Toyota C-HR Hy-Power Concept: προσανατολισμένο στις επιδόσεις

Το νέο μοντέλο της Toyota είναι ένα εξελιγμένο crossover που… αγαπά τις επιδόσεις και προσφέρει οδηγική απόλαυση.
Toyota C-HR Hy-Power Concept: προσανατολισμένο στις επιδόσεις

Η Toyota κατέχει τα πρωτεία και στον τομέα της υβριδικής τεχνολογίας. Στην 67η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης που θα παραμείνει ανοιχτή έως την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου, ο ιαπωνικός κολοσσός παρουσιάζει ένα πρωτότυπο με υβριδικό σύστημα κίνησης υψηλών επιδόσεων. Το Toyota C-HR Hy-Power Concept, αποτελεί μια ενδιαφέρουσα εκδοχή του γνωστού μοντέλου που κυκλοφορεί και στην Ελλάδα.

Μία ομάδα του ED2, του ευρωπαϊκού στούντιο σχεδίασης της Toyota, διερεύνησε νέες ιδέες σε χρώματα, υλικά και εξοπλισμό, για τη δημιουργία του Toyota C-HR Hy-Power Concept, μιας νέας εκδοχής μοντέλου crossover, που είναι άκρως ελκυστικό και χρησιμοποιεί νέο υβριδικό σύστημα κίνησης, προσανατολισμένο στις επιδόσεις.

Το C-HR γνωρίζει μεγάλη επιτυχία από τα τέλη του 2016 που λανσαρίστηκε. Σηματοδότησε την είσοδο της Toyota στην κατηγορία μεσαίων crossover δημιουργώντας αίσθηση από την πρώτη στιγμή, με το εντυπωσιακό στυλ και τον απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα, που βασίζεται την πλατφόρμα Toyota New Global Architecture-based (TNGA). Το υβριδικό σύστημα κίνησης τελευταίας γενιάς της Toyota έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές, συγκεντρώνοντας την πλειοψηφία των Ευρωπαϊκών πωλήσεων (πάνω από 75%).

Το μοντέλο παραγωγής ενέπνευσε τους σχεδιαστές της Toyota να διερευνήσουν τις δυνατότητες μιας ισχυρότερης υβριδικής έκδοσης, με ακόμα πιο συναρπαστικό και συναισθηματικό στυλ. Έτσι γεννήθηκε το νέο Toyota C-HR Hy-Power Concept, που κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017, δημιούργημα μιας ομάδας του ED2, του Ευρωπαϊκού στούντιο σχεδίασης  της Toyota στη Νότια Γαλλία.

Πρόθεση της Toyota ήταν να εξελίξει το στυλ του C-HR δημιουργώντας ένα όχημα με έντονη απήχηση σε πελάτες, οι οποίοι ξεχωρίζουν για το γούστο και το lifestyle τους, τονίζοντας τη φινέτσα και τον απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα του. Διερευνώντας ακόμα περισσότερο την αρχιτεκτονική τύπου ‘διαμαντιού’ του μοντέλου παραγωγής, το νέο πρωτότυπο είναι προϊόν υψηλής ποιότητας κατασκευής και προσοχής στη λεπτομέρεια. Η σχεδίαση προδίδει επίσης την παρουσία ενός ισχυρότερου υβριδικού κινητήρα, κάτι το οποίο προαναγγέλλει μία μελλοντική επέκταση του υβριδικού προγράμματος της Toyota.

Από το ξεκίνημα του project του C-HR Hy-Power Concept, η ομάδα σχεδίασης είχε αποφασίσει να μην χρησιμοποιήσει βαριά στοιχεία εξατομίκευσης ή πρόσθετα εξαρτήματα για να πετύχει το αποτέλεσμα που επεδίωκε. Αντί αυτού, προσπάθησε να ενισχύσει τα υπάρχοντα στοιχεία σχεδίασης του μοντέλου παραγωγής, μέσω καινοτόμου χρήσης χρωμάτων, φινιρισμάτων και λεπτομερειών. Στην πραγματικότητα, το πρωτότυπο χρησιμοποιεί ακριβώς την ίδια λαμαρίνα με το στάνταρ μοντέλο.

