Απίστευτη οικονομία προσφέρει το νέο VW Polo 1.0 TGI!

Το νέο Polo 1.0 TGI προσφέρει την ιδανική λύση σε όσους αναζητούν μία ασυναγώνιστα οικονομική επιλογή.
Απίστευτη οικονομία προσφέρει το νέο VW Polo 1.0 TGI!

Αν και οι ελπίδες των οδηγών έχουν εναποτεθεί στην ηλεκτροκίνηση για να περιορισθεί σημαντικά το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου, υπάρχουν τώρα στην αγορά εναλλακτικές προτάσεις που ξεπερνούν τις γνωστές βενζινοκίνητες και ντίζελ εκδοχές στη κατηγορία των μονάδων εσωτερικής καύσης.

Αναμφισβήτητα η ηλεκτροκίνηση θα φέρει τα πάνω κάτω στον χώρο του αυτοκινήτου αλλά η μαζική παραγωγή των οχημάτων που καταναλώνουν ηλεκτρική ενέργεια θα καθυστερήσει λόγω των μεγάλων δαπανών που απαιτούνται από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Επίσης, οι τελευταίες μελέτες έδειξαν ότι η πολυπόθητη κερδοφορία των εταιρειών θα έρθει μετά το λανσάρισμα της δεύτερης και τρίτης γενιάς των ηλεκτρικών οχημάτων. Ήδη η BMW, μια από τις ελάχιστες μάρκες που εδώ και τέσσερα χρόνια έχουν μαζική παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων (i3, i8), ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες ότι κατεβάζει ταχυτητα στην εξέλιξη και κατασκευή των ηλεκτρικών μοντέλων της.

Οι λόγοι που την οδήγησε σε αυτή την απόφαση είναι οι μεγάλες δαπάνες και οι μακροπρόθεσμες προβλέψεις για τη απόσβεση τους. Το πιο φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BMW στην Ελλάδα κοστίζει γύρω στις 36.000 ευρώ. Επίσης, δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή της νέας γενιάς του Nissan Leaf που αναμένεται τον επόμενο μήνα στην Ελλάδα. Οι πρώτες εκτιμήσεις καθορίζουν την τιμή του σε ανάλογα υψηλά επίπεδα. Η Ελλάδα είναι μια από τις ελάχιστες ευρωπαϊκές χώρες που δεν έχουν καθορίσει οικονομικά κίνητρα και απαλλαγές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.      

Μέχρι τότε, ο σημαντικότερος ανταγωνιστής της βενζίνης και του ντίζελ στους τομείς της κατανάλωσης και των ρύπων είναι το άφθονο φυσικό αέριο που πλέον διατίθεται σε περισσότερα σημεία στην χώρα μας, μέσω της επέκτασης του σχετικού δικτύου.



Το ολοκαίνουργιο VW Polo κατασκευάζεται με όλους τους τύπους κινητήρων που υπάρχουν στην αγορά. Δίπλα στους αποδοτικούς βενζινοκινητήρες, στους ισχυρούς και οικονομικούς πετρελαιοκινητήρες τοποθετήθηκε η έκδοση ειδικών προδιαγραφών που καταναλώνει φυσικό αέριο. Η έκδοση με φυσικό αέριο CNG, εξασφαλίζει κορυφαία οικονομία χρήσης με μόλις 2,6 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα!

Το νέο Polo 1.0 TGI προσφέρει την ιδανική λύση σε όσους αναζητούν μία ασυναγώνιστα οικονομική επιλογή, που να συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα της νέας γενιάς του μοντέλου με την κορυφαία τεχνολογία σε κινητήρες φυσικού αερίου CNG. Με περισσότερα από 20 έτη εμπειρίας στη χρήση του φυσικού αερίου CNG, η Volkswagen εγγυάται και στο Νέο Polo  εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και κορυφαία οικονομία στην χρήση.

Ο εξελιγμένος κινητήρας χωρητικότητας 999 κ.εκ. λειτουργεί τόσο με βενζίνη όσο και με φυσικό αέριο CNG. Αποδίδει 90 ιππους, με μέγιστη απόδοση ροπής 16,2 χλγμ. από τις 1.800 έως τις 3.800 σ.α.λ. Η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,9΄΄, τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 183 χλμ./ώρα. Ωστόσο το ασυναγώνιστο στοιχείο που διακρίνει το νέο Polo TGI είναι η μέση κατανάλωση, η οποία ανέρχεται σε μόλις 3,1 κιλά φυσικού αερίου/ 00 χλμ., κάτι που αντιστοιχεί στο εντυπωσιακό κόστος κίνησης μόλις 2,7 ευρώ/100 χλμ. (με τρέχουσα τιμή CNG: 0,869 ευρώ/ κιλό). Μέση κατανάλωση με βενζίνη μόλις 4,8 λίτρα/100 χλμ.

Ο 3-κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού συνδυάζεται με χειροκίνητο 5-τάχυτο κιβώτιο. Λειτουργεί κατά προτεραιότητα με φυσικό αέριο κίνησης, το οποίο αποθηκεύεται υπό υψηλή πίεση σε δύο φιάλες φυσικού αερίου CNG συνολικής χωρητικότητας 11,6 κιλών, ενώ το ρεζερβουάρ βενζίνης διατηρείται στα 40 λίτρα.

Χάρη στη δυνατότητα κίνησης με δύο διαφορετικούς τύπου καυσίμου, προκύπτει μία εξαιρετικά εντυπωσιακή συνολική τιμή αυτονομίας, η οποία ξεπερνά τα 1.220 χλμ. εκ των οποίων τα 387 χλμ. είναι με φυσικό αέριο. Η εναλλαγή των δύο καυσίμων γίνεται κατ’ αυτόματο τρόπο και χωρίς να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή από τον οδηγό, ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει ένδειξη καυσίμου τόσο για το φυσικό αέριο CNG όσο και για τη βενζίνη. Εξαιρετικές εκπομπές ρύπων CO2 (από 87 γρμ./χλμ.).

Το νέο VW Polo 1.0 TGI διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα – όπως και η υπόλοιπη γκάμα της 6ης γενιάς του μοντέλου - με τιμή πώλησης στην ελληνική αγορά 15.900 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v