Υπόκλιση στο μοναδικό VW Golf

Το 2017 ήταν ακόμα μία χρονιά που το Golf βρέθηκε στην κορυφή της ευρωπαϊκής αγοράς,
Υπόκλιση στο μοναδικό VW Golf

Η διεθνής αυτοκινητοβιομηχανία παράγει χιλιάδες μοντέλα κάθε τύπου. Ωστόσο μόνο μια εταιρεία μπορεί να επιδείξει τόσο υψηλά επιτεύγματα σε όλους τους τομείς. Ο λόγος για την VW, τη γερμανική μάρκα που ξεπερνά τους σκοπέλους και κάνει ρεκόρ πωλήσεων.

Η τελευταία ανασκόπηση από τις επιδόσεις του VW Golf είναι εντυπωσιακή:

-        Μία ολόκληρη δεκαετία στην κορυφή των πωλήσεων στην Ευρώπη.

-        Πωλήσεις περισσότερων από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητων σε μία χρονιά.

-        Το μοναδικό μοντέλο στην αυτοκινητοβιομηχανία που διατίθεται με κάθε τεχνολογικά διαθέσιμο κινητήριο σύστημα: βενζίνης, πετρέλαιου, φυσικού αερίου, υβριδικό, ηλεκτρικό.



Αν υπάρχει ένα μοντέλο που να έχει σφραγίσει ανεξίτηλα με την παρουσία του τη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία, αυτό είναι σίγουρα το VW Golf. Η διαχρονική εμπορική του επιτυχία, η πλήρης γκάμα των διαφορετικών εκδόσεων με κάθε είδους κινητήριο σύστημα που έχει στη διάθεσή της η τεχνολογία σήμερα, η σχεδιαστική ευελιξία του μοντέλου ώστε να καλύπτει κάθε ανάγκη μετακίνησης σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη, έχουν καταστήσει το γερμανικό αυτοκίνητο κάτι παραπάνω από ένα επιτυχημένο μοντέλο. Του έχουν προσδώσει τα χαρακτηριστικά ενός «μύθου».

Και το 2017 ήταν μία χρονιά που το Golf βρέθηκε στην κορυφή της ευρωπαϊκής αγοράς, κάτι που το γερμανικό μοντέλο επιτυγχάνει ανελλιπώς από το 2008. Την – για 10η συνεχόμενη χρονιά – πρώτη θέση στη Γηραιά Ήπειρο, εξασφάλισαν στο γερμανικό αυτοκίνητο οι πωλήσεις 483.105 αυτοκινήτων, μέσα στο 2017. Συνολικά, σε όλο τον κόσμο, η VW παρέδωσε σε πελάτες περισσότερα από ένα εκατομμύριο Golf τη χρονιά που πέρασε.

Οι απόλυτοι αριθμοί, όμως, παρουσιάζουν μία μόνο όψη της σπουδαιότητας του αυτοκινήτου. Το δημοφιλές μοντέλο είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στη σημερινή αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρεται σε τόσο ευρεία γκάμα κινητήριων συστημάτων. Το Golf είναι διαθέσιμο με:

•           Υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI άμεσου ψεκασμού, από 1 έως 2 λίτρα, με δυνατότητα απενεργοποίησης κυλίνδρων ή/και πλήρους απενεργοποίησης του κινητήρα κατά το ρολλάρισμα και ισχύ από 85 έως 310 ίππους.

•           Υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα TDI άμεσου ψεκασμού, από 1,6 έως 2 λίτρα και ισχύ από 90 έως 184 ίππους και μικτή κατανάλωση από μόλις 4,1 λίτρα/100 χλμ.

•           Υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης και φυσικού αερίου TGI, 1,4 λίτρου, με μικτή κατανάλωση από μόλις 3,6 κιλά/100 χλμ. φυσικού αερίου ή 5,6 λίτρων/100 χλμ. βενζίνης

•           Plug-in υβριδικό, με συνδυασμό ηλεκτροκινητήρα και TSI βενζινοκινητήρα, με αυτονομία με τον ηλεκτροκινητήρα περίπου 50 χιλιομέτρων.

•           Αμιγώς ηλεκτροκινητήρα, το e-Golf, με αυτονομία περίπου 300 χιλιομέτρων.

Η πρωτιά του Golf έπαιξε πρωταρχικό ρόλο στο να κατακτήσει η VW την πρώτη θέση στις πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά, την περασμένη χρονιά – κάτι που συμβαίνει ανελλιπώς από το 2005, για 13 συναπτά έτη. Δίπλα, στο Golf, δύο ακόμα μοντέλα της VW βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα των πωλήσεων. Το Polo, με 272,061 πωλήσεις βρέθηκε στην τρίτη θέση ενώ το Tiguan, με 234.916 και άνοδο 31% σε σχέση με το 2016, βρέθηκε στην έβδομη θέση. Συνολικά, η Volkswagen το 2017 διέθεσε στην Ευρώπη 1.694.832 αυτοκίνητα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v