Κοιτάζει μπροστά

Η BMW εξελίσει την φιλοσοφία της περί ηλεκτροκίνησης και κοιτάζει το μέλλον κατάματα μέσα από πρωτοποριακά συστήματα.
Κοιτάζει μπροστά
Η BMW εξελίσσει την πέμπτη γενιά ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης, που θα κυκλοφορήσουν το 2021. Ηλεκτροκινητήρας, μετάδοση και ηλεκτρονικά ισχύος ενσωματώνονται σε μία ενιαία μονάδα.

Ουσιαστικό πλεονέκτημα αυτής της μελλοντικής φιλοσοφίας ηλεκτροκίνησης είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας, η μετάδοση και τα ηλεκτρονικά ισχύος συνδυάζονται σε μία νέα και ανεξάρτητη μονάδα ηλεκτροκίνησης. Υιοθετώντας συμπαγή σχεδίαση, η νέα, ενιαία μονάδα καταλαμβάνει αισθητά λιγότερο χώρο από τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία που χρησιμοποιούνταν σε προηγούμενες γενιές.

Η αρθρωτή φιλοσοφία επιτρέπει την κλιμάκωση και μετατροπή για ποικίλες απαιτήσεις χώρων και επιδόσεων, αυξάνοντας την ευελιξία και διευκολύνοντας την εγκατάσταση της νέας μονάδας ηλεκτροκίνησης σε διαφορετικές εκδόσεις μοντέλων. Ενσωματώνοντας τον ηλεκτροκινητήρα, τη μετάδοση και τα ηλεκτρονικά ισχύος σε μία μονάδα απαιτούνται λιγότερα εξαρτήματα, το οποίο μεταφράζεται σε σημαντική εξοικονόμηση κόστους.

Κάτι που επίσης αξίζει να αναφερθεί είναι ότι ο νέος ηλεκτροκινητήρας δεν έχει ανάγκη από σπάνιες γαίες, με αποτέλεσμα η BMW να μην εξαρτάται πλέον από την διαθεσιμότητά τους. Η 5η γενιά του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης χρησιμοποιεί επίσης νέες, ισχυρότερες μπαταρίες. Η κλιμακούμενη, αρθρωτή τους σχεδίαση σημαίνει ότι μπορούν να χρησιμοποιούνται ευέλικτα στην αντίστοιχη αρχιτεκτονική κάθε αυτοκινήτου σε διαφορετικά εργοστάσια παραγωγής.

Χάρη στην περαιτέρω εξέλιξη της μπαταρίας ειδικότερα, το νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης αυξάνει την αυτονομία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας μέχρι 700 χλμ. Στα υβριδικά μοντέλα (plug-in hybrid), η αυτονομία μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ. Έτσι, η BMW ενισχύει την πρωτοκαθεδρία της στη καινοτομία.

Με τον ηλεκτροκινητήρα και την μπαταρία να εξελίσσονται και να κατασκευάζονται εσωτερικά, η μάρκα κατέχει ένα υψηλό επίπεδο εξειδίκευσης για τα συστήματα ηλεκτροκίνησης.

Συγκεντρώνει όλη την τεχνογνωσία της σχετικά με τις κυψέλες μπαταριών σε ένα νέο κέντρο τεχνολογίας, στο Μόναχο. Το διεπιστημονικό κέντρο εξειδίκευσης στόχο έχει την εξέλιξη της τεχνολογίας κυψελών μπαταριών και την μετάβασή της σε διαδικασία παραγωγής. Η εταιρία θα επενδύσει συνολικά 200 εκατομμύρια ευρώ στις εγκαταστάσεις του κέντρου την επόμενη τετραετία, δημιουργώντας 200 θέσεις εργασίας. Η λειτουργία του κέντρου θα ξεκινήσει στις αρχές του 2019.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v