξης, γιατί η γαλλική κυβέρνηση λίγο πριν φύγει το 2014, ξεκίνησε καμπάνια για να περιορίσει τη χρήση των ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων, για λογούς που σχετίζονται κυρίως με τις επιπτώσεις τους στο περιβάλλον. Βέβαια η Renault δεν διαθέτει αυτοκίνητα μόνο στη Γαλλία, όμως η γαλλική αγορά είναι μια από τις βασικές πήγες των πωλήσεων της.

Η τελευταία επιτυχία της γαλλικής μάρκας έχει χωρητικότητα μόλις 730 κ.εκ. Επικουρείται από ένα μηχανικό υπερσυμπιεστή και ένα τούρμπο. Η απόδοση της καινοτομικής μονάδας είναι από 50- 70 ίππους ανάλογα με τις ρυθμίσεις. Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν να είναι οικονομική σε καύσιμο και να εκπέμπει μικρή ποσότητα ρύπων.

Η Renault έχει μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στην εξέλιξη και κατασκευή κινητήρων ντίζελ. Ήδη η τελευταία μονάδα της ντίζελ με χωρητικότητα 1.5, λόγω των υψηλών τεχνικών χαρακτηριστικών της, κάνει λαμπρή καριέρα. Εκτός από μοντέλα της Renault, προσφέρει τις υπηρεσίες της στα μοντέλα της Nissan(ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της) καθώς και σε μεγάλο αριθμό μοντέλων της Mercedes.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v