Πού θα φτάσει η Skoda;

Η Skoda ανεβαίνει σταθερά στις προτιμήσεις του κοινού, συνεχίζοντας την επιτυχημένη της πορεία στις παγκόσμιες πωλήσεις.
Πού θα φτάσει η Skoda;
H Skoda είναι μια από τις παλαιότερες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες με αυθεντικό DNA. Ξεκίνησε δυναμικά το ταξίδι της στον χώρο της αυτοκίνησης και την κατάλληλη στιγμή ανέβηκε στο πιο ισχυρό άρμα στον χώρο των τεσσάρων τροχών. Αποτελεί διακεκριμένο μέλος του Ομίλου Volkswagen, που το 2016 κατέκτησε την πρώτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις. Η ανοδική πορεία της μάρκας που εκφράζει την θέληση ενός λαού για ανάπτυξη και ευημερία συνεχίζεται με εντυπωσιακό ρυθμό.  

Στο εργοστάσιο της Skoda στο Kvasiny, το 20ό εκατομμυριοστό αυτοκίνητο της εταιρείας κύλισε από τη γραμμή παραγωγής. Το αυτοκίνητο ορόσημο είναι ένα Skoda Karoq το οποίο υπογραμμίζει την επιτυχημένη στρατηγική ανάπτυξης της μάρκας. Η ανάπτυξη της εταιρείας ήταν αξιοσημείωτη, ιδιαίτερα από τότε που έγινε μέλος του ομίλου Volkswagen το 1991.

Η Skoda είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο. Ήδη από το 1905 η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή αυτοκινήτων στο Mladá Boleslav με το Voiturette A το οποίο δημιουργήθηκε και εξελίχθηκε από τους  ιδρυτές της εταιρείας Laurin και Klement. Από τότε, η μάρκα παρήγαγε 20 εκατομμύρια οχήματα στα  εργοστάσιά της σε όλο  τον κόσμο. Τότε, όπως και τώρα, η κινητικότητα βρίσκεται σε ιστορική καμπή. Στις αρχές του 20ού αιώνα έγινε εμφανής ο θρίαμβος του αυτοκινήτου έναντι άλλων μορφών ατομικής μεταφοράς και λίγο αργότερα ξεκίνησε η μαζική μετακίνηση. Σήμερα, η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει επίσης ριζικές αλλαγές και προκλήσεις οι οποίες  χαρακτηρίζονται από τα βασικά θέματα της ηλεκτροκίνησης, της αυτόνομης οδήγησης και της συνδεσιμότητας.

Με τη στρατηγική του 2025, η Skoda είναι πολύ καλά προετοιμασμένη για όλες αυτές τις προκλήσεις ενώ πιέζει δυναμικά εφαρμόζοντας την ηλεκτροκίνηση στη γκάμα των μοντέλων της προσφέροντας πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε διάφορες κατηγορίες έως το 2025. Με το Skoda Vision E ο κατασκευαστής παρουσίασε το όραμά του για ηλεκτρική και αυτόνομη οδήγηση στην Έκθεση της Φρανκφούρτης.

Η εξέλιξη της μάρκας ήταν χαρακτηριστική, ιδιαίτερα από τότε που έγινε μέλος του Ομίλου Volkswagen πριν από 26 χρόνια. Έκτοτε, η εταιρεία είχε μια ραγδαία αύξηση και κατάφερε και πάλι να γίνει μια διεθνώς επιτυχημένη μάρκα υψηλού όγκου πωλήσεων, η οποία διαθέτει σήμερα επτά μοντέλα  και περισσότερες από 40 παραλλαγές τους.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της ανάπτυξης, η μάρκα χρησιμοποιεί ένα διεθνές και αποτελεσματικό δίκτυο παραγωγής. Σήμερα όλα τα αυτοκίνητα της κατασκευάζονται σε συνολικά 15 εργοστάσια σε οκτώ χώρες,  ενώ τα τελευταία χρόνια, επέκτεινε περαιτέρω τη παραγωγική τους δυνατότητα.

Από το 1991 έχει επενδύσει περισσότερα από 300 εκατομμύρια τσέχικες κορώνες σε παραγωγικές διαδικασίες και εργοστάσια μόνο στην Τσέχικη Δημοκρατία. Το 2014, η μάρκα παρήγαγε για πρώτη φορά περισσότερα από ένα εκατομμύριο οχήματα σε ένα ημερολογιακό έτος. Τον Δεκέμβριο του 2016, το 19εκατομμυριοστό αυτοκίνητο της μάρκας πέρασε τη γραμμή παραγωγής στο κεντρικό εργοστάσιο της Mlada Boleslav. Τα επόμενα χρόνια, θα συνεχίσει την αναπτυξιακή της στρατηγική η οποία θα έχει σαν βασικό άξονα επικοινωνίας τη νέα καμπάνια των SUV η οποία ξεκίνησε πέρυσι. Το τελευταίο επίτευγμα είναι το νέο Karoq, το οποίο θα θέσει νέα σημεία αναφοράς στην κατηγορία των SUV η οποία αναπτύσσεται δυναμικά. Το λανσάρισμά του στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσει στα τέλη Οκτωβρίου 2017, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται στις αρχές του 2018.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v