VW Passat 1.6 TDi: Οικογενειακή υπόθεση

Δοκιμάζουμε την ντιζελοκίνητη έκδοση του νέου οικογενειακού μοντέλου της VW και μεταφέρουμε εντυπώσεις.
VW Passat 1.6 TDi: Οικογενειακή υπόθεση
Test Drive VW Passat 1.6 TDi 120 ίππων DSG R-Line

Το αυτοκίνητο που θα μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση τα μέλη της οικογένειας έχει ειδικά χαρακτηριστικά. Μια από τις πρώτες θέσεις στη λίστα των οικογενειακών αυτοκινήτων έχει το VW Passat. Πρόκειται για ένα μοντέλο που διατίθεται με πλήρη γκάμα κινητήρων.

Στη περίπτωση που το αυτοκίνητο διανύει κάθε χρόνο τουλάχιστον 15.000 χλμ. και ο προγραμματισμός είναι να χρησιμοποιηθεί το αυτοκίνητο για τουλάχιστον τέσσερα χρόνια τότε ενισχύεται η θέση των πετρελαιοκινητήρων στην τελική επιλογή του υποψήφιου αγοραστή.
Η δοκιμή με το VW Passat έγινε στην Αττική. Επιλέχθηκε η έκδοση που εξοπλίζεται με τον κινητήρα ντίζελ 1.6 TDi απόδοσης 120 ίππων. Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG ενώ ο εξοπλισμός ήταν στο επίπεδο R-Line.

Το γερμανικό μεσαίο μοντέλο μήκους 4,76 μ. απευθύνεται κυρίως σε οικογενειάρχες και σε όσους κάνουν συχνά ταξίδια. Η διαμόρφωση του αμαξώματος ακολουθεί τις επιταγές των τριών ανεξάρτητων όγκων. Παρέχει άνετους χώρους για τέσσερις ενήλικες ενώ με κάποιες υποχωρήσεις θα ταξιδέψει σχετικά ανετά και ένας πέμπτος επιβάτης. Η ευρυχωρία του είναι αποτέλεσμα της καλής εκμετάλλευσης των εσωτερικών χώρων καθώς και της αξιοποίησης του μεγάλου μεταξονίου 2.791 χιλ.

Ο αποθηκευτικός χώρος είναι κατάλληλος για τις αποσκευές της οικογένειας αφού παρέχει 586 λίτρα. Η μέγιστη τιμή στον τομέα της χωρητικότητας όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα είναι 1.152 λίτρα. Το πρώτο στοιχείο που αξίζει να τονισθεί είναι η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, τα μαλακά υλικά και η προσοχή στις λεπτομέρειες. Ακολουθεί πιστά τις αυστηρές γερμανικές προδιάγραφες κατασκευής και συμπεριφέρεται σαν ένα ενιαίο τμήμα.

Ο κινητήρας είναι γνωστός και δοκιμασμένος. Χρησιμοποιείται στα περισσότερα μοντέλα του γερμανικού ομίλου, εξασφαλίζοντας επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και αξιοπιστία. Μετά τις τελευταίες αναβαθμίσεις αποδίδει 120 ίππους απο τις 3.600-4.000 σ.α.λ. Όπως συμβαίνει σε κάθε μονάδα που καταναλώνει ντίζελ, το ισχυρό σημείο της είναι η παροχή υψηλής ποσότητας ροπής από χαμηλά. Ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει 25,2 χλγμ. μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Η ευεργετική της επίδραση καλό είναι να εκμεταλλεύεται από τον οδηγό μέχρι τις 3.500 σ.α.λ.

Στο δρόμο αποδίδει γρήγορα και μετά τα 40 χλμ./ώρα μειώνεται σημαντικά ο χαρακτηριστικός θόρυβος από την λειτουργία του. Ο θόρυβος δεν είναι ενοχλητικός γιατί το αυτοκίνητο διαθέτει αποτελεσματική ηχομόνωση.
Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές παρά το μεγάλο βάρος του αυτοκίνητου(1.459 κιλά). Ο κατασκευαστής δίνει 0-100χλμ./ώρα σε 10,8´´ και τελική ταχύτητα 206 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση στη δοκιμή ήταν 6,1 λίτρα/100χλμ. Επίσημη τιμή 4,2 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές CO2 107 γραμ./χλμ.

Η οδική συμπεριφορά είναι ασφαλής και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων και του πλαισίου ανταποκρίνονται στα στάνταρ των οικογενειακών αυτοκινήτων. Οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι μεγάλες.

Η ποιότητα κύλισης συγκαταλέγεται στην ανώτερη βαθμίδα της κατηγορίας.
Το VW Passat 1.6 TDi 120 ίππων DSG R-Line, κοστίζει 32.660 ευρώ. Η γκάμα των ντιζελοκίνητων Passat ου ξεκινά από τα 25.800 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v