ΔΙΑΤΡΟΦΗΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Να γιατί δεν χάνεις λίπος από την κοιλιά

Γιατί δεν χάνεις βάρος από την περιοχή της κοιλιάς; Δες τι μπορεί να φταίει και τι μπορείς να κάνεις.

Να γιατί δεν χάνεις λίπος από την κοιλιά

Το λίπος στην κοιλιά είναι επίμονο, άσχημο και εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες.

Αν σε ταλαιπωρεί η ιδέα και η όψη του, δες τι μπορεί να φταίει και τι πρέπει να κάνεις.

Μεγαλώνεις

Όσο μεγαλώνουμε το σώμα αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο παίρνει και χάνει βάρος. Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες εμφανίζουν μειωμένο μεταβολικό ρυθμό, με τις γυναίκες να έχουν ακόμα περισσότερο πρόβλημα λόγω εμμηνόπαυσης. Οι άνδρες πάλι έχουν μειωμένη τεστοστερόνη από μια ηλικία και μετά κάτι που δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τις προσπάθειες. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείς να αντιστρέψεις σε κάποιο βαθμό αυτόν τον εκφυλισμό. Συνέχισε να διαβάζεις.

Κάνεις λάθος προπόνηση

Ένα ομαδικό spinning είναι μια χαρά για να κάψεις μερικές θερμίδες και να δουλέψει η καρδιά σου, όμως τα αερόβια προγράμματα από μόνα τους δεν θα κάνουν καλή δουλειά. Θα πρέπει να συνδυάσεις τα βάρη με την αερόβια για να βοηθήσεις το σώμα σου να κάψει περισσότερο λίπος, μιας και οι μύες καίνε περισσότερες θερμίδες από το λίπος και έχοντας περισσότερους μύες θα έχεις και καλύτερο μεταβολισμό.

Τρως πολλές επεξεργασμένες τροφές

Το ξέρουμε σου αρέσουν, όμως σνακ όπως λευκό ψωμί, κρακεράκια, κεικ, πατατάκια, χυμοί και επιδόρπια αυξάνουν την φλεγμονή στο σώμα και δυσχεραίνουν τις προσπάθειες απώλειας λίπους από την κοιλιακή χώρα. Προτίμησε μη επεξεργασμένες τροφές όπως φρούτα, λαχανικά, προϊόντα ολικής άλεσης κτλ.

Επιλέγεις τα λάθος λιπαρά

Το σώμα δεν αντιδρά το ίδιο σε όλα τα λιπαρά. Η υψηλή κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών – όπως αυτά που βρίσκονται στο κρεάς και τα γαλακτοκομικά – συνδέεται με αύξηση του λίπους στην κοιλιά. Από την άλλη πλευρά, τα μονοακόρεστα λιπαρά (αυτά που θα βρεις στο ελαιόλαδο ή το αβοκάντο π.χ.) και συγκεκριμένα είδη πολυακόρεστων λιπαρών (κυρίως τα ω-3 που θα βρεις στους ξηρούς καρπούς, τα ψάρια και τους σπόρους) έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες στο σώμα και σε σωστές ποσότητες βοηθούν στο να χάσεις το λίπος.

Η προπόνησή σου παραείναι χαλαρή

Για να φύγει το λίπος από την κοιλιά θα πρέπει να ανεβάσεις την ένταση στην προπόνησή σου. Προπονήσεις υψηλής έντασης συνδέονται με περισσότερη καύση λίπους στο σώμα σε σχέση με εκείνες που έχουν χαμηλή ένταση. Προπονήσεις υψηλής έντασης είναι η διαλειμματική προπόνηση (HIIT) και οι κυκλικές προπονήσεις με βάρη.

Κάνεις λάθος ασκήσεις

Λιώνεις στα ροκανίσματα; Σταμάτα! Δεν θα σε κάνουν τα ροκανίσματα να αποκτήσεις six pack. Προτίμησε ασκήσεις λειτουργικές, οι οποίες δουλεύουν πολλούς μύες στο σώμα σου ταυτόχρονα, όπως τα καθίσματα, οι άρσεις θανάτου, οι πιέσεις ώμων (στρατιωτικές), τα hip thrusts, οι προβολές, οι κάμψεις και οι σανίδες.

Είσαι τύπος «μήλο»

Αν έχεις την τάση να παίρνεις κιλά στην περιφέρεια και όχι τόσο στους γοφούς ή στα πόδια σου, τότε έχεις σωματότυπο «μήλο». Δεν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό, είναι τα γονίδιά σου και κατά πάσα πιθανότητα θα ζοριστείς περισσότερο να χάσεις λίπος από την κοιλιά.

Δεν έχεις κίνητρο

Είσαι σίγουρα αποφασισμένος να χάσεις λίπος από την κοιλιά; Η μείωση του λίπους απαιτεί συνδυαστικά διατροφή με χαμηλές θερμίδες, υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες, χαμηλή σε υδατάνθρακες και ζάχαρη σε συνδυασμό με αερόβια άσκηση και προπόνηση ενδυνάμωσης. Είσαι πρόθυμος να τα κάνεις όλα αυτά; Αν όχι, τότε λυπούμαστε, αλλά θα πρέπει να αποκτήσεις μεγαλύτερο κίνητρο.

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Μπορεί να υπάρξουν καλύτερες εποχές, αλλά αυτή εδώ είναι η δική μας."

Ζαν-Πωλ Σαρτρ

  • 1944 - Πραγματοποιείται αποτυχημένη απόπειρα δολοφονίας εναντίον του Αδόλφου Χίτλερ στο αρχηγείο του στο Ράστενμπουργκ.

    1969 - Οι αστροναύτες Νηλ Άρμστρονγκ και Έντουιν Ώλντριν γίνονται οι πρώτοι άνθρωποι που προσεδαφίζονται στη Σελήνη.

    1974 - Αρχίζει η Επιχείρηση Αττίλας, το πρώτο στάδιο της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο.

© 2002-2018 MEDIA2DAY