Η γερμανική μάρκα κατέγραψε αύξηση των πωλήσεων κατά 68% στην ελληνική αγορά.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Με το δεξί μπήκε το 2017 για την Opel. Η γερμανική μάρκα κατέγραψε αύξηση των πωλήσεων κατά 68% στην ελληνική αγορά. Η επιτυχία της είναι σημαντική γιατί ουσιαστικά κινήθηκε με σχεδόν διπλάσιο ποσοστό από εκείνο που σημείωσε όλη η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Το Opel Astra παρέμεινε πρώτη επιλογή στην κατηγορία του, ενώ το Οpel Corsa κατέλαβε τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη στη λίστα που αφορά τις ιδιωτικές πωλήσεις.
Η οικογένεια «Χ» των Opel SUV (Mokka X, Crossland X και Grandland X) δείχνει τη δυναμική της, καθώς τα νέα της μέλη Crossland X και Grandland X αναπτύσσονται με εντυπωσιακούς ρυθμούς και κερδίζουν καθημερινά όλο και υψηλότερες θέσεις στην αγορά.
Το 2018 η Opel έχει στόχο να διεκδικήσει μία από τις πρώτες θέσεις στην ελληνική αγορά. Διαθέτει μία ενδιαφέρουσα πρόταση σε κάθε κατηγορία επιβατικών αυτοκινήτων.