ΔΙΑΤΡΟΦΗΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Πώς δε θα παχύνετε αυτό το καλοκαίρι

Κάθε καλοκαίρι σας δίνει φιλοδώρημα παραπανίσια κιλά; Φέτος κάντε τη διαφορά και διατηρήστε υγιές βάρος. Δείτε πώς.

Πώς δε θα παχύνετε αυτό το καλοκαίρι

Ξενύχτι, ποτά, νόστιμες κραιπάλες. Οι διακοπές είναι απόλαυση, όμως είναι και ένας από τους κύριους λόγους που «βάζουμε» κιλά καλοκαιριάτικα. Και κάθε Σεπτέμβρη ανεβαίνουμε στη ζυγαριά και κλαίμε.

Υπάρχει τρόπος να περάσουμε τις διακοπές όσο πιο... αναίμακτα γίνεται, παραμένοντας σε πρόγραμμα; Υπάρχει. Για να μην θυμώσετε με τη ζυγαριά στην επιστροφή, δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να μην παχύνετε στις διακοπές.

* Αν στο ξενοδοχείο έχει μπουφέ, δεν είναι ανάγκη να φάτε όλων των ειδών τα πρωινά μονομιάς. Εναλλάξτε τις επιλογές σας κάθε μέρα, ακολουθώντας τις επιλογές του προγράμματος σας: Αυγά, λαχανικά, γιαούρτι, δημητριακά, φυσικούς χυμούς κ.ο.κ. Αν δεν υπάρχει πρωινό διαθέσιμο, ψωνίστε υλικά και φτιάξτε το εσείς, προκειμένου να αποφύγετε τις δεν-προσφέρουν-τίποτα-θρεπτικό-μόνο-παχαίνουν, σφολιάτες και τα ανθυγιεινά πρωινά έξω.

* Αν είστε όλη μέρα στο δρόμο, προγραμματίστε από την προηγούμενη ημέρα τα σνακ που θα πάρετε μαζί σας φροντίζοντας να περιέχουν πρωτεΐνη. Αποφύγετε προπαρασκευασμένα σάντουιτς, αφού έχουν πολλά λιπαρά και θερμίδες, χάρη στην μαγιονέζα και το τυρί. Το ίδιο ισχύει και για τα αρτοσκευάσματα (κέικ, κρουασάν, κουλουράκια κ.α.). Θα σας «φορτώσουν» άχρηστες θερμίδες. Υγιεινές επιλογές για σνακ ή ροφήματα είναι:

Κράκερ ολικής άλεσης, φρούτα, ξηροί καρποί σε ατομικές συσκευασίες, γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, ζελέ (χωρίς ζάχαρη) με φρούτα καροτάκια, αγγουράκια, πιπεριές, σάντουιτς με αλλαντικά και τυρί χαμηλά σε λιπαρά και λαχανικά, αναψυκτικά light, παγωμένο τσάι (χωρίς ζάχαρη), καφές χωρίς ζάχαρη

* Κάντε ένα σαβουρογεύμα μια φορά τη μέρα ανά τρεις ημέρες. Δε γίνεται να κάνετε κάθε μέρα υπερβολικές ατασθαλίες και να περιμένετε να μην παχύνετε. Για κάθε δύο ημέρες που θα τρώτε – σχετικά – σωστά λοιπόν χαρίστε στον εαυτό σας ένα λουκούλειο γεύμα οποιαδήποτε στιγμή της τρίτης ημέρας.

* Καλό θα ήταν να κάνετε το το μεσημεριανό σας γεύμα ή/ και το δείπνο σε ένα εστιατόριο κι όχι σε μεζεδοπωλεία ή φαστφουντάδικα. Στο εστιατόριο παραγγείλετε μια σούπα ή μια σαλάτα μαζί με το κυρίως πιάτο σας. Θα χορτάσετε πιο εύκολα και με μικρότερη ποσότητα φαγητού.  Αποφύγετε επίσης τα πολλά ορεκτικά, και ει δυνατόν μοιραστείτε μια μεγάλη μερίδα με τον/την σύντροφό σας. Τέλος, αντί επιδορπίου προτιμήστε φρουτάκι.

* Χωρίς να θυσιάσετε ούτε τη χαλάρωση ούτε τη διασκέδασή σας φροντίστε να κολυμπήσετε τουλάχιστον 1 ώρα και να περπατήσετε στην άμμο ή να παίξετε ρακέτες για 30 λεπτά, ενώ πριν τα βραδινά ποτά μπορείτε να περπατήσετε για 30 λεπτά στα σοκάκια του νησιού. Οι δύο αυτές ώρες φυσικής δραστηριότητας θα σας προφυλάξουν από την αποθήκευση θερμίδων από μεζέδες και ποτά. 

* Κοιμηθείτε καλά. Ο ύπνος – και η έλλειψη αυτού – παίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση του βάρους. Φροντίστε λοιπόν να ξεκουράζεστε επαρκώς – παρά τα ξενύχτια.

Ν. Γ.

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Η τιμιότητα, ως επί το πλείστον, είναι λιγότερο επικερδής από την ατιμία."

Πλάτων

  • 1934 - Γέννηση του Λέοναρντ Κόεν, Καναδός τραγουδιστής, τραγουδοποιός και συγγραφέας
    1937 - Πρώτη έκδοση του Χόμπιτ από τον Τόλκιν.
    1964 - Ανεξαρτησία της Μάλτας από το Ηνωμένο Βασίλειο.
    1981 - Το Ηνωμένο Βασίλειο δίνει πλήρη ανεξαρτησία στο Μπελίζε
    1991 - Ανεξαρτησία της Αρμενίας από την ΕΣΣΔ.

© 2002-2017 MEDIA2DAY