Εξετάζοντας πιο σχολαστικά την αρχιτεκτονική τύπου διαμαντιού που υποστηρίζει το στυλ του Toyota C-HR, η ομάδα ED2 εμπνεύστηκε από τις φυσικές δυνάμεις που μετατρέπουν τον άνθρακα σε διαμάντια και τον τρόπο με τον οποίο ένας συμπαγής βράχος μπορεί να κρύβει  έναν δυνατό χυτό πυρήνα.

Από αυτό, προέκυψε η χρήση της βαφής Dark Carbon silver με ματ φινίρισμα που τονίζει την αλληλεπίδραση μεταξύ ζωηρών γραμμών και έντονα ανάγλυφων επιφανειών. Η εντύπωση επιτείνεται ακόμα περισσότερο με τη χρήση στοιχείων gloss black, μεταξύ των οποίων το κάτω εμπρός σπόιλερ, η περιοχή πάνω από το έμβλημα της Toyota στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου και τα διακοσμητικά των θόλων των τροχών. Στο οπτικό αποτέλεσμα συμβάλλει η χρήση σκούρου χρωμίου, στα διακοσμητικά των προβολέων, στα πλαίσια των παραθύρων και στις ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών.

Ένα λαμπερό εφέ δημιουργείται με τη χρήση ανοδιωμένου Burning στις εμπρός κολόνες, τα καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών και μία μπάρα στις μονάδες των προβολέων. Το χρώμα χρησιμοποιείται για να αναδείξει το μαύρο σχέδιο ρομβοειδούς πλέγματος του κάτω αεραγωγού.

Οι συνδυασμοί χρωμάτων, υλικών και φορμών τονίζουν ακόμα περισσότερο την οροφή του πρωτοτύπου. Ένα μοναδικό ‘φιλμ’ με εμφάνιση διαμαντιού σε σχέδιο πολλαπλών ρόμβων καλύπτει ολόκληρη την επιφάνεια από το μαύρο πίσω τμήμα μέχρι το εμπρός ανοδιωμένο πορτοκαλί, πετυχαίνοντας μια αρμονία μεταξύ ματ και γυαλιστερών φινιρισμάτων.

Το εσωτερικό προάγει τη φιλοσοφία του εξωτερικού, υποστηρίζοντας τη δύναμη της δίχρωμης σχεδίασης του πρωτοτύπου με μαύρη ταπετσαρία και πορτοκαλί ένθετα Burning Orange.

Τα υψηλής στήριξης καθίσματα φέρουν μαύρη δερμάτινη επένδυση με πορτοκαλί προσκέφαλα και μαξιλάρια. Burning Orange νήμα χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία ενός μοναδικού ασύμμετρου καρό σχεδίου με πολλαπλούς ρόμβους στις πλάτες των καθισμάτων και τα μαξιλάρια. Το σχέδιο επαναλαμβάνεται στις εσωτερικές επενδύσεις των θυρών, που επίσης περιλαμβάνουν πορτοκαλί υποβραχιόνια. Μία ακόμα ελκυστική πινελιά είναι το πορτοκαλί φινίρισμα στο ένθετο που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και πλαισιώνει την οθόνη πολυμέσων του Toyota Touch 2.

Το πρωτότυπο είναι σχεδιασμένο με βάση τη χρήση ενός νέου υβριδικού συστήματος κίνησης που προσφέρει περισσότερη ισχύ και επιδόσεις από το σύστημα 122 ίππων του τρέχοντος Toyota C-HR παραγωγής. Αυτό υποδηλώνει μία σημαντική και στρατηγική μελλοντική εξέλιξη της παγκοσμίως κορυφαίας τεχνολογίας Toyota, που θα προσφέρει υβριδικά συστήματα κίνησης υψηλότερων επιδόσεων σε όλα τα βασικά μοντέλα της. Περισσότερες λεπτομέρειες ως προς την επέκταση των υβριδικών θα αποκαλυφθούν στις αρχές του 2018.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v