Πηγαίνει μόνο του και ο οδηγός διαβάζει το Euro2day και In2life!

Η Ford εξελίσσει το σύστημα αυτόνομης οδήγησης στα μοντέλα της, με έδρα το Μαϊάμι.
Πηγαίνει μόνο του και ο οδηγός διαβάζει το Euro2day και In2life!

Η Ford ξεκίνησε τις πρώτες δοκιμές των αυτόνομων μοντέλων της στο Μαϊάμι. Σύντομα όταν θα εξελιχθεί το σύστημα αυτόνομης οδήγησης ο οδηγός δεν θα ασχολείται με την κίνηση του αυτοκινήτου. Ουσιαστικά θα είναι ένας επιβάτης, που θα εκμεταλλεύεται τον χρόνο του όταν θα βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο για να ενημερώνεται από το Euro2day και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η Ford εγκαινίασε το πρώτο σταθμό αυτόνομων οχημάτων στο Μαϊάμι. Καθώς βρίσκεται κοντά στο κέντρο, θα αποτελέσει τη βάση από την οποία θα εξελίξει διαδικασίες διαχείρισης οχημάτων και θα στεγάσει το δοκιμαστικό στόλο. Εδώ θα πλένονται τα οχήματα και θα καθαρίζονται οι αισθητήρες τους. Θα εκτελούνται οι συνήθεις εργασίες συντήρησης και θα επιλύονται προβλήματα που θα προκύπτουν.



Επιπλέον, θα συνεργαστεί στενά με το εκτενές Δίκτυο Εμπόρων  στην περιοχή, αναζητώντας τρόπους ενσωμάτωσης των εργασιών και των δυνατοτήτων τους στο σταθμό. Ένα υγιές Δίκτυο Εμπόρων είναι πρωταρχικής σημασίας για υποστήριξη, καθώς οι έμποροι  μπορούν να βοηθήσουν με τις επισκευές και να κάνουν παραδόσεις ανταλλακτικών και λοιπές υπηρεσίες. Πριν λοιπόν χιλιάδες αυτόνομα οχήματα κατακλύσουν τους δρόμους, πρέπει να είναι έτοιμη η μάρκα να διαχειριστεί μεγάλους, high-tech στόλους.

Η ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων ανοίγει το δρόμο σε ένα εντελώς νέο τρόπο μετακίνησης των ανθρώπων και διακίνησης αγαθών, αλλά αυτό δεν αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας.

Ο Δήμαρχος του Miami-Dade, Carlos A. Giménez είναι ένθερμος υποστηρικτής της Καινοτόμου Τεχνολογίας και την χρησιμοποιεί για τη βελτίωση της ζωής των κατοίκων της περιοχής. Σκέφτεται πρωτοποριακά για το μέλλον των μεταφορών, και διοικεί μία περιοχή όπου ήδη έχουν αναπτυχθεί ποικίλοι τρόποι μεταφοράς από ride-hailing services μέχρι σύνδεση τρένων με λεωφορεία και bike sharing. Καταλαβαίνει τις δυνατότητες των αυτόνομων οχημάτων και το πώς μπορούν να ενταχθούν, να συνεργάζονται και να  βελτιώνουν στο υπάρχον καθεστώς και όχι μόνο.

Υπάρχει εμφανώς ανάγκη για καινοτομία. Το Μαϊάμι πρόσφατα  καταγράφηκε ως η 10η πιο συνωστισμένη πόλη στον κόσμο σύμφωνα με το Inrix Global Traffic Scorecard, και η πέμπτη πιο πολυπληθής στις ΗΠΑ. Οι κάτοικοι του περνούν κατά μέσο όρο 64 ώρες στην κίνηση το χρόνο σε ώρες αιχμής – ή σχεδόν το 10% του συνολικού τους χρόνου οδήγησης.



Η Ford προσπαθούμε να δώσει απάντηση σε ερωτήσεις όπως:

• Πριν ένα αυτόνομο όχημα κάνει μία παράδοση, πώς θα γίνεται η φόρτωση και θα αποστέλλεται σε αποστολή;

• Στο τέλος της διαδρομής, πώς οι πελάτες θα συνεργάζονται με το όχημα για να  παραλαμβάνουν το φαγητό ή τα τρόφιμα και πόσο μακριά από τα σπίτια τους θα είναι διατεθειμένοι να περπατήσουν για να τα πάρουν;

• Πώς θα ωφελούνται οι άνθρωποι από μία τέτοια εμπειρία αυτοοδηγούμενων οχημάτων;

Κάτι που πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψη είναι το κόστος της άνεσης. Σήμερα, οι παραδόσεις μπορούν να γίνονται στην πόρτα κάποιου, συνήθως με μία έξτρα επιβάρυνση. Συχνά, οι οδηγοί διπλοπαρκάρουν παράνομα όταν δεν μπορούν να βρουν ελεύθερο χώρο στάθμευσης, με μεγάλη πιθανότητα να προκαλέσουν κυκλοφοριακή συμφόρηση. Ένα αυτοοδηγούμενο όχημα δεν θα θέλει φιλοδώρημα και δεν θα παρκάρει παράνομα. Επομένως, από την αρχή καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν εμπόδια και οφέλη για την υπηρεσία παραδόσεων με αυτοοδηγούμενα οχήματα στις πόλεις.

Παράλληλα με τη δημιουργία της βέλτιστης εμπειρίας πελατών, θα συνεχισθεί η εξέλιξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης για τα οχήματά και επεκτείνονται οι δοκιμές σε συνεργασία με την Argo AI. Ένας νέος στόλος οχημάτων Argo βρίσκεται ήδη σε κυκλοφορία, χαρτογραφώντας τους δρόμους και γράφοντας χιλιόμετρα που θα βοηθήσουν να βελτιωθεί ο τρόπος που κινούνται στις πόλεις.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v