Νέο Toyota Land Cruiser: Μοναδικό!

Το νέο μοντέλο της Toyota συνεχίζει την "ταξιδιάρικη" παράδοση του προκατόχου του, συνδυάζοντας ποιότητα, αντοχή και off-road επιδόσεις.
Νέο Toyota Land Cruiser: Μοναδικό!
Στην 67η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου τςη Φρανκφούρτης εκτίθεται ένα μοντέλο που σε προκαλεί να τα παρατήσεις όλα και να κάνεις το ταξίδι της ζωής σου.

Κουβαλώντας μία off-road παράδοση πάνω από 65 χρόνια, το Land Cruiser παραμένει μοναδικό στην κατηγορία του για την ικανότητά του να συνδυάζει εξαιρετική ποιότητα, αντοχή και αξιοπιστία με απαράμιλλες off-road επιδόσεις και κορυφαία επίπεδα πολυτέλειας, άνεσης και prestige. Διαθέσιμο σε περισσότερες από 190 χώρες σε όλο τον κόσμο, το πιο συναρπαστικό από τα υπάρχοντα μοντέλα Toyota, χαρακτηρίζεται από ασυναγώνιστες ικανότητες που το έχουν αναδείξει σε ένα από τα πιο παγκοσμίως πιο ανθεκτικά και αξιόπιστα μοντέλα 4x4, και του έχουν χαρίσει την πρώτη θέση στον πίνακα πωλήσεων σε περισσότερες από 10 Ευρωπαϊκές χώρες.

Το νέο Land Cruiser έρχεται να ενισχύσει αυτή τη φήμη, με πιο μοντέρνο, πιο στιβαρό εξωτερικό στυλ, προηγμένη ποιότητα και άνεση εσωτερικού και βελτιώσεις στις δυναμικές αρετές και τη χρηστικότητά του, εντός  και εκτός δρόμου. Με εργονομικά βελτιστοποιημένα και ταξινομημένα κατά λειτουργία χειριστήρια, η νέα σχεδίαση του ταμπλό περιλαμβάνει τη μεγάλη οθόνη 8 ιντσών Toyota Touch 2 με σύστημα πολυμέσων Go, όργανα τεχνολογίας Optitron, και τιμόνι με χειριστήρια για την οθόνη 4.2" Multi-information Display. Το επίπεδο άνεσης μέσα στην καμπίνα έχει αναβαθμιστεί με την υιοθέτηση εξαερισμού καθισμάτων, θέρμανσης πίσω καθισμάτων και αυτόματου ελέγχου κλιματισμού, ενός ηλεκτρικού, θερμαινόμενου παρμπρίζ και θερμαινόμενων μπεκ πλύσης, καθρεπτών που αλλάζουν κλίση κατά την όπισθεν και ενός έξυπνου κλειδιού.

Στη Δυτική Ευρώπη, το νέο Land Cruiser διατίθεται με κινητήρα 2.8 D-4D turbodiesel 177 ίππων. Το μυστικό για τις εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες του Land Cruiser είναι το άκρως ανθεκτικό στην κάμψη και την παραμόρφωση, πλαίσιο τύπου σκάλας μοναδικό στην κατηγορία του. Εύκολο στη συντήρηση και επισκευή και με εξαιρετικά υψηλή αντοχή, το αμάξωμα όχι μόνο προσφέρει ένα ανώτερο επίπεδο προστασίας από ζημιές, αλλά και σημαντικά μειωμένες κλίσεις, ώστε να μπορεί ο οδηγός να βελτιστοποιεί και τη θέση και τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το πλαίσιο τύπου σκάλας απομονώνει αποτελεσματικά την καμπίνα από ανωμαλίες του εδάφους, εξασφαλίζοντας άνεση για τους επιβάτες ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες off-road.

Βοηθώντας ακόμα και τους άπειρους οδηγούς να μεγιστοποιούν τις επιδόσεις του οχήματος εκτός δρόμου, τα συστήματα υποστήριξης παντός εδάφους του Land Cruiser, το καθιστούν ένα από τα πιο προηγμένα τεχνικά, ασφαλή, ευχάριστα και εύχρηστα τετρακίνητα οχήματα του κόσμου. Κανένα άλλο SUV δεν μπορεί να προσφέρει το μοναδικό συνδυασμό επιδόσεων off-road και δυναμικής συμπεριφοράς στο δρόμο του LandCruiser. Η ισχυρή του παρουσία στο δρόμο και τα υψηλά επίπεδα τεχνολογίας συνθέτουν το προφίλ ενόςpremium 4x4 με το τέλειο μίγμα ικανοτήτων παντός εδάφους, άνεσης και οδηγικής ποιότητας.

