Γέμισε ο κόσμος παπιά της Honda

Η ιαπωνική φίρμα γιορτάζει το ορόσημο της παγκόσμιας παραγωγής 100 εκατατομμυρίων παπιών Super Cub.
Γέμισε ο κόσμος παπιά της Honda
Η Honda είναι ηγέτης και στους δυο τροχούς. Η ιαπωνική φίρμα γιορτάζει το ορόσημο της παγκόσμιας παραγωγής 100 εκατ. παπιών Super Cub.

Για να τιμήσει το γεγονός, η εταιρία οργάνωσε ειδική τελετή την οποία παρακολούθησε ο Πρόεδρος & CEO Takahiro Hachigo στο Εργοστάσιο του Kumamoto στην Ιαπωνία, όπου παράγεται το Super Cub.  Η μαζική παραγωγή της πρώτης γενιάς Super Cub C100 ξεκίνησε τον Αύγουστο του 1958 στο εργοστάσιο του Yamato, βόρια του Τόκιο.

Η άμεση επιτυχία των πωλήσεων ήταν αποτέλεσμα αρκετών χαρακτηριστικών όπως: η αντοχή και απόδοση του ισχυρού τετράχρονου κινητήρα 50cc (σε αντίθεση με τους δίχρονους κινητήρες που ήταν η τάση της εποχής), η μοναδική σχεδίαση με χαμηλό πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς, ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης χωρίς μανέτα και η μεγάλη, προστατευτική ποδιά.  

Αν και στην πορεία υπήρξαν πολλές βελτιώσεις, η βασική φιλοσοφία του παπιού παρέμεινε ίδια από τότε που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά Super Cub, με το μοναδικό του στυλ να συνεχίζεται μέχρι τα σημερινά μοντέλα. Τόσο εμβληματική είναι η σχεδίασή του, ώστε το 2014 το Super Cub έγινε το πρώτο όχημα που καλύπτεται από ‘τρισδιάστατη’ πατέντα στην Ιαπωνία.

Τώρα, η Honda παράγει τα μοντέλα Super Cub σε 16 εργοστάσια σε 15 χώρες σε όλο τον κόσμο. Πωλείται και οδηγείται σε περισσότερες από 160 χώρες.

Ο Takahiro Hachigo, Πρόεδρος & Εκπρόσωπος Δ.Σ., CEO της Honda Motor Co., Ltd. σχολίασε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης:

«Το Honda Super Cub, που δημιουργήθηκε στην Ιαπωνία, ενσαρκώνει το πάθος της Honda να προσφέρει σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο τη χαρά να επεκτείνουν τις δυνατότητές τους, ακολουθώντας μία ασυμβίβαστη τακτική προϊοντικής εξέλιξης, που βάζει πάνω απ’ όλα τον πελάτη. Σαν αποτέλεσμα, η σειρά Super Cub έχει αγαπηθεί από πελάτες σε όλο τον κόσμο και κατάφερε να φτάσει το ορόσημο αθροιστικής παραγωγής των 100 εκατομμυρίων μονάδων. Η Honda θα εξακολουθήσει να βρίσκεται στο προσκήνιο σε μία εποχή αλλαγών και να αγωνίζεται να προσφέρει προϊόντα που ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών.»
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v