Η Citroen πατάει γκάζι

Η γαλλική φίρμα λανσάρει δύο νέα μοντέλα στην ελληνική αγορά τα οποία θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη των πωλήσεων της.
Η Citroen πατάει γκάζι

Η φετινή χρονιά θα φέρει πολλές προκλήσεις στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Citroen. Η μάρκα που εφηύρε την υδροπνευματική ανάρτηση και αναβάθμισε την οδική συμπεριφορά, το 2018 πρόκειται να λανσάρει τουλάχιστον δυο  μοντέλα στην ελληνική αγορά τα οποία θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη των πωλήσεων της.

Ειδικότερα, στο τέλος Μαρτίου θα εισαχθεί το ανανεωμένο Citroen Cactus, που έχει δεχθεί πλήθος παρεμβάσεων και αλλαγών σε καίρια σημεία. Το σημείο που θα αποτελέσει την βάση για το λανσάρισμα του αυτοκινήτου με την χαρακτηριστική σχεδίαση είναι οι νέες διατάξεις των αναρτήσεων (στάνταρ).

Οι Γάλλοι υπόσχονται πρωτόγνωρα χαρακτηριστικά άνεσης, κρατήματος και γενικότερης συμπεριφοράς από την δική τους ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions (PHC). Δεν έχω λόγους να μην τους πιστέψω γιατί σε αυτόν τον τομέα είναι πρώτοι και έχουν δώσει πολλά δείγματα γραφής. Υπάρχουν όμως και άλλα σημεία που δίνουν μεγαλύτερη αξία στο ανανεωμένου Citroen Cactus.



Ξεχωρίζουν, τα αναβαθμισμένα καθίσματα που προσφέρουν περισσότερη άνεση και καλύτερη συγκράτηση του σώματος των επιβατών, την καινούργια κεντρική κονσόλα και το καλύτερο φινίρισμα. Όσον αφορά τους κινητήρες, αναμένεται το μεγαλύτερο ποσοστό να αποσπάσει ο βραβευμένος βενζινοκινητήρας Pure Tech 1.2 που προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ισχύος, 82,110, 130 ίπποι. Με τους 110 ίππους υπάρχει και η επιλογή του αυτομάτου κιβωτίου. Ντίζελ 1.6 BlueHDi με απόδοση 100, είτε 120 ίππους, η ισχυρότερη έκδοση και με αυτόματο κιβώτιο.

Η δεύτερη πρόκληση για την Citroen είναι η έλευση του καινούργιου μοντέλου C5 Aircross. Η παγκόσμια παρουσίαση του έγινε πέρσι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης και αναμένεται στην Ελλάδα στο τέλος της χρονιάς. Έχει μήκος 4,5 μ. και εντάσσεται στην οικογένεια των SUV της γαλλικής μάρκας. Είναι το τρίτο μέλος με τις μεγαλύτερες διαστάσεις και πλαισιώνεται από το  νέο C3 Aircross καθώς και το ανανεωμένου Cactus. Το C5 Aircross θα βρει στο δρόμο του, το αδελφάκι του Peugeot3008- το πιο όμορφο και μοντέρνο SUV, το Opel Grandland X που κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο με το Peugeot 3008, το Skoda Karoq κ.α.

Ο Όμιλος Συγγελίδη προγραμματίζει και την εισαγωγή του αμιγούς ηλεκτρικού αυτοκινήτου Citroen e-Mehari. Αυτό το χαρισματικό μοντέλο προτάσσει σαν ισχυρό ατού την πιο μοντέρνα σχεδίαση που αναδεικνύει όμως και τα κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία της μάρκας. Η αυτονομία του φθάνει τα 195 χλμ. και η πλήρης φόρτιση των μπαταριών μέσω του ηλεκτρικού δικτύου διαρκεί 10,5 ώρες. Στη Γαλλία η ανοικτή έκδοση κοστίζει 19.500 και με σταθερή οροφή 20.700 ευρώ. Εκτιμώ ότι θα πουληθεί σαν ζεστό κέικ όταν μειωθεί η φορολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

Το 2017, η Citroen κατέλαβε την όγδοη θέση στην ελληνική αγορά. Πούλησε 4.107 αυτοκίνητα και κατέγραψε αύξηση 8,6%. Στις λιανικές πωλήσεις ήταν η πρώτη γαλλική μάρκα με τόσο υψηλό ρυθμό αύξησης, άγγιξε το 17,1%.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v