Η εξωτερική σχεδίαση των διαδοχικών γενιών Land Cruiser συνδύαζε ανέκαθεν τη στιλάτη αισθητική ενός αυτοκινήτου που μπορεί να κινηθεί με άνεση σε οποιοδήποτε περιβάλλον, με τη στιβαρή εικόνα αντοχής και δύναμης που χαρακτηρίζει ένα γνήσιο, τετρακίνητο εργαλείο. Το νέο Land Cruiser χρησιμοποιεί την ίδια αξιόπιστη και δοκιμασμένη συνταγή με μία νέα σχεδίαση που είναι οπτικά πιο ζωηρή και δυναμική, αλλά παράλληλα διατηρεί τρία βασικά πλεονεκτήματα απαραίτητα για τα παντός εδάφους διαπιστευτήρια του οχήματος: Πρακτικότητα, με προβολείς και ανοίγματα για ψύξη σε θέσεις που μεγιστοποιούν την προστασία και το βάθος βύθισης. Αντοχή, με τον κινητήρα και όλα τα λειτουργικά εξαρτήματα πλήρως προστατευμένα. Ικανότητα, με μικρό κύκλο στροφής και μεγάλη απόσταση από το έδαφος, απαραίτητα ακόμα και για τις μεγαλύτερες προκλήσεις της εκτός δρόμου οδήγησης.

Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 60 χιλ. στα 4.840 χιλ. (4.565 χιλ. για το 3-θυρο μοντέλο). Είναι εξαιρετικά ευέλικτο, με πολύ μικρό κύκλο στροφής μόλις 5,8 μ. (5,2 μ. για το 3-θυρο μοντέλο). Με νέας σχεδίασης καπό, μάσκα, προβολείς, εμπρός προφυλακτήρα και φτερά, τα εμπρός τμήμα του Land Cruiser συγκεντρώνει αρκετά στοιχεία της μοναδικής κληρονομιάς του. Το καπό είναι ειδικά σχεδιασμένο για να βελτιώνει την προς τα κάτω ορατότητα στο κέντρο. Για λόγους προστασίας του χώρου του κινητήρα δημιουργείται ένα ‘σάντουιτς’ από τα άκρα του προφυλακτήρα. Ενσωματώνοντας τους προβολείς ομίχλης, το κάτω τμήμα του προφυλακτήρα αλλάζει κλίση προς τα επάνω, ενώ το κεντρικό τμήμα παραπέμπει σε προστατευτική ποδιά, αυξάνοντας την ευελιξία εκτός δρόμου. Το πάνω μέρος του φτερού έχει ανασηκωθεί για να βοηθά τους οδηγούς να εντοπίζουν εύκολα τα άκρα του οχήματος.

Οι αεραγωγοί είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτεροι για βέλτιστη απόδοση ψύξης του κινητήρα, ενώ οι μεγάλες σκάλες των προβολέων έχουν τοποθετηθεί προς τα μέσα για να αποφεύγονται οι ζημιές από προσκρούσεις στην εκτός δρόμου οδήγηση. Ενισχύοντας το στιβαρό, δυναμικό στήσιμο του Land Cruiser, η σχεδίαση του εμπρός κάτω τμήματος μειώνει τον πρόβολο αυξάνοντας τη γωνία προσέγγισης. Με τη βοήθεια της ελάχιστης απόστασης από το έδαφος 215 χιλ. (205 χιλ. για 3-θυρα μοντέλα), η γωνία προσέγγισης των 31 μοιρών, η γωνία αναχώρησης 25 μοιρών και η γωνία ράμπας 22 μοιρών εξασφαλίζουν άριστες off-road ικανότητες.

