H Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Nring συναρπάζει στη Γενεύη

H Alfa Romeo παρουσιάζει τις εντυπωσιακές Stelvio Quadrifoglio Nring και Giulia Quadrifoglio Nring στη Γενεύη.
H Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Nring συναρπάζει στη Γενεύη

αποστολή στη Γενεύη

Αύριο το πρωί ανοίγει τις πύλες της η 88η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η φετινή έκθεση αυτοκινήτου στην ελβετική πόλη συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των φίλων του αυτοκινήτου και της τεχνολογίας που συμβάλει στην ασφαλέστερη οδήγηση και στη μείωση των ρύπων.

Το πρόγραμμα της 88η Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, καθορίζει ότι οι δυο επόμενες ημέρες - Τρίτη 5/3/2018 και την Τέταρτη 6/3/2018 - είναι αφιερωμένες στην ενημέρωση των εκπροσώπων των μέσων ενημέρωσης. Πρόκειται για τις press days που αποτελούν την πιο σημαντική περίοδο σε κάθε έκθεση γιατί εκείνες τις ήμερες γίνονται οι παγκόσμιες παρουσιάσεις των νέων μοντέλων και των τεχνολογιών. Επίσης, οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοινώνουν τα νέα προγράμματα τους και την πολιτική τους στα πιο σημαντικά θέματα της αυτοκίνησης. Η έκθεση θα υποδέχεται το κοινό από την Πέμπτη 8 Μαρτίου έως την Κυριακή 18 Μαρτίου.

H Alfa Romeo είναι αναμφισβήτητα ένα από τα «αστέρια» της εκθεσης. Η προβολή της στο κοινό θα περιστρέφεται κυρίως γύρω από τις επιδόσεις αλλά και τη μοναδικότητά της. Στο περίπτερο της μάρκας κυριαρχούν οι Stelvio Quadrifoglio Nring και Giulia Quadrifoglio Nring. Δύο περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις, οι οποίες αποτελούν ορόσημο για τις επιδόσεις και τα ρεκόρ που έχουν καταγράψει στη θρυλική πίστα του Nurburgring, αναδεικνύοντας την ανωτερότητα της ιταλικής μάρκας.

Εδώ και 108 χρόνια τώρα, τα αυτοκίνητα της μάρκας προσφέρουν μεγάλες συγκινήσεις στους οδηγούς, χάρη στο απαράμιλλο ιταλικό τους στυλ, που αντικατοπτρίζει τις κορυφαίες επιδόσεις, την υψηλή τεχνολογία και τη μοναδική οδηγική απόλαυση, η οποία ξεκινά με το γύρισμα της μίζας. Φέτος, οι επισκέπτες της Έκθεσης της Γενεύης  θα αντιληφθούν αμέσως ότι η μάρκα έχει επενδύσει ακόμα περισσότερο στις υψηλές επιδόσεις, τη μοναδικότητα αλλά και τις δυνατότητες εξατομίκευσης των αυτοκινήτων της. Παρέχει στους κατόχους των οχημάτων της, πληθώρα επιλογών από κορυφαίους οίκους μόδας.



Τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στη συναρπαστική Nürburgring έκδοση της Stelvio Quadrifoglio που φέρει το σήμα Nring. Μόλις 108 οχήματα της συγκεκριμένης έκδοσης θα κατασκευαστούν, ένα για κάθε χρόνο ιστορίας της Alfa Romeo. Δεν πρόκειται απλώς για ένα αυτοκίνητο, αλλά αποτελεί τη χειροπιαστή έκφραση της εφευρετικότητας, της σκληρής δουλειάς και της αφοσίωσης. Των μυστικών δηλαδή, για την επίτευξη των πιο φιλόδοξων στόχων και της κατάρριψης μακροχρόνιων ρεκόρ. Όλα αυτά σε ένα μοναδικό αισθητικό αποτέλεσμα. Με την έκδοση αυτή, η μάρκα γιορτάζει και την επιτυχία του SUV που έκανε το γύρο της θρυλικής πίστας, σε 7 λεπτά και 51,7 δευτερόλεπτα, τον γρηγορότερο χρόνο στην κατηγορία του.

Ο 2.9 V6 Twin-Turbo κινητήρας των 510 ίππων, το διαφορικό Torque Vectoring και το Chassis Domain Control (CDC) σε συνδυασμό με το ειδικό χρώμα, το υψηλού κύρους όνομα και τις προσεγμένες λεπτομέρειες, αποτελούν τα υπέρτατα παραδείγματα της ανωτερότητας της Alfa Romeo.

Οι εκδόσεις Quadrifoglio είναι πρότυπα μηχανολογικής ποιότητας και κορυφαίων επιδόσεων. Για παράδειγμα, για πρώτη φορά στη Stelvio ο κινητήρας 2.9 Bi-Turbo συνδυάζεται με το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4, και εγγυάται επιδόσεις, πρόσφυση, οδηγική απόλαυση και ασφάλεια. Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν επίσης ενσωματωμένο το AlfaTM Chassis Domain Control, που συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος, προσφέροντας κάθε φορά τη βέλτιστη απόδοση και τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Συγκεκριμένα, το σύστημα διευθύνει και μεταφέρει συγκεκριμένες λειτουργίες στα υπόλοιπα ενεργά συστήματα, όπως το σύστημα τετρακίνησης Q4 (στη Stelvio Quadrifoglio), το AlfaTM Active Torque Vectoring system, το AlfaTM Active Suspension, το ESC και το AlfaTM DNA Pro selector με τη λειτουργία Race.



Η τεχνολογία Torque Vectoring αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες των Stelvio και Giulia και τονίζει τον σπορ χαρακτήρα τους. Οι δύο συμπλέκτες που ελέγχονται ηλεκτρονικά από το σύστημα Torque Vectoring δίνουν τη δυνατότητα ελέγχου της ροπής στην κάθε ρόδα ξεχωριστά. Αυτό εξασφαλίζει τη βέλτιστη μεταφορά της ισχύος στο έδαφος ακόμα και όταν το αυτοκίνητο ωθείται στα όριά του. Με αυτόν τον τρόπο η οδήγηση είναι πάντα ασφαλής και διασκεδαστική, χωρίς να χρειάζεται η επέμβαση του συστήματος ελέγχου σταθερότητας.

Το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων ZF, που παρέχεται με τον βασικό εξοπλισμό, είναι ειδικά ρυθμισμένο να αλλάζει σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου σε Race mode, και διαθέτει διακόπτη κλειδώματος, που χαρίζει στον οδηγό μια δυνατή αλλά και εξαιρετικά ακριβή αίσθηση της επιτάχυνσης. Ανάλογα με το mode που επιλέγει ο οδηγός, το όχημα μπορεί να αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τη κύλιση, την άνεση και την ευκολία της οδήγησης σε όλα τα περιβάλλοντα, ακόμα και γύρω από την πόλη και να βελτιώνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου, περιορίζοντας, ταυτόχρονα, τις εκπομπές CO2.

Η υπεροχή που προσφέρει, λοιπόν, δεν εξαντλείται στις επιδόσεις. Και τα δύο αυτοκίνητα, τόσο το SUV όσο και το σεντάν είναι εξαιρετικά λειτουργικά και σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων αλλά και της λειτουργίας sailing, που είναι διαθέσιμη στο σύστημα οδήγησης Advanced Efficiency.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v