Νέο VW T-Roc: Επίδειξη δύναμης

Οδηγούμε το VW T-Roc, το νέο compact SUV της γερμανικής εταιρείας, στη Λισσαβώνα της Πορτογαλίας και μεταφέρουμε εντυπώσεις.
Νέο VW T-Roc: Επίδειξη δύναμης

αποστολή στην Πορτογαλία

Η VW γνωρίζει τα μυστικά της αυτοκίνησης και δημιουργεί μοντέλα με πραγματική αξία. Η μόδα των SUV/Crossover βρήκε την γερμανική φίρμα στη φάση αναδιοργάνωσης της γκάμας της. Με καλά μελετημένες κινήσεις αυξάνει τον αριθμό των αυτοκίνητων που διακρίνονται για την πρακτικότητα και την πολλαπλή χρήση. Τώρα το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο νέο VW T-Roc, το οποίο παρουσιάστηκε στη Λισαβώνα της Πορτογαλίας.

Το μικρό SUV με τις πολλές ικανότητες απευθύνεται σε ευρύ φάσμα υποψήφιων αγοραστών. Είναι κατάλληλο για την καθημερινή χρήση στο αστικό περιβάλλον και μόλις έρθει το Σαββατοκύριακο ‘’δηλώνει ετοιμοπόλεμο’’ για την απόδραση, την εκδρομή και την ενασχόληση με τα σπορ.

Όπως συμβαίνει σε όλα τα μοντέλα της μάρκας, έτσι και στο νέο  T-Roc, τα πάντα είναι μελετημένα και προσαρμοσμένα στον ρόλο του κάθε αυτοκινήτου. Οι πόρτες ανοίγουν και κλείνουν με άριστο τρόπο, προδιαθέτοντας τον οδηγό για την αξία του αυτοκινήτου. Τα καθίσματα έχουν μελετηθεί με βάση τους νέους σωματότυπους - οι νέες γενιές έχουν υψηλότερο μέσο ύψος- και τοποθετήθηκαν σε υψηλό σημείο για να έχουν ορατότητα όλοι οι επιβάτες.

Η κατανομή των χωρών είναι μια ακόμη επιτυχία της μάρκας. Η καμπίνα φιλοξενεί τέσσερις ενήλικες - ο πέμπτος επιβάτης κάνει πολλές υποχωρήσεις. Όσο για τις αποσκευές, εξασφαλίσθηκε χώρος 445 λίτρα, ο μεγαλύτερος στη κατηγορία.

Στους δρόμους της Λισαβώνας, το γερμανικό SUV κινήθηκε με χαρακτηριστική ευκολία. Οι μηχανικοί δημιούργησαν ένα μείγμα οδηγικών χαρακτηριστικών που δεν υπάρχει σε κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας, μέχρι τώρα.

Σκέφθηκαν το οδηγό που κάθε ημέρα κάνει αρκετά χιλιόμετρα στους δρόμους της πόλης και καταπονείται από τους χειρισμούς του αυτοκινήτου. Για να μειώσουν την φόρτιση στα χέρια του, στον αυχένα και στην πλάτη αναζήτησαν την κατάλληλη ρύθμιση της υποβοήθησης του τιμονιού. Όσες φορές και αν στρίψεις το τιμόνι, δεν νοιώθεις ότι χειρίζεσαι μια κατασκευή που εξαντλεί τις δυνάμεις σου και επιβαρύνει τους τένοντες. Είναι ευκολοδήγητο και για την γυναίκα οδηγό.

Η επιτυχία τους όμως ολοκληρώθηκε με τις ρυθμίσεις του πλαισίου, των αναρτήσεων και άλλων καίριων τμημάτων που συμβάλουν στην επίτευξη των στοιχείων της οδικής συμπεριφοράς. Εδώ οι μηχανικοί είχαν στα χέρια τους την καλύτερη μαγιά, το καινοτομικό πλαίσιο MQB το οποίο κάνει θαύματα σε όλα τα μοντέλα του ομίλου. Οι διατάξεις των  αναρτήσεων αναθεωρήθηκαν και τελικά ο οδηγός νοιώθει ότι κουμαντάρει με μικρή δύναμη ένα αυτοκίνητο που συμπεριφέρεται σαν ένα ενιαίο τμήμα, χωρίς συγκολλήσεις και ταίριασμα διαφορετικών υλικών.

Αυτό είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημα της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής μάρκας, η αίσθηση της αρίστης κατασκευής, της ασφάλειας και της σιγουριάς, που τελικά σε πείθει για την αξία της επένδυσης που έκανες. Το συμπέρασμα από την οδήγηση του νέου Τ-Roc στη Λισαβώνα είναι, πως και αυτό το μοντέλο είναι ένα αυθεντικό VW, που αξίζει τα λεφτά του!

Μερικά τεχνικά στοιχεία: Το SUV της κατηγορίας Β, αποτελεί τμήμα της εξέλιξης του νέου VW Polo. Εχει μήκος 4,23 μ. είναι 252 χιλ. πιο μικρό από το Tiguan. Το μεταξόνιο του φθάνει τα 2.603 χιλ. 

Στη παγκόσμια παρουσίαση του νέου Τ-Roc στη Λισαβώνα, ήταν διαθέσιμες μόνο οι δυο κορυφαίες εκδόσεις του αυτοκινήτου, γιατί η μάρκα ήθελε οι δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο να οδηγήσουν τον αφρό της γκάμας.

Οδηγήσαμε, την έκδοση 2.0 TSI 190 ίππων DSG 4 Motion και την 2.0 TDI 150 ίππων DSG 4 Motion. Αμφότερες τετρακίνητες με το ΄΄θεϊκό΄΄ αυτόματο κιβώτιο DSG. Αυτές οι εκδόσεις έχουν μικρό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά λόγω του υψηλού κυβισμού τους.

Στην Ελλάδα το εμπορικό ενδιαφέρον εστιάζεται στα υπόλοιπα μοτέρ της μάρκας που συνδυάζουν τη χαμηλή χωρητικότητα, με την υψηλή απόδοση και την περιορισμένη κατανάλωση. Βενζινοκινητήρες, 1.000 κ.εκ. TSI 115 ίππων και 1.500 κ.εκ. 150 ίππων. Επίσης θα εισάγεται και ο κινητήρα βενζίνης 2.000 κ.εκ. 190 ίππων. Ντίζελ, 1.600 κ.εκ.TDI 115 ίππων. Επίσης θα εισάγεται και με μοτέρ ντίζελ 2.000 κ.εκ. TDI 190 ίππων. Τετρακίνηση έχουν οι κινητήρες 1.5 TSI, 2.0 TSI και 2.0 TDI.

Το νέο VW T- Roc, θα πραγματοποιήσει την πανελλήνια πρεμιέρα του στην μοναδική έκθεση αυτοκινήτου στην Ελλάδα, ΄΄Αυτοκίνηση 2017΄΄ από τις 11-19 Νοέμβριου. Οι πωλήσεις ξεκινούν σε λίγες ημέρες. Όπως ανακοινώθηκε, ο τιμοκατάλογος θα περιλαμβάνει πολλές εκδόσεις σε ότι αφορά τους κινητήρες και τον εξοπλισμό. Οι πρώτες εκτιμήσεις θέλουν την βασική έκδοση 1.0 TSI να έχει τελική τιμή γύρω στις 21.000 ευρώ. 

Να δείτε, την διχρωμία μπλέ με άσπρο, ίσως ο καλύτερος χρωματικός συνδυασμός για την Ελλάδα!

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v