Το χρήμα δεν κρύβεται

H νέα Bentley Continental GT που παρουσιάσθηκε στην Ελλάδα, είναι ένα ονειρεμένο αυτοκίνητο για λίγους.
Το χρήμα δεν κρύβεται
Ακόμη και τώρα που η λαίλαπα της οικονομικής κρίσης έχει σαρώσει ότι βρει μπροστά της, υπάρχουν οδηγοί με μεγάλο πορτοφόλι.

Η αξιοθαύμαστη αντοχή τους στις συνέπειες της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, συχνά συνοδεύεται από την απόκτηση ενός πανάκριβου αυτοκινήτου που φτιάχτηκε για να ικανοποιήσει τον απαιτητικό οδηγό.

H νέα Bentley Continental GT που παρουσιάσθηκε στην Ελλάδα, είναι ένα ονειρεμένο αυτοκίνητο για λίγους. Το νέο εντυπωσιακό υπεραυτοκίνητο της βρεταννικής μάρκας ήταν ο βασικός πρωταγωνιστής του κοσμικού gala με θέμα “Luxury is Back”, που σηματοδότησε την επιστροφή της πολυτέλειας στη ζωή μας, όπως αυτή εκφράζεται μέσα από εξαιρετικές ανθρώπινες τεχνολογικές κατασκευές.

Το happening οργάνωσαν από κοινού η Bentley, η εταιρεια κοσμημάτων και υψηλής ωρολογοποιίας Πατσέας και η Bang & Olufsen, η δανέζικη premium μάρκα συστημάτων ήχου και εικόνας.

Ειδικά για την εκδήλωση είχε ανεγερθεί στον αίθριο χώρο ανάμεσα στο κοσμηματοπωλείο και τις κεντρικές εγκαταστάσεις της Bentley στην Ελλάδα, επί της Λεωφ. Κηφισίας, μία εντυπωσιακή πολυτελής κατασκευή.

Τη νέα Bentley Continental GT αποκάλυψε στους εκατοντάδες προσκεκλημένους ο Νίκολας Μπέρναρντ, γενικός διευθυντής της Bentley στην Ελλάδα, μαζί με τον Φίλιπ Νόακ , γενικό διευθυντή πωλήσεων της Bentley για την Ευρώπη.

Σχεδιασμένη, τεχνολογικά εξελιγμένη και κατασκευασμένη στο χέρι εξ ολοκλήρου στη Μεγάλη Βρεταννία, η νέα Continental GT αποτελεί την επιτομή του συνδυασμού κορυφαίας τεχνολογίας, των πιο φίνων υλικών και της μοναδικής τέχνης του χειροποίητου. Ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι τολμηρός, παραπέμποντας σε γλυπτό έργο τέχνης ενώ το εσωτερικό επαναπροσδιορίζει την έννοια της πολυτέλειας και του Grand Touring.

Το πανέμορφο τετραθέσιο κουπέ κινεί η εξελιγμένη έκδοση του δωδεκακύλινδρου W12 TSI κινητήρα των 6 λίτρων, με διπλό turbo, που για πρώτη φορά συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, 8-σχέσεων, για πιο γρήγορες, ανεπαίσθητες αλλαγές. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 635 ίππους και τη θηριώδη ροπή των 90,8 χλγμ., τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 333 χλμ./ώρα. Η οδική συμπεριφορά είναι απλά αψεγάδιαστη, ο οδηγός βιώνει κορυφαίο έλεγχο του αυτοκινήτου ανά πάσα στιγμή ενώ υποδειγματική είναι η άνεση για τους επιβάτες, σε όλες τις συνθήκες.

Ο κατάλογος των χαρακτηριστικών που κάνουν τη νέα Continental GT πραγματικά μοναδική είναι ατελείωτος. Αν κάποιος θα ήθελε να απομονώσει μερικά από αυτά, τότε άξια μνείας είναι η 12,3” υψηλής ευκρίνειας οθόνη, που αποκαλύπτεται με μοναδικό τρόπο μόλις ο οδηγός εκκινήσει τον κινητήρα. Ένα τριγωνικό κομμάτι της ξύλινης επένδυσης στο άνω μέρος της κεντρικής κονσόλας περιστρέφεται εμφανίζοντας με μία μαγική κίνηση την οθόνη, ενώ η τρίτη πλευρά, μετά από νέα περιστροφή, αποκαλύπτει τρία αναλογικά όργανα! Ακόμα, τα νέα εργονομικά καθίσματα ρυθμίζονται σε 20 διαφορετικές παραμέτρους, ο οδηγός απολαμβάνει όργανα ελέγχου τα οποία – αν και ψηφιακά – εμφανίζονται τρισδιάστατα, ενώ αν το 10 μεγαφώνων, 650 Watts ηχοσύστημα δεν ικανοποιεί τις ανάγκες οδηγού και επιβατών, υπάρχει διαθέσιμο σύστημα της Bang & Olufsen 1.600 Watts και 16 μεγαφώνων με φωτιζόμενες γρίλιες ή – για τους ακόμα πιο audiophiles – σύστημα της Naim 2.200 Watts, 18 μεγαφώνων, με τα μπροστινά καθίσματα να παίζουν ρόλο ενεργού μπάσου.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v