Νέο BMW i3s: Γκάζια χωρίς ρύπους

Η νέα σπορτίφ έκδοση της αμιγώς ηλεκτροκίνητης i3 πατάει... γκάζι χωρίς να ρυπαίνει το περιβάλλον.
Νέο BMW i3s: Γκάζια χωρίς ρύπους

Κάθε φορά που πατάμε το γκάζι του αυτοκινήτου μας, οι ρύποι από τον κινητήρα μολύνουν το περιβάλλον. Οι νέοι κινητήρες εκπέμπουν μικρότερη ποσότητα επικίνδυνων ρύπων σε σχέση με τα παλαιότερα μοτέρ. Όμως κανένας κινητήρας εσωτερικής καύσης βενζίνης, ντίζελ, φυσικού αεριού και υγραερίου δεν μπορεί να συγκριθεί με τους ηλεκτροκινητήρες στον τομέα των ρύπων.

Οι κινητήρες που καταναλώνουν ηλεκτρική ενέργεια έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων και είναι η καλύτερη επιλογή για να μειωθεί η επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

Στην Ελλάδα, η ιδιαίτερα υψηλή φορολογία "φρενάρει" τις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ωστόσο η κυβέρνηση εξετάζει σοβαρά την περίπτωση να μειώσει την επιβάρυνση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και να ακολουθήσει την τάση που υπάρχει σε πολλά κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.



Σε κράτη με ανεπτυγμένη την οικολογική συμπεριφορά η πολιτεία εκτός της χαμηλής φορολογίας παρέχει και οικονομικά κίνητρα για την απόκτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επίσης καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης παίζει και η προσπάθεια των εταιρειών leasing που επικοινωνούν στους πελάτες τους τις ικανότητες των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η BMW είναι η πρώτη premium μάρκα που κατασκεύασε αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πρόκειται για το μοντέλο i3, το οποίο ήταν η αίτια για να δημιουργηθεί μια νέα μάρκα, η BMW i.

Το BMW i3 ηγείται της κατηγορίας premium ηλεκτρικών οχημάτων από το 2014, όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά και σε όλο τον κόσμο. Στη Γερμανία, κατέχει την πρώτη θέση στις ταξινομήσεις νέων οχημάτων στην κατηγορία ηλεκτρικών μοντέλων συνολικά από το 2014. Όμως, δεν είναι μόνο τα ηλεκτρικά οχήματα και η εμπνευσμένη σχεδίαση που κάνουν την BMW i δημοφιλή αλλά και οι καινοτόμες λύσεις μετακίνησης και η επαναστατική, νέα εκδοχή της έννοιας premium, με πρωταρχικό στοιχείο τη βιωσιμότητα.

Προσφέροντας τέτοια προϊόντα και υιοθετώντας μία ολοκληρωμένη μέθοδο που λαμβάνει υπόψη όλο τον κύκλο ζωής – από την παραγωγή πρώτων υλών μέχρι την κατασκευή και λειτουργία των οχημάτων και στη συνέχεια την ανακύκλωση – η μάρκα BMW i έχει καθιερωθεί ως πρωτοπόρος στον τομέα της προηγμένης μετακίνησης.

Το BMW Group παρέδωσε πάνω από 100.000 ηλεκτρικά οχήματα σε πελάτες του σε όλο τον κόσμο το 2017. Αυτό υπογραμμίζει τον ηγετικό ρόλο της εταιρίας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Μέχρι το 2025, η εταιρεία θα προσφέρει 25 πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο. Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης και μπαταριών, που διατίθεται από το 2021, χρησιμοποιεί κλιμακούμενα, αρθρωτά κιτ εξηλεκτρισμού που θα μπορούν να τοποθετούνται σε όλες τις σειρές μοντέλων.

