Οι χαμένοι της αγοράς των ΙΧ

Ποιες μάρκες είδαν το ποσοστό τους στην ελληνική να κινείται ανοδικά και ποιες καθοδικά κατά τη χρονιά που πέρασε;
Οι χαμένοι της αγοράς των ΙΧ

Το 2017 οι εισαγωγείς αυτοκινήτων έδωσαν σκληρή μάχη για να αυξήσουν τον όγκο των πωλήσεων τους στην ελληνική αγορά. Το λανσάρισμα νέων μοντέλων, η προσθήκη καινούργιων εκδόσεων στα υπάρχοντα μοντέλα, η τροποποίηση της εμπορικής πολιτικής και η έμφαση στην οικολογική συμπεριφορά των αυτοκινήτων ήταν τα ΄΄όπλα΄΄ των εισαγωγέων στη μάχη που διήρκεσε όλη την χρονιά.

Σε κάθε μάχη όμως υπάρχουν οι κερδισμένοι και οι χαμένοι. Το έτος 2017 ήταν ένα δύσκολο και ενδιαφέρον έτος στη μάχη των τεσσάρων τροχών για την ελληνική αγορά, καθώς καταγράφηκαν ποικίλες ανακατατάξεις. 

Σημαντικός αριθμός εταιρειών είδε το μερίδιό του να υποχωρεί. Στους σημαντικότερους λόγους που έφεραν τις απώλειες πρέπει να αναφερθούν η αδυναμία εισαγωγής μεγαλύτερου αριθμού αυτοκινήτων στην Ελλάδα λόγω των περιορισμένων οικονομικών μεγεθών της εταιρείας, η άρνηση των εργοστασίων να αυξήσουν την ποσότητα των αυτοκινήτων που προορίζονται για την Ελλάδα λόγω της υψηλής ζήτησης σε άλλες μεγάλες αγορές, τυχόν λανθασμένες κινήσεις στην εμπορική πολιτική και απουσία καινούργιων μοντέλων ή νέων δελεαστικών εκδόσεων κ.α.

Αρνητικό πρόσημο στον όγκο των πωλήσεων τους το 2017 σημείωσαν οι εταιρείες: Nissan (-1,3%),Opel (-5,8%), Mercedes (-11,6%), BMW (-17,4%), Mini (-0,7%),Volvo(-10,4%), Honda(-8,8%), smart(-24%), Mitsubishi(-13,3%), Ssangyong (-61,2%), Lexus (-14,3%),Subaru (-17,1%) και άλλες μάρκες.

Αντιθετα, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία από τον ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) θετικό πρόσημο στον τομέα των πωλήσεων σημείωσαν οι μάρκες:Toyota, VW, Peugeot, Fiat, Suzuki, Citroen (4,8%), Huyndai (271,1%), Ford (4,5%), Renault (16,8%), Skoda (116,4%), Audi (17,8%), Seat (5,3%), Kia (54%), Jeep (7,7%), Dacia (28,8%), Alfa Romeo (14,7%), Land Rover (78,4%), Porsche (109.4%), Abarth (11,8%), Jaguar (32,1%) και άλλες μάρκες.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v