Νέα Porsche Cayenne: το χρήμα δεν κρύβεται

Η νέα, τρίτη γενιά της Porsche Cayenne είναι εδώ για να αποτελέσει αντικείμενο του πόθου των απανταχού εύπορων οδηγών.
Νέα Porsche Cayenne: το χρήμα δεν κρύβεται
Οι εύποροι οδηγοί πρόσθεσαν ένα ακόμη μοντέλο στη λίστα των αυτοκίνητων που σκέπτονται να αποκτήσουν. Ο λόγος για την τρίτη γενιά της Porsche Cayenne. 

Διατίθεται με δύο νέους εξακύλινδρους κινητήρες: Ο 3λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 340 ίππων της Cayenne αποδίδει 40 ίππους περισσότερους απ' ό,τι αυτός του προηγούμενου μοντέλου. Ο κινητήρας V6 biturbo 2,9 λίτρων της Cayenne S, η οποία φτάνει τα 265 χλμ./ώρα, αυξάνει την ιπποδύναμη στους 440 ίππους, έχει δηλαδή πλέον 20 ίππους περισσότερους. Με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono, η νέα Cayenne S επιταχύνεται από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα.

Είναι βασισμένη σε μεγάλο βαθμό στο θρυλικό sport μοντέλο της Porsche, την 911: Η τρίτη έκδοση του SUV, η οποία είναι αναβαθμισμένη και εμφανισιακά, διαθέτει πλέον ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων και παθητική τετραδιεύθυνση για πρώτη φορά. Εκτός από αυτά τα τυπικά χαρακτηριστικά sport αυτοκινήτου, οι δυνατότητες της στο δρόμο έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, με ενεργητικό σύστημα τετρακίνησης στο βασικό εξοπλισμό, Σύστημα Ελέγχου Πλαισίου 4D, πνευματική ανάρτηση τριπλού αεροθαλάμου, αλλά και το ηλεκτρονικό σύστημα σταθεροποίησης Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).

Παρά τον σημαντικά εμπλουτισμένο βασικό της εξοπλισμό, ζυγίζει έως και 65 κιλά λιγότερο από την προκάτοχό της, όντας έτσι ένα εξαιρετικό τετρακίνητο SUV  και για εκτός δρόμου διαδρομές κατάλληλη. Η εμφάνιση της έχει αναβαθμιστεί σύμφωνα με το στυλ που χαρακτηρίζει το σχεδιαστικό DNA όλων των νέων μοντέλων της  Porsche. Οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα μπροστά υποδηλώνουν με έμφαση τις αυξημένες επιδόσεις.

Οι νέες οριζόντιες αιχμές κάνουν το αυτοκίνητο να δείχνει φαρδύτερο και περισσότερο sport, ακόμη και όταν είναι σταματημένο. Με το εξωτερικό μήκος αυξημένο κατά 63 χλστ. χωρίς να έχει αλλάξει το μεταξόνιο (2.895 χλστ.) και το ύψος οροφής μειωμένο κατά 9 χλστ. σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, η κομψή, βελτιστοποιημένη εμφάνιση της (μήκος 4.918 χλστ., πλάτος 1.983 χλστ.) έχει αναβαθμιστεί αισθητά.

Ο χώρος αποσκευών έχει πλέον χωρητικότητα 770 λίτρα, είναι δηλαδή μεγαλύτερος κατά 100 λίτρα. Οι τροχοί έχουν διάμετρο μεγαλύτερη κατά μία ίντσα, ενώ τα ελαστικά στον πίσω άξονα, τα οποία για πρώτη φορά είναι φαρδύτερα από τα εμπρός, τονίζουν τα ενισχυμένα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Το διακριτικό, τρισδιάστατο λογότυπο της Porsche απλώνεται πάνω από τα ανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία διαθέτουν τρισδιάστατο φωτισμό και μια στενή λωρίδα λυχνιών LED που καλύπτει όλο τους το μήκος.

Η Porsche διαθέτει και ένα νέο σύστημα φωτισμού τριών σταδίων για τους προβολείς. Διαθέτει προβολείς LED στον βασικό εξοπλισμό. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα επιλογής του προαιρετικού Συστήματος Δυναμικού Φωτισμού (PDLS), το οποίο διαθέτει μια σειρά από λειτουργίες, όπως τα φώτα στροφής και ο φωτισμός αυτοκινητόδρομου. Οι νέοι προβολείς LED τύπου matrix με σύστημα PDLS Plus είναι το καλύτερο σύστημα που μπορεί κανείς να επιλέξει: Συνολικά 84 λυχνίες LED ενεργοποιούνται κατά περίπτωση, προσφέροντας πλήρως μεταβαλλόμενη κατανομή και ένταση του φωτισμού. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να προσφέρει νέες λειτουργίες, όπως η μεγάλη σκάλα των προβολέων που δεν τυφλώνει τους οδηγούς των επερχόμενων οχημάτων, καθώς και ο προσαρμοζόμενος έλεγχος εκτυφλωτικού φωτισμού.

Το νέο κορυφαίο