Με γερμανικούς κινητήρες υψηλής ποιότητας!

Το ολοκαίνουργιο Skoda Karoq εξοπλίζεται με κινητήρες της VW και λανσάρεται σε δύο εκδόσεις βενζίνης και τρεις πετρελαίου.
Με γερμανικούς κινητήρες υψηλής ποιότητας!

Η Skoda έχει την τύχη να ανήκει στο μεγαλύτερο όμιλο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, το γκρουπ VW. Όλο το τεχνολογικό της υπόβαθρο προέρχεται από τον γερμανικό όμιλο που και το 2017 κατέκτησε την πρώτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων.

Το ολοκαίνουργιο Skoda Karoq εξοπλίζεται με κινητήρες της VW, που συμπεριλαμβάνονται στη λίστα με τις καλύτερες μονάδες παραγωγής ενέργειας στον κόσμο. Το νέο μικρομεσαίο SUV έχει πλήρη γκάμα κινητήρων η οποία απαρτίζεται από πέντε ισχυρά, αποδοτικά μηχανικά σύνολα. Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις βενζίνης και τρεις πετρελαίου, με ισχύ από 116 έως 190 ίππους. Η κορυφαία έκδοση 2.0 TDI αποδίδει 190 ίππους και 40,6 χλγμ. ροπής με στάνταρ τετρακίνηση και 7 τάχυτο DSG κιβώτιο.

Όλοι οι κινητήρες είναι turbo, με άμεσο ψεκασμό, με τεχνολογία Start/Stop, καθώς και με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί και πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6. Με εξαίρεση τον ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα, όλοι είναι διαθέσιμοι με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή 7άρι DSG. Ο 1.5 TSI διαθέτει και σύστημα απομόνωσης των κυλίνδρων για βέλτιστη κατανάλωση.

Ο βασικός βενζινοκινητήρας έχει τη μικρότερη χωρητικότητα, αλλά είναι πολύ αποδοτικός και δυνατός. Ο 1.0 TSI έχει τρεις κυλίνδρους, αποδίδει 116 ίππους με μέγιστη ροπή 20,4 χλγμ. Διακρίνεται για την ελαστική του λειτουργία. Η συγκεκριμένη έκδοση επιταχύνει από τα 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε 10,6΄΄, έχει τελική ταχύτητα 187 χλμ./ώρα και μέση κατανάλωση 5,2 λίτρα ανά 100 χλμ. Την μετάδοση αναλαμβάνει χειροκίνητο κιβώτιο με 6 σχέσεις ή DSG με 7 σχέσεις.



Το στοιχείο που ξεχωρίζει τον 1.5 TSI των 150 ίππων είναι το σύστημα Active Cylinder Technology (ACT). Ο τρόπος λειτουργίας του βασίζεται στην προσωρινή απενεργοποίηση του δεύτερου και του τρίτου κύλινδρου, όταν υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται αποδοτικότερη λειτουργία και ανάλογα με το οδηγικό στιλ εξοικονόμηση 0,5 λίτρα ανά 100 χλμ. Το ACT λειτουργεί από τις 1.400 έως τις 4.000 σ.α.λ. και σε ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Με τον 1.5 TSI, το Skoda Karoq επιταχύνει σε 8,4΄΄ για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και φτάνει την τελική των 204 χλμ./ώρα, με μέση κατανάλωση 5,4 λίτρα ανά 100 χλμ. Και εδώ υπάρχει η επιλογή ανάμεσα σε χειροκίνητο 6τάχυτο ή 7άρι DSG κιβώτιο.

Όλοι οι πετρελαιοκινητήρες είναι υπερτροφοδοτούμενοι τετρακύλινδροι, με άμεσο ψεκασμό TDI και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η βασική έκδοση είναι η 1.6 TDI με ισχύ 116 ίππους και μέγιστη ροπή στα 25,4 χλγμ. Η εν λόγω έκδοση χρειάζεται 10,7'' για την διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα, φτάνει έως τα 188 χλμ./ώρα, ενώ κατά μέσο όρο καταναλώνει 4,5 λίτρα ανά 100 χλμ. Την ισχύ στους μπροστινούς τροχούς περνά 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι DSG κιβώτιο.

Οι πετρελαιοκινητήρες των 2.0  διατίθενται σε δύο εκδόσεις ισχύος που διακρίνονται για την ήσυχη και ροπάτη λειτουργία τους. Ο 2.0 TDI των 150 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή DSG με 7 σχέσεις, ενώ η μέγιστη ροπή των 34,4 χλγμ. αποδίδεται ανάμεσα στις 1.750 και 3.000 σ.α.λ. Με τετρακίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο, επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,7’’, τελική 196 χλμ./ώρα και μέση κατανάλωση 5 λίτρα ανά 100 χλμ.

Η ισχυρότερη έκδοση 2.0 TDI αποδίδει 190 ίππους, ενώ προσφέρεται και αυτή στάνταρ με τετρακίνηση και 7τάχυτο DSG. Η μέγιστη ροπή των 40,6 χλγμ. εμφανίζεται από τις 1.750 έως τις 3.250 σ.α.λ. και προσφέρει εντυπωσιακή ελκτική δύναμη και εξαιρετικές ρεπρίζ. Η συγκεκριμένη έκδοση κινητήρα επιταχύνει για τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8’’, έχει τελική στα 211 χλμ./ώρα και μέση κατανάλωση στα 5,3 λίτρα ανά 100 χλμ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v