Από 14.850 ευρώ το ανανεωμένο Citroen C4 Cactus

Το ριζικά ανανεωμένο Citroen C4 Cactus ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα στη χώρα μας.
Από 14.850 ευρώ το ανανεωμένο Citroen C4 Cactus

H Citroen επιστρέφει στις ρίζες της και δημιουργεί νέα μοντέλα τα οποία αναβαθμίζουν την έννοια της άνεσης. Πρώτο δείγμα των προσπαθειών της είναι το ανανεωμένο Citroen C4 Cactus, το οποίο ξεκίνησε την εμπορική καριέρα του και στην Ελλάδα.

Ο τιμοκατάλογος είναι μια ακόμη ευχάριστη έκπληξη αφού η βασική έκδοση με καλό επίπεδο εξοπλισμού κοστίζει 14.850 ευρώ. "Το  έχει την καλύτερη μέση τιμή στη κατηγορία του" τόνισε κατά την διάρκεια της παρουσίασης ο κ. Δημήτρης Καββούρης εμπορικός διευθυντής της Citroen Ελλάς.

Πρόκειται για το πρώτο Citroen στην Ευρώπη που αξιοποιεί το πρόγραμμα Citroen Advanced Comfort. Διαθέτει το νέο σύστημα ανάρτησης με Progressive Hydraulic Cushions (PHC), το οποίο προσφέρει την αίσθηση ότι οι επιβάτες βρίσκονται πάνω σε "μαγικό χαλί". Είναι το πρώτο μοντέλο παγκοσμίως που διαθέτει τα καινοτόμα Advanced Comfort καθίσματα για υψηλά επίπεδα άνεσης.

Περίπου 20 διπλώματα ευρεσιτεχνίας κατοχυρώθηκαν κατά την ανάπτυξη της νέας ανάρτησης, τα αμορτισέρ της οποίας διαθέτουν δύο υδραυλικά στοπ (ένα για τη συμπίεση και ένα για την αποσυμπίεση) που εξαλείφουν το «τράνταγμα» που δημιουργείται όταν μια συμβατική ανάρτηση φτάνει στο τέλος της διαδρομής της. Έτσι, συμπεριφέρεται σαν "μαγικό χαλί", χωρίς από την άλλη να στερείται ο οδηγός κάτι από τη δυνατότητα ελέγχου του αυτοκινήτου και την απόλαυση της οδήγησης.

Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν γέμιση με νέο αφρό υψηλής πυκνότητας που προσφέρει βέλτιστη άνεση αποτρέποντας οποιαδήποτε καθίζηση μετά από πολλές ώρες στο τιμόνι, όπως επίσης αποτρέπει και τη γήρανση του καθίσματος μετά από πολυετή χρήση.

Επιπλέον, όλα τα καθίσματα διαθέτουν αφρώδες υλικό κατά 15 χιλ. πιο παχύ, ούτως ώστε να εξασφαλίζουν και οπτική άνεση. Πλούσια σε όγκο, είναι εμπνευσμένα από τα θρυλικά οικογενειακά αυτοκίνητα της μάρκας, συμπεριλαμβανομένων των CX και Xantia και κάνουν τους επιβάτες να νιώθουν τόσο άνετα, όσο όταν είναι καθισμένοι στην πολυθρόνα του σαλονιού του σπιτιού τους.



Η ηχομόνωση αναβαθμίστηκε συνολικά χάρη στα μεγαλύτερου πάχους τζάμια στα παράθυρα, το ηχομονωτικό παρμπρίζ και την τοποθέτηση μεγαλύτερης ποσότητας ηχομονωτικού υλικού στο δάπεδο, αλλά και στο διάφραγμα που χωρίζει τον κινητήρα από το χώρο επιβατών.

Συνδυάζει την ιδιαίτερη προσωπικότητα του προκατόχου του - ενισχυμένη τώρα με μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης (9 εξωτερικά χρώματα, 4 χρωματικά πακέτα, 31 συνδυασμοί και 5 πακέτα για το εσωτερικό). Διαθέτει την κορυφαία για την κατηγορία άνεση που χαρακτηρίζει το C4 και προσφέρει υψηλού επιπέδου τεχνολογία, με 12 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και 3 τεχνολογίες συνδεσιμότητας. Υπερσύγχρονοι βραβευμένοι για τρίτη συνεχόμενη χρονιά κινητήρες τελευταίας γενιάς, ισχύος έως 130 ίππων.

