Ρεκόρ οικονομίας καυσίμου

Το νέο Ford Fiesta πέτυχε δύο νέα ρεκόρ οικολογικής-οικονομικής οδήγησης σε διαγωνισμούς οικονομίας καυσίμου.
Ρεκόρ οικονομίας καυσίμου
Η Ford ξοδεύει απίστευτα ποσά για να μειώσει την κατανάλωση των μοντέλων της. Συνεργάζεται με επιστήμονες και ειδικευμένες εταιρείες υγρών καυσίμων αναζητώντας τις λύσεις στο θέμα της κατανάλωσης καυσίμου.

Το νέο Ford Fiesta πέτυχε δύο νέα ρεκόρ οικολογικής-οικονομικής οδήγησης σε διαγωνισμούς οικονομίας καυσίμου, στον ετήσιο Μαραθώνιο MPG του Ηνωμένου Βασιλείου.

Με κινητήρα τον TDCi ντίζελ των 120 ίππων της Ford και πλήρωμα τον δημοσιογράφο Paul Clifton και το μηχανικό Ian McKean, το Fiesta αναδείχτηκε γενικός νικητής -MPG Marathon Overall Champion - με  μέση κατανάλωση 2,3 λίτρα/100 χλμ. κατά τη διάρκεια των 570 χλμ. της διαδρομής – βελτίωση 12% σε σχέση με το προηγούμενο ρεκόρ και 34% έναντι των επίσημων τιμών κατανάλωσης του μοντέλου.

Με τον πολυβραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost 125 ίππων της Ford και πλήρωμα τον πρώην εργοστασιακό οδηγό της Ford rally team, Andy Dawson και τον Andrew Marriott, το Fiesta κατανάλωσε κατά μέσο όρο 2,9 λίτρα/100χλμ. και στέφθηκε πρωταθλητής ‘Petrol Champion’ – βελτίωση 14% από το προηγούμενο ρεκόρ και 33% αντίστοιχα από την επίσημη τιμή κατανάλωσης του μοντέλου.

«Μεγιστοποιώντας την απόδοση καυσίμου δεν εξοικονομείς μόνο χρήματα, αφού η στρωτή οδήγηση μπορεί να είναι και απολαυστική, χάρη στα εξαιρετικά συστήματα διεύθυνσης και ανάρτησης του νέου Fiesta» δήλωσε ο Andy Dawson. «Η μικρότερη κατανάλωση μεταφράζεται σε μικρότερη ρύπανση, κάτι που περιορίζει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αυτοκινήτων.»

Χρησιμοποιώντας τεχνικές οδήγησης “hypermiling” οποιοσδήποτε οδηγός μπορεί να μεγιστοποιήσει την απόδοση, και οι οδηγοί του Fiesta βελτίωσαν τις επίσημες τιμές κατανάλωσης των μοντέλων κατά ένα τρίτο – που αντιστοιχεί σε κέρδος 14 λίτρων καυσίμου στον ανεφοδιασμό του ρεζερβουάρ 42 λίτρων του Fiesta.

Το Ford Ranger σημείωσε επίσης αξιοθαύμαστες επιδόσεις. Το δίδυμο από τη Νορβηγία, Knut Wilthil & Henrik Borchgrevink πήγε ακόμα πιο μακριά, με ένα FordRanger 2.2 TDCi ντίζελ, και κατέγραψε ένα ανεπίσημο παγκόσμιο ρεκόρ για τη μακρινότερη απόσταση που έχει διανύσει ποτέ pickup με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου.

Σχεδιάζοντας προσεκτικά τη διαδρομή τους και υιοθετώντας προηγμένα μέτρα όπως παρκάρισμα μόνο σε κατηφόρες στα διαλείμματα – για πιο αποδοτικές επανεκκινήσεις – οι έμπειροι “hypermilers” κάλυψαν 1616 χλμ. σε Νορβηγία, Σουηδία και Φινλανδία, με μέση ταχύτητα 60 χλμ./ώρα.

Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, οι Wilthil και Borchgrevink κατανάλωσαν κάτι λιγότερο από 5 λίτρα/100χλμ. κατά τη διάρκεια της 30ωρης οδήγησης, βελτίωση 23% έναντι της επίσημης τιμής του μοντέλου.

Έξι απλοί κανόνες οικολογικής-οικονομικής οδήγησης της Ford:

1. Κάνετε σέρβις και ελέγχετε τη στάθμη λαδιού του αυτοκινήτου σας σε τακτά χρονικά διαστήματα. Τα σωστά συντηρημένα οχήματα λειτουργούν πιο αποδοτικά

2. Ελέγχετε τις πιέσεις ελαστικών μία φορά το μήνα. Ελαστικά με μικρότερη πίεση από την ενδεικνυόμενη μπορεί να αυξήσουν την κατανάλωση μέχρι τέσσερα τοις εκατό. 

3. Μην μεταφέρετε περιττά βάρη στο χώρο αποσκευών η στην καμπίνα

4. Αφαιρείτε τις άδειες σχάρες οροφής και κρατάτε τα παράθυρα κλειστά, ειδικά όταν οδηγείτε με υψηλές ταχύτητες. Με αυτό τον τρόπο μειώνεται η αεροδυναμική αντίσταση και κατ’ επέκταση περιορίζεται η κατανάλωση μέχρι 10%

5. Οδηγείτε ομαλά και προνοητικά – παρατηρώντας τι γίνεται μπροστά και πίσω σας. Η απότομη επιτάχυνση και το ξαφνικό φρενάρισμα βλάπτουν την οικονομία 

6. Κατά την επιτάχυνση, επιλέγετε την αμέσως επόμενη μεγαλύτερη σχέση το ταχύτερο δυνατόν. Τα μοντέλα Ford είναι εξοπλισμένα με σχετικές λυχνίες για βελτιστοποίηση της επιλογής σχέσης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v