ΔΙΑΤΡΟΦΗΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Απλές συμβουλές για πιο υγιεινά γεύματα

Κάθε γεύμα που κάνετε μέσα στην ημέρα μετράει στο ευ ζην. Δείτε πώς θα το κάνετε πιο υγιεινό, μέσα από 7 απλές συμβουλές.

Απλές συμβουλές για πιο υγιεινά γεύματα

Είτε θέλετε να χάσετε κιλά είτε απλά θέλετε να βελτιώσετε την ποιότητα ζωής σας, υπάρχει ένας παράγοντας που οφείλετε να λάβετε υπόψη: το φαγητό.

Το τι τρώτε κατά τη διάρκεια της ημέρας έχει ισχυρό αποτύπωμα τόσο στη σιλουέτα όσο και στη γενικότερη υγεία σας.

Αν θεωρείτε πως ήρθε η στιγμή να κάνετε τα γεύματά σας πιο υγιεινά λοιπόν, ιδού μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν.

Βάλτε λαχανικά και φρούτα στο μισό πιάτο κάθε γεύματος

Τα θρεπτικά συστατικά τους θα εξασφαλίσουν ότι κάθε σας γεύμα είναι γεμάτο… υγεία. Επιλέξτε κόκκινα φρούτα μιας και έχουν περισσότερα αντιοξειδωτικά και λαχανικά όπως ντομάτες, γλυκοπατάτες και μπρόκολο, τα οποία ξεχωρίζουν σε θρεπτική αξία.

Ενισχύστε με φυτικές ίνες

Προσπαθήστε τουλάχιστον τα μισά από τα προϊόντα σιταριού που καταναλώνετε να είναι ολικής άλεσης ει δυνατόν 100% ολικής άλεσης (αναγράφεται στην ετικέτα τους). Έχουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά και ίνες σε σχέση με τα επεξεργασμένα προϊόντα.

Μην ξεχνάτε τα γαλακτοκομικά

Ολοκληρώστε το γεύμα σας με ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών ή γάλα χαμηλών λιπαρών για επιπλέον ασβέστιο και καλής ποιότητας πρωτεΐνη. Δεν πίνετε γάλα; Δοκιμάστε γάλα σόγιας ή εμπλουτισμένο γάλα αμυγδάλου – χωρίς ζάχαρη.

Προσθέστε άπαχη πρωτεΐνη

Ήτοι άπαχο μοσχάρι και χοιρινό, κοτόπουλο, γαλοπούλα, αυγά, φασόλια η τοφού. Δύο φορές την εβδομάδα, προσπαθήστε να έχετε ένα γεύμα πρωτεΐνης από… θάλασσα: σολομός, τσιπούρα, τόνος κ.α. Το γεύμα αυτό θα σας παρέχει και τα απαραίτητα για καλή υγεία ωμέγα – 3 λιπαρά οξέα.

Αποφύγετε τα περιττά λιπαρά

Έτοιμες σάλτσες πάσης φύσεως και κρέμες γάλακτος θα επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες γεύματα τα οποία υπό κανονικές συνθήκες θα ήταν υγιεινά. Εναλλακτικά, προτιμήστε λαδόξυδο, μουστάρδα με λεμόνι, σκέτο λεμόνι ή συνδυασμούς μπαχαρικών για να νοστιμίσετε το γεύμα σας.

Αυτοσχεδιάστε… υγιεινά

Οτιδήποτε και αν φτιάχνετε στην κουζίνα σας, βρείτε τρόπους να το κάνετε πιο υγιεινό. Χρησιμοποιήστε π.χ. λιγότερο τυρί ή τυρί χαμηλών λιπαρών, λιγότερο αλάτι και λιγότερο λάδι στις συνταγές σας, αντικαταστήστε την ζάχαρη με γλυκαντικά, προσθέστε μπαχαρικά για επιπλέον γεύση και περισσότερα λαχανικά για περισσότερο… χρώμα.

Ικανοποιήστε τις λιγούρες χωρίς γλυκά

Φρουτοσαλάτες, φρέσκα φρούτα, ζελέ φρούτων χωρίς ζάχαρη, γιαούρτι με μέλι και αποξηραμένα φρούτα και αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη είναι μερικές επιλογές για να γλιτώσετε τις θερμίδες σε περίπτωση που ενδώσετε στις λιγούρες σας.

Ν.Γ.

SPONSORED LINKS

"Οι άνθρωποι δεν δέχονται την αλλαγή παρά μόνο όταν υπάρχει ανάγκη και δεν βλέπουν την ανάγκη παρά μόνο όταν υπάρχει κρίση."

Jean Monnet

  • 1719- Το Λιχτενστάιν κηρύττει ανεξαρτησία από την Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία του Γερμανικού Έθνους.
    1821- Γίνεται η Άλωση της Τριπολιτσάς κατά την Ελληνική Επανάσταση του 1821.
    1846- Ανακαλύπτεται ο πλανήτης Ποσειδώνας, από το Γερμανό Γιόχαν Γκάλε.
    1941- Πρώτα πειράματα θανάτωσης σε θαλάμους αερίων στο Άουσβιτς κατά το Ολοκαύτωμα.

© 2002-2017 MEDIA2DAY