Αξιοποιώντας, το μεταξόνιο των 2,6 μ. και τους κοντούς προβόλους εμπρός και πίσω, προσφέρει την ευρυχωρία που απαιτείται από ένα μοντέλο της κατηγορίας και την ευελιξία που είναι άκρως επιθυμητή στην καθημερινή χρήση.

Δείχνει τώρα πιο πλατύ, με τα φώτα “δύο επιπέδων” στο εμπρός τμήμα του, να εναρμονίζονται με τη σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας και με τα νέα, μεγαλύτερου πλάτους, πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας 3D LED να ενισχύουν με τον τρόπο τους το τεχνολογικό προφίλ του αυτοκινήτου.

Τα νέας σχεδίασης Airbump είναι πλέον χαμηλά τοποθετημένα στις πόρτες και τις προστατεύουν από μικροσυγκρούσεις, συμβάλλοντας στη μείωση του κόστους χρήσης του αυτοκίνητου, ενώ ταυτοχρόνως κάνουν το νέο χάτσμπακ να δείχνει πιο μοντέρνο.

Το προφίλ έχει καλές αναλογίες, με το ένα τρίτο να καλύπτεται από γυάλινες επιφάνειες και τα δύο τρίτα από τα μεταλλικά μέρη του αμαξώματος, και χαρακτηρίζεται από καλή αεροδυναμική με το ύψος να έχει συγκρατηθεί στο 1,48 μ.

Η εξωτερική σχεδίαση ολοκληρώνεται από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τα μαύρα διακοσμητικά στις κολώνες που δημιουργούν την αίσθηση ότι η οροφή αιωρείται πάνω από το αμάξωμα.

Στο εσωτερικό, πάνω στο ταμπλό που είναι κατασκευασμένο από μαλακό, ποιοτικό υλικό, τοποθετήθηκε η κεντρική οθόνη αφής και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Η πανοραμική γυάλινη οροφή(έξτρα) προσφέρει ένα ευχάριστο αίσθημα ευεξίας και άνεσης σε όλους τους επιβάτες, ενώ διαθέτει και υψηλή θερμική προστασία, αφού αφήνει το φως να περνά, αλλά χωρίς να τυφλώνει, καθώς κατακρατεί τη θερμότητα και τις ακτίνες UV στον ίδιο βαθμό με γυαλιά ηλίου κατηγορίας 4.

Εφοδιάζεται με βραβευμένους 3-κύλινδρους βενζινοκινητήρες PureTech (“Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς” 2015, 2016 και 2017) και κινητήρες πετρελαίου BlueHDi που συνδυάζουν τη χαμηλή κατανάλωση με την οδηγική ευχαρίστηση και το σεβασμό στο περιβάλλον.

Βενζίνη: Η υψηλότερης απόδοσης έκδοση του ανανεωμένου C4 Cactus είναι διαθέσιμη με τον υπερτροφοδοτούμενο PureTech 130 S&S. Ακολουθούν οι εκδόσεις, PureTech 110, επίσης υπερτροφοδοτούμενος, διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο (έκδοση PureTech 110 S&S manual) ή με το 6 σχέσεων αυτόματο EAT6 για μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση και άνεση (έκδοση PureTech 110 S&S EAT6). Η βασική έκδοση του μοντέλου κινείται από τον PureTech 82, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Πετρέλαιο: Είναι διαθέσιμο με τον BlueHDi 100 manual και τον BlueHDi 100 S&S manual. Το φθινόπωρο του 2018, θα διατίθεται με έναν ακόμη κινητήρα πετρελαίου συνδυασμένο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ΕΑΤ6, τον BlueHDi 120 S&S EAT6, για τους οδηγούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα και προτιμούν τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

Τιμές: 1.2 PureTech 82 Live 14.850 ευρώ, 1.2 PureTech 110 S&S Live 16.490, 1.2 PureTech 110 S&S Comfort Plus 17.760, 1.2 PureTech 110 S&S EAT6 Feel 19.490, 1.2 PureTech 130 S&S Feel 19.290, 1.2 PureTech 130 S&S Comfort Plus 19.880, 1.6 BlueHDI 100 S&S Live 16.800 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v