Πίσω, νέα στοιχεία είναι τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με ένα φως στοπ LED, ένα μικρότερο διακοσμητικό ενσωματωμένο στο πλαίσιο της πινακίδας κυκλοφορίας και ένας ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με ανοδική κλίση στα κάτω τμήματα των γωνιών που εξέχουν. Στο εσωτερικό του νέου LandCruiser κυριαρχεί ένα ανανεωμένο ταμπλό με νέα σχέδια για τον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα. Αυτό συνδυάζει βελτιωμένη λειτουργικότητα με ανανεωμένο φινίρισμα, που αρμόζει σε όχημα  παντός εδάφους premium ποιότητας.

Τα χειριστήρια των συστημάτων μετάδοσης, οδήγησης και άνεσης βρίσκονται ταξινομημένα σε λειτουργικές ζώνες και είναι βελτιστοποιημένα εργονομικά για ευκολία χρήσης ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες. Η νέα κεντρική κονσόλα βρίσκεται χαμηλότερα για περισσότερο στυλ και βελτιωμένη ορατότητα σε εκτός δρόμου οδήγηση. Ενσωματώνει μία νέα, μεγαλύτερη, έγχρωμη οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, ένα πάνελ χειριστηρίων του συστήματος κλιματισμού και τα όργανα του συστήματος μετάδοσης. Πίσω από ένα δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων που έχει ανασχεδιαστεί με κριτήριο την άνεση, τα χειριστήρια συστημάτων οδήγησης και άνεσης, είναι χωρισμένα σε ομάδες για μεγαλύτερη ευχρηστία. Το τελευταίο περιλαμβάνει λειτουργίες θέρμανσης και εξαερισμού για τα εμπρός καθίσματα.

Στον ανασχεδιασμένο πίνακα τεσσάρων οργάνων του οδηγού, τα όργανα ακριβείας Optitron φέρουν μία μεταλλική βάση και στιλπνές, εξέχουσες ενδείξεις. Αυτά πλαισιώνουν μία έγχρωμη οθόνη 4.2" TFT Multi-information Display που παρέχει στους οδηγούς ολοκληρωμένα στοιχεία για το όχημα και το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας. Ελεγχόμενη μέσω χειριστηρίων του τιμονιού, προβάλλει πληροφορίες οδήγησης, οχήματος, πλοήγησης, ηχοσυστήματος, συστημάτων υποστήριξης οδηγού και προειδοποιητικά μηνύματα. Ο κινητήρας 2.8 D-4D είναι ένας 16βάλβιδος, τετρακύλινδρος DOHC, που αποδίδει 177 ίππους στις 3.400 σ.α.λ. Σε συνεργασία με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ο κινητήρας αποδίδει εντυπωσιακή ροπή 37,4 χλγμ. στις 1.200 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 45,6 χλγμ. μεταξύ 1.600 και 2.400 σ.α.λ. Θα επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 12,7 ΄΄ και μέχρι την τελική ταχύτητα των 175 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι 7,4 λίτρα/100χλμ. και 194 γραμ./χλμ. αντίστοιχα.

Οι ανώτερες εκδόσεις Land Cruiser με αυτόματο κιβώτιο, είναι εξοπλισμένες με 'Toyota Safety Sense’, μία σειρά τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας σχεδιασμένων να βοηθούν στην αποφυγή ή μείωση των επιπτώσεων μιας σύγκρουσης σε ποικίλα σενάρια οδήγησης.

Συνδυάζοντας μία κάμερα και ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος για υψηλή ανιχνευτική ικανότητα, το σύστημαToyota Safety Sense του Land Cruiser περιλαμβάνει ένα Pre-Collision System (PCS) με λειτουργία PedestrianDetection – Ανίχνευση Πεζού, Adaptive Cruise Control (ACC), Lane Departure Alert (LDA) – Προειδοποίηση Παρέκκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας, και τεχνολογία Automatic High Beam (AHB) – Αυτόματης Μεγάλης Σκάλας. Άλλα συστήματα υποστήριξης οδηγού και αύξησης της ασφάλειας περιλαμβάνουν ένα Blind SpotMonitor (BSM) – Παρακολούθηση Τυφλού Σημείου με Rear Cross Traffic Alert (RCTA) – Προειδοποίηση Πίσω Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας και αναβαθμισμένο Tyre Pressure Warning System (TPWS) – Σύστημα Προειδοποίησης Πίεσης Ελαστικών.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v