Το πιο οδηγοκεντρικό supermini!

Κάνουμε Test Drive στο νέο Ford Fiesta 1.5 TDCI 120 ίππων και μεταφέρουμε εντυπώσεις από το νέο supermini.
Το πιο οδηγοκεντρικό supermini!
Η νέα γενιά του Ford Fiesta, αλλάζει τις ισορροπίες στη δημοφιλή κατηγορία των supermini. Η νέα πρόταση έχει πολλά νέα στοιχεία τα οποία αναβαθμίζουν την συνολική βαθμολογία στην αξιολόγηση του. 

Η δοκιμή έγινε με την ισχυρότερη ντιζελοκίνητη έκδοση. Κάτω από το καπό του νέου μοντέλου, υπάρχει ο κινητήρας ντίζελ 1.500 κ.εκ. απόδοσης 120 ίππων. Πρόκειται για ένα δοκιμασμένο μοτέρ, το οποίο χρησιμοποιείται και σε αλλά μοντέλα της μάρκας, εδώ και αρκετά χρόνια.

Από τα πρώτα χιλιόμετρα, διαπιστώθηκε ότι το νέο μοντέλο, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Αυτός ο τομέας είναι σημαντικός για κάθε αυτοκίνητο και ιδιαίτερα στα μικρά μοντέλα, αποτελεί βασικό κριτήριο στην αξιολόγηση. Η ποιότητα κύλισης που προσφέρει το νέο Fiesta, είναι στο ανώτερο τμήμα της κατηγορίας των supermini. 

Ειδικότερα, η αποτελεσματική ηχομόνωση, οι νέες ρυθμίσεις του πλαισίου και των αναρτήσεων και η αναθεωρημένη στήριξη του μοτέρ, συμβάλουν στη μείωση του θορύβου και των κραδασμών που εισέρχονται στη καμπίνα. Όπως διαπιστώθηκε στη δοκιμή ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες, το επίπεδο θορύβου στον εσωτερικό χώρο είναι χαμηλό.

Η οδική συμπεριφορά ήταν πάντοτε ένα από τα ισχυρότερα σημεία του Fiesta. Βασίζεται στην οδηγοκεντρική φιλοσοφία που  ανέπτυξε η μάρκα και εφαρμόζει σε όλα τα μοντέλα της, που κυκλοφορούν στην Ευρώπη.

Το νέο Ford Fiesta, έχει σαφή οδηγοκεντρικό προσανατολισμό. Ο οδηγός νοιώθει κάθε στιγμή ότι έχει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου. Αν και στις στροφές, εμφανίζονται πιο έντονες κλίσεις, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο η συνολική εικόνα από την οδική συμπεριφορά, είναι πολύ καλή. Και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, κατατάσσεται στο ανώτερο τμήμα της κατηγορίας.

Το μοτέρ παρέχει υψηλή ποσότητα ενέργειας, η οποία είναι ικανή να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα βάρους 1.188 κιλών. Η μέγιστη ισχύς των 120 ίππων είναι διαθέσιμη στις 3.600 σ.α.λ. 

Όπως συμβαίνει σε κάθε πετρελαιοκινητήρα, το πιο καθοριστικό στοιχείο στην απόδοση του και στην ικανότητα του να ανταπεξέλθει στην αποστολή του, είναι η ροπή. Εδώ, φθάνει τα 27,4 χλγμ. και οι μηχανικοί φρόντισαν να εμφανίζεται από τις 1.750 σ.α.λ. Η καταλυτική της συνεισφορά διατηρείται μέχρι τις 2.500 σ.α.λ. Επιδόσεις, 0-100 χλμ./ώρα σε 9΄΄ και τελική ταχυτητα 195 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός αν εκμεταλλευθεί την περιοχή που η ροπή παρέχεται καθώς και την καλή κλιμάκωση των έξι σχέσεων στο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, καταφέρνει να μειώσει σημαντικά την κατανάλωση. 

Στη δοκιμή το νέο Fiesta κατανάλωσε 5,3 λίτρα/100χλμ. Η επίσημη τιμή είναι 3,5 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές CO2 89 γραμ./χλμ.

Επίσης, οι σχεδιαστές με τις κατάλληλες τροποποιήσεις μεγάλωσαν αισθητά και οι εσωτερικοί χώροι. Πιο κερδισμένοι είναι οι επιβάτες που θα καθίσουν πίσω. Ο χώρος των αποσκευών έχει χωρητικότητα 303 λίτρα και αυξάνεται στα 984 λίτρα όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Η τιμή του νέου Ford Fiesta 1.5 TDCI 120 ίππων, 5 π., με εξοπλισμό Titanium καθορίστηκε στα 17.169 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v