Νέο Opel Corsa GSi: Μικρή βόμβα

Μετά την έλευση του μεσαίου Insignia GSi, η Opel συνεχίζει... ακάθεκτη με το νέο Corsa GSi στη μικρή κατηγορία.
Νέο Opel Corsa GSi: Μικρή βόμβα

Τα μικρά αυτοκίνητα με αγωνιστικά χαρακτηριστικά είναι μια από τις καλύτερες επιλογές για όσους θέλουν να αποκτήσουν ένα όχημα που δεν φοβάται το χρονόμετρο.

Η Opel έχει παράδοση στη δημιουργία ειδικών εκδόσεων γνωστών μοντέλων της γκάμας της. Μετά την έλευση του μεσαίου Insignia GSi, η παράδοση GSi συνεχίζεται τώρα με το νέο Corsa GSi στη μικρή κατηγορία.

Ένα σπορ ‘όργανο’ ακριβείας με άριστη συμπεριφορά στις στροφές χάρη στο σπορ πλαίσιο, που έχει ρυθμιστεί στο Nordschleife, στην πίστα του Nürburgring. Η εξωτερική σχεδίαση  δεν αφήνει καμία αμφιβολία: Πρόκειται για έναν πραγματικό αθλητή που είναι εξίσου εντυπωσιακός στην καθημερινή οδήγηση.

«Συνεχίζουμε την μακρόχρονη παράδοση GSi με το νέο Corsa GSi. Υπήρχε ήδη μία ιδιαίτερα σπορ έκδοση του πρώτου Corsa, που θεωρείται πλέον ένα περιζήτητο κλασσικό μοντέλο. Ο νέος μας αθλητής θα εγκαινιάσει νέα πρότυπα στην κατηγορία με το σπορ πλαίσιο OPC» δήλωσε ο Peter Küspert, Διευθύνων Σύμβουλος της Opel, Πωλήσεις και Marketing.

Πιστό στο σλόγκαν “hot, hotter, Corsa GSi”, το τρίθυρο μικρό μοντέλο εντυπωσιάζει με τις ακριβείς γραμμές του: Έχει τη δική του μοναδική σχεδίαση με μεγάλους αεραγωγούς, ανάγλυφο καπό, περίοπτη πίσω αεροτομή και διαμορφωμένα με ακρίβεια μαρσπιέ.



Παρατηρώντας το από μπροστά, εντυπωσιάζει με μία μεγάλη κυψελοειδή μάσκα και το κεντρικό έμβλημα της Opel (Opel Blitz) υποστηριζόμενο από δύο «φτερά», ενώ την εικόνα ολοκληρώνουν τα καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών, με αγωνιστική εμφάνιση carbon.

Τα χρωμιωμένα πλαίσια που συνδέονται οπτικά με μία οριζόντια γραμμή, μέσω μαύρων εγκάρσιων στοιχείων στο εμπρός τμήμα, σε συνδυασμό με τη μαύρη τραβέρσα στο καπό αναδεικνύουν στο σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Το έντονο αθλητικό στυλ συνεχίζεται και στο πίσω τμήμα. Η προεξέχουσα αεροτομή στην άκρη της οροφής δημιουργεί πρόσθετη αεροδυναμική πίεση, ενώ η σπορ χρωμιωμένη απόληξη εξαγωγής πλαισιώνεται από μία εντυπωσιακή ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος.

Γνήσια σπορ αίσθηση αποπνέει και το εσωτερικό. Ο οδηγός κάθεται στο κάθισμα υψηλών προδιαγραφών Recaro (προαιρετική επιλογή) και ακουμπά τα χέρια του στο σπορ τιμόνι. Επιλέγει σχέση κιβωτίου μέσω του δερμάτινου λεβιέ, πιέζει απαλά το αλουμινένιο σπορ πεντάλ και η γνήσια οδηγική απόλαυση ξεκινά.

Μεταφέρει επίσης την αίσθηση της απόλυτης ακρίβειας: Το σπορ πλαίσιο, γνωστό από την έκδοση OPC, και τα φρένα με τις κόκκινες δαγκάνες εξασφαλίζουν ακρίβεια ελέγχου, εξαιρετική σπορ συμπεριφορά και μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος σε συνδυασμό με τις προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών.

Οι επιβάτες μπορούν επίσης να απολαμβάνουν εξαιρετική συνδεσιμότητα με το προαιρετικό σύστημα infotainment IntelliLink και να φέρνουν τον κόσμο των Apple iOS και Android smartphones μέσα στο αυτοκίνητο.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v