Νέο Opel Grandland X: Αστέρι και στον δρόμο

Δοκιμάζουμε το νέο SUV της γερμανικής φίρμας στους δρόμους της Φρανκφούρτης και μεταφέρουμε εντυπώσεις.
Νέο Opel Grandland X: Αστέρι και στον δρόμο
αποστολή στη Γερμανία

Το νέο Opel Grandland X, δεν είναι ένα ακόμη μικρομεσαίο SUV. Αυτό είναι το πρώτο συμπέρασμα που καταγράφει ο έμπειρος οδηγός μόλις βρεθεί πίσω από το τιμόνι του γερμανικού αυτοκινήτου.

Στη Φρανκφούρτη, που έγινε η παγκόσμια παρουσίαση του νέου μοντέλου, οι συνθήκες ήταν ιδανικές για την πρώτη οδήγηση του μεγαλύτερου SUV στη γκάμα της γερμανικής φίρμας. Οι ξαφνικές μπόρες έδωσαν την ευκαιρία στον οδηγό να δοκιμάσει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου στο βρεγμένο οδόστρωμα και να αναζητήσει τις κρυφές πτυχές της κατασκευής.

Με δυο λόγια είναι ένα από τα καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Κυλάει όμορφα στην άσφαλτο, έχει πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου και κάθε στιγμή οδηγός νοιώθει ότι ένα αόρατο βλέμμα τον παρακολουθεί και τον προφυλάσσει από τις κακοτοπιές.

Όλα αυτά γίνονται με ένα μαγικό τρόπο, χωρίς ο οδηγός να νοιώθει καταπιεσμένος και ότι κάποια συστήματα έχουν τον έλεγχο της κίνησης.

Η Opel έκανε μια κίνηση ματ και στη κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, προσφέροντας ένα πλήρες πακέτο που ικανοποιεί τις ανάγκες της κίνησης σε όλα τα τερέν. Και για να ακριβολογούμε, μην φαντασθείτε ότι θα πάει αέρα σε off road μεγάλης δυσκολίας, γιατί δεν είναι αυτός ο προσανατολισμός του.

Το νέο Opel Grandland X, από το πρωί που θα πάρει μπροστά ο κινητήρας του, προσφέρει απλόχερα την οδηγική απόλαυση, κινείται με ευελιξία στο αστικό περιβάλλον και το Σαββατοκύριακο εκτελεί πιστά τα καθήκοντα του στον αυτοκινητόδρομο και στο χωματόδρομο. Ιδανικό για μεταφορά εξοπλισμού που μας φέρνουν κοντά στα ανεκτίμητα σπορ!

Όλα τα στοιχεία του είναι μελετημένα και οργανωμένα με την γνωστή γερμανική ακρίβεια. Τίποτα δεν περισσεύει και τίποτα δεν λείπει από τον έμπειρο οδηγό που θα δώσει ένα σεβαστό ποσό για να το αποκτήσει.

Τώρα που η τάση θέλει την ανάπτυξη των βενζινοκινητήρων, το μοτέρ 1.200 κ.εκ. απόδοσης 130 ίππων κουμπώνει άριστα με το γερμανικό SUV. Μέση εργοστασιακή κατανάλωση 5,4 λίτρα/100χλμ., εκπομπές CO2 127 γραμ./χλμ. Οι πρώτες εκτιμήσεις θέλουν αυτό το μοτέρ να πρωταγωνιστεί και στην ελληνική αγορά. Είναι αθόρυβο, αποδοτικό και οικονομικό αν σεβαστείς τον ρυθμό λειτουργίας του.

Η έκδοση ντίζελ έχει πολλά πλεονεκτήματα άλλα τελευταία οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πάρει την κάτω βόλτα λόγω των περιβαλλοντικών θεμάτων. Για την επαρχία το μοτέρ ντίζελ 1.600 κ.εκ. απόδοσης 120 ίππων είναι ότι πρέπει γιατί συνδυάζει επιδόσεις, χαμηλό επίπεδο θορύβου και οικονομική κατανάλωση. Μέση εργοστασιακή κατανάλωση 4,6 λίτρα/100χλμ., εκπομπές CO2 118 γραμ./χλμ.

Στον επίλογο, του θέματος για το νέο Opel Grandland X, αξίζει να τονισθεί η εξαιρετική ποιότητα κύλισης, ο χαμηλός θόρυβος, η σοφή επιλογή των μοτέρ, οι μεγάλοι χώροι, η γερμανική ποιότητα, το μοναδικό Opel On Star που λύνει πολλά προβλήματα και βέβαια η απόφαση της ελληνικής αντιπροσωπείας να εισάγει μόνο τις πλούσιες εκδόσεις σε πολύ καλές τιμές.

Οι πωλήσεις ξεκίνησαν. Από 24.500 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v