Για την ηλεκτρική μάρκα, BMW i, που ιδρύθηκε το 2011, η εταιρεία έχει ήδη εξασφαλίσει τα πνευματικά δικαιώματα για την ονοματολογία των μοντέλων από το BMW i1 μέχρι το i9, και από το BMW iX1 μέχρι το iX9. Το 2018, θα λανσαριστεί το BMW i8 Roadster, και το 2019 θα ακολουθήσει ένα πλήρως ηλεκτρικό MINI.



Το 2020, θα δει το φως η πλήρως ηλεκτρική έκδοση BMW X3 και το 2021 η νέα τεχνολογική ναυαρχίδα της μάρκας, BMW iNext, που θα συνδυάζει ηλεκτροκίνηση με αυτόνομη οδήγηση και νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας στο εσωτερικό, για πρώτη φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής.

Τώρα λανσάρονται το ανανεωμένο BMW i3 και το BMW i3s. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποδίδουν 170 και 184 ίππους αντίστοιχα. Και οι δυο προτάσεις διατίθενται με μία μπαταρία υψηλής τάσης 94 Ah(στάνταρ) ενώ προαιρετικά διατίθενται και με σύστημα επέκτασης αυτονομίας (range extender).

Ανανεωμένη σχεδίαση αναδεικνύει την προσωπικότητα και τα σπορ χαρακτηριστικά των νέων BMW i3 και BMW i3s. Νέας σχεδίασης εμπρός και πίσω ποδιές, κολώνες A και μαύρες γραμμές οροφής. Προβολείς LED στάνταρ, φλας LED οριζόντια ενσωματωμένα στην εμπρός ποδιά. Νέες εξωτερικές, μεταλλικές αποχρώσεις Melbourne Red και Imperial Blue.

Προαιρετική έκδοση εσωτερικού Lodge με νέες ταπετσαρίες καθισμάτων σε συνδυασμό φυσικού δέρματος/μαλλιού προβάτου, σε Solaric Brown. Και οι δύο εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με πιο εξελιγμένο λειτουργικό σύστημα iDrive (στάνταρ) με υψηλότερη ανάλυση οθόνης. Η οθόνη ελέγχου (Control Display) διαθέτει τώρα νέα διάταξη μενού τύπου tiles με live mode. Νέα διαχείριση δυναμικού ελέγχου ευστάθειας - Dynamic Stability Control (DSC) για τα νέα BMW i3 και BMW i3s, ειδικά προσαρμοσμένη στην ηλεκτροκίνηση. Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με βελτιστοποιημένη απόκριση. Η διαθεσιμότητα Dynamic Traction Control (DTC) σε όλο το εύρος στροφών του κινητήρα και στις στροφές αυξάνει την ευστάθεια και επιτρέπει ελεγχόμενα ντριφτ.

Το BMW i3s, φέρει μαύρη γραμμή οροφής, ειδικά σχεδιασμένη εμπρός ποδιά με μαύρο ένθετο, έντονα ανάγλυφη πίσω ποδιά, σπορ ανάρτηση (χαμηλωμένη κατά 10 χιλ.), φαρδύτερο μετατρόχιο κατά 40 χιλ., μαύρα πλαίσια θόλων τροχών, αποκλειστικές, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών και 20 χιλ. φαρδύτερες.

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει ισχύ 184 ίππων και ροπή 27,2 χλγμ. μόλις ενεργοποιηθεί. Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 6,9΄΄, τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Αυτονομία 200 χλμ.

Το ανανεωμένο BMW i3 αποδίδει 170 ίππους και ροπή 25,4 χλγμ. Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 7,3’’. Τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Αυτονομία 200 χλμ.

Το ανανεωμένο BMW i3 κοστίζει 39.350 ευρώ, με έξτρα βενζινοκινητήρα η τιμή φθάνει στα 43.100 ευρώ. Το BMW i3s τιμολογήθηκε στα 49.750 ευρώ, 53.780 ευρώ με έξτρα βενζινοκινητήρα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v