Το αγωνιστικό πάθος της Ford

Ο Νίκος Νοταράς, Πρόεδρος της Ford Motors Hellas και ο βραβευμένος συνοδηγός αγώνων Κώστας Στεφανής μίλησαν στα Μέσα για για τα επιτεύγματα της Ford.
Το αγωνιστικό πάθος της Ford
Κατά την διάρκεια της παρουσίασης του Ford GT στην Αθήνα, ο Νίκος Νοταράς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motors Hellas μίλησε για τα επιτεύγματα της μάρκας στον αγωνιστικό στίβο.

"Το 1966 ήταν μία χρονιά που καθόρισε το μέλλον της Ford. H νίκη στον ιστορικό αγώνα του LeMans με το θρυλικό 1-2-3 βελτίωσε την εικόνα της εταιρείας εκτός Αμερικής, αλλά κυρίως συσσώρευσε γνώση για τέτοιου είδους αγώνες. Η γνώση που αποκτήθηκε τότε, αποδείχθηκε 50 χρόνια μετά, όταν η νίκη επαναλήφθηκε και μάλιστα με την πρώτη. Ο αγώνας του LeMans είναι ένας σκληρός και αδυσώπητος αγώνας τόσο για τα αυτοκίνητα, αλλά και για τους ανθρώπους. Η συμμετοχή προϋποθέτει το αυτοκίνητο να είναι αξιόπιστο και να έχει την ικανότητα να επιταχύνει / φρενάρει / στρίβει με ανταγωνιστικό τρόπο. Αυτό όμως που καθορίζει τον νικητή είναι η ποιότητα της επικοινωνίας (ή αλλιώς της σύνδεσης) της μηχανής με τον οδηγό. Μέσα από αυτή την επικοινωνία, το αυτοκίνητο πληροφορεί τον οδηγό σε ποια κατάσταση βρίσκεται σε σχέση με τους φυσικούς νόμους. Ως γνωστό, κανένα άψυχο πράγμα δεν επικοινωνεί. Στην προκειμένη περίπτωση είναι ξεκάθαρο πως υπάρχει όντως επικοινωνία ανθρώπου / μηχανής, και είναι η ίδια η μηχανή που δίνει την ικανότητα επικοινωνίας. Κατά συνέπεια, αποδεικνύεται πως τα αυτοκίνητα αυτά είχαν και έχουν ψυχή, κάτι που προφανώς απέκτησαν από το πείσμα και τις γνώσεις των ανθρώπων που τα δημιούργησαν."

Ο Κώστας Στεφανής, γνωστός δημοσιογράφος και πολυβραβευμένος συνοδηγός στους αγώνες κατά την διάρκεια της ομιλίας του τόνισε:

"Στις αρχές της δεκαετίας του 1960, η Ford αποφάσισε να βελτιώσει την εικόνα του εμπορικού σήματος της εκτός Αμερικής, μέσα από τους αγώνες και γνώριζε καλά ότι υπήρχε ένας αγώνας και μόνο ένας  που θα της έδινε τη φήμη που ήθελε. Αυτός ο αγώνας ήταν οι 24 ώρες του Le Mans στη Γαλλία και μέσα σ' αυτή την πίστα ήθελε να κερδίσει τους ευρωπαίους κατασκευαστές, ουσιαστικά όμως την απασχολούσε μόνο η Ferrari. Υπήρχε όμως ένα πρόβλημα  για τον τιτάνα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Δεν ήξερε πώς να κατασκευάσει ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για αυτή την μορφή του αγώνα."
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v