Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Seat στην Γενεύη

Η ισπανική εταιρεία δημιούργησε ένα εντυπωσιακό περίπτερο στη Γενεύη, με την νέα μάρκα Cupra να ξεχωρίζει.
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Seat στην Γενεύη

αποστολή στη Γενεύη

Η Seat αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο την παρουσία της στην 88η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (8-18 Μαρτίου). Η ισπανική εταιρεία δημιούργησε ένα εντυπωσιακό περίπτερο με πολλά στοιχεία από την Ισπανία - ελιές, πέτρες, άμμος κ.α.- για να παρουσιάσει τη νέα δραστηριότητα της στη κατηγορία των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων και να ενημερώσει τους επισκέπτες για τις επιτυχίες της.

Η νέα μάρκα Cupra κάνει την πρώτη της επίσημη παρουσίαση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Δημιουργήθηκε για να κατακτήσει τους λάτρεις του αυτοκινήτου που αναζητούν μία νέα έκφραση του αυθεντικού σπορ πνεύματος σε συνδυασμό με την εξατομίκευση, την φινέτσα και τις υψηλές επιδόσεις. Στοχεύει να κατακτήσει μία νέα κατηγορία πελάτων που ενώ δεν επιλέγουν την luxury κατηγορία παράλληλα επιθυμούν να νοιώθουν ξεχωριστοί. Ουσιαστικά είναι η έκφραση του μεσογειακού ταπεραμέντου που διακατέχει τους Ισπανούς.



Ο Πρόεδρος της Seat, Λούκα Ντι Μέο δήλωσε «η Cupra αποτελεί ένα παράδειγμα της οργανωτικής αναδιάρθρωσης της Seat, με στόχο την ενίσχυση της θέσης της ως μία ισχυρή εταιρεία που καλύπτει όχι μόνο την δική της βασική δραστηριότητα, αλλά και νέες παράλληλες δραστηριότητες. Δύο σχετικά παραδείγματα είναι το ψηφιακό εργαστήριο Seat Metropolis:Lab Barcelona και η Xmpba, μία εταιρεία που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στα πλαίσια του Mobile World Congress με αντικείμενο να εντοπίζει και να επενδύει σε επιχειρηματικά μοντέλα που σχετίζονται με το μέλλον της κινητικότητας».

Η Cupra στη Γενεύη παρουσίασε δύο νέα μοντέλα που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Η νέα μάρκα παρουσιάζει ένα οικολογικό αγωνιστικό μοντέλο, το Cupra e-Racer το πρώτο 100% ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού στον κόσμο. Το μοντέλο αυτό αποδεικνύει τη δέσμευση της νέας μάρκας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τις δεξιότητες που κληρονόμησε από τη Seat Sport. Με αυτό το πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, η νέα μάρκα στοχεύει στην ενίσχυση εναλλακτικών αγωνιστικών συστημάτων κίνησης.

Το Cupra Ateca είναι ένα ακόμη highlight του περιπτέρου Cupra αφού αυτό το αποκλειστικό SUV σηματοδοτεί την έναρξη της νέας μάρκας και αποτελεί ένα μοναδικό μοντέλο στη κατηγορία του.

Οι πωλήσεις της Seat σε παγκόσμιο επίπεδο συνεχίζουν να σημειώνουν άνοδο. Και τον Φεβρουάριο, η αυτοκινητοβιομηχανία διατήρησε την αυξητική πορεία των πωλήσεων της με 39.900 μονάδες, 25.9% περισσότερα από τον αντίστοιχο μήνα του 2017. Από την αρχή του έτους οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 23.1% φτάνοντας τα 78.800 οχήματα.

Διατηρεί πολύ υψηλό ρυθμό ανάπτυξης στις κύριες αγορές της. Τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, η Ισπανία βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων με 17.100 μονάδες (+18,1%), ακολουθούμενη από τη Γερμανία με αύξηση πωλήσεων κατά 15.0% και 13.700 μονάδες. Αναπτύσσεται επίσης με έντονους ρυθμούς και εκτός Ευρώπης. Η Αλγερία παραμένει η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της μάρκας από την αρχή του έτους με 4.700 μονάδες ενώ οι πωλήσεις στο Ισραήλ αυξήθηκαν κατά 34.9% (2.100 αυτοκίνητα). Κατά τους δύο πρώτους μήνες του 2018, πούλησε 78.800 αυτοκίνητα (+ 23,1%)

Ένα ακόμη μοντέλο που κάνει το ντεμπούτο του στη Γενεύη είναι το Ibiza 1.0 TGI FR, το οποίο επιβεβαιώνει τη δέσμευση της μάρκας στο συμπιεσμένο φυσικό αέριο ως ένα καθαρό και αποδοτικό εναλλακτικό καύσιμο. Εκτός από το Ibiza 1.0 TGI FR, η μάρκα περιλαμβάνει στη γκάμα της το CNG το Leon 1.4 TGI 110 ίππων και Mii 1.0 68 ίππων. Αυτά τα τρία μοντέλα, μαζί με το νέο Arona TGI, το πρώτο παγκοσμίως SUV με CNG, που το λανσάρισμα του έχει προγραμματιστεί για το τέλος του έτους, θα καθιερώσουν τη μάρκα ως την εταιρεία του με την πιο ολοκληρωμένη γκάμα CNG εντός του Ομίλου Volkswagen. Η μάρκα ενισχύει την τεχνολογία CNG, καθώς συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών CO2: εκπέμπει κατά 85% λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε σύγκριση με τους κινητήρες ντίζελ, ενώ μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 25%, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα.

Η Seat στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης παρουσιάζει τις τελευταίες εξελίξεις στη ψηφιοποίηση και συνδεσιμότητα, έτσι όπως αυτές προβλήθηκαν στα πλαίσια του Mobile World Congress 2018 στη Βαρκελώνη. Εξέχουσα θέση κατέχει η ανακοίνωση της ενσωμάτωσης της πιο δημοφιλούς μουσικής εφαρμογής Shazam στα μοντέλα της μάρκας. Με τη συνεργασία αυτή, η Seat γίνεται η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως που προσφέρει στους πελάτες της μέσω της εφαρμογής Shazam τη δυνατότητα να αναγνωρίσουν εύκολα και με απόλυτα ασφαλή τρόπο τα αγαπημένα τους τραγούδια μέσω του Seat DriveApp για Android Auto. Η μάρκα κάνει ένα ακόμα βήμα προς τον στόχο της, να προσφέρει στους οδηγούς εμπειρία απλή, εξατομικευμένη και κυρίως ασφαλή.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v