Σεβασμός στο DNA της Opel

O ομιλος PSA μέσω του σχεδίου "Pace!" ενισχύει τη θέση της Opel στην παγκόσμια αγορά.
Σεβασμός στο DNA της Opel
Ο γαλλικός όμιλος PSA (Peugeot, Citroen) που πλέον έχει στο χαρτοφυλάκιο του την Opel, αποφάσισε να ενισχύσει την θέση της γερμανικής μάρκας στη παγκόσμια αγορά.

Ο Μικαέλ Ροσελέρ, CEO της Opel, ανακοίνωσε το στρατηγικό σχέδιο PACE! Όλες οι πρωτοβουλίες του PACE! θα συμβάλλουν στους στόχους δημιουργίας μιας θετικής, λειτουργικής ταμειακής ροής και ενός λειτουργικού περιθωρίου κέρδους στον τομέα αυτοκινήτων 2% σε πρώτη φάση μέχρι το 2020, και 6% μέχρι το 2026. Οι συνδυασμένες δυνάμεις θα αποφέρουν ετήσιες συνέργειες σε επίπεδο Groupe PSA ύψους 1,1 δις ευρώ μέχρι το 2020 και 1,7 δις ευρώ μέχρι το 2026. Όλες οι ενέργειες θα συμβάλλουν σε ένα χαμηλότερο breakeven point για την Opel/Vauxhall των 800.000 οχημάτων, δημιουργώντας ένα κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο ανεξάρτητα από τις όποιες αντιξοότητες.

Έχοντας πλήρη πρόσβαση σε τεχνολογίες του Groupe PSA, η Opel θα γίνει Νο.1 στην Ευρώπη στον τομέα εκπομπών CO2. Μέχρι το 2024, όλες οι ευρωπαϊκές σειρές μοντέλων θα γίνουν ηλεκτρικές – προσφέροντας αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης ή plug-in υβριδικές εκδόσεις, μαζί με αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μέχρι το 2020, η Opel θα έχει τέσσερις ηλεκτροκίνητες σειρές μοντέλων στην αγορά, συμπεριλαμβανομένου του Grandland X PHEV και ενός πλήρως ηλεκτρικού οχήματος της επόμενης γενιάς Corsa.

Η εταιρεία θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά της μέχρι το 2020 π.χ. μειώνοντας τα κόστη κατά 700 ευρώ ανά αυτοκίνητο. Η αποδοτικότητα των δαπανών marketingθα βελτιωθεί πάνω από 10%.

Η βελτιωμένη ανταγωνιστικότητα των εργοστασίων παραγωγής θα οδηγήσει σε νέο καταμερισμό οχημάτων, πετυχαίνοντας καλύτερη αξιοποίηση για την επόμενη δεκαετία. Οι δύο πλατφόρμες του Groupe PSA CMP και EMP2 θα εγκατασταθούν σε όλα τα εργοστάσια της Opel. Αρχικά, ένα SUV βασισμένο στην πλατφόρμα EMP2 προγραμματίζεται για το Eisenach το 2019, ενώ ένα όχημα κατηγορίας D βασισμένο στην EMP2 έρχεται στο Rüsselsheim. Ο καταμερισμός νέων κινητήρων στις εγκαταστάσεις παραγωγής της Opel θα ακολουθήσει τη μετάβαση από τη GM σε κινητήρες και κιβώτια του Groupe PSA.

Το σχέδιο έχει εκπονηθεί με σαφή πρόθεση τη διατήρηση όλων των εργοστασίων και την αποφυγή αναγκαστικών απολύσεων προσωπικού στην Ευρώπη. Η απαραίτητη και βιώσιμη μείωση δαπανών μισθοδοσίας θα εφαρμοστεί με μελετημένα μέτρα όπως καινοτόμες φιλοσοφίες ωραρίου εργασίας και προγράμματα εθελουσίας αποχώρησης ή πρόωρης συνταξιοδότησης.

Όλα τα οχήματα Opel θα εξελίσσονται στο Rüsselsheim, που θα μετατραπεί σε παγκόσμιο κέντρο εξειδίκευσης για όλο το Groupe PSA. Οι πρώτοι τομείς εξειδίκευσης έχουν ήδη αναγνωριστεί, π.χ. κυψέλες καυσίμου, ορισμένες τεχνολογίες αυτοματοποιημένης οδήγησης και εξέλιξη συστημάτων υποστήριξης οδηγού. Αυτό θα διασφαλίσει περαιτέρω την γερμανική μηχανολογική ποιότητα και τις προσιτές καινοτομίες. Συνολικά, ο αριθμός πλατφορμών που χρησιμοποιεί η Opel/Vauxhall για τα επιβατικά οχήματα θα μειωθεί από 9 που είναι σήμερα σε 2 μέχρι το 2024. Επιπλέον, οι οικογένειες κινητήρων θα βελτιστοποιηθούν από 10 σε 4. H Opel θα κάνει την είσοδό της σε περισσότερες από  20 νέες αγορές εξαγωγών μέχρι το 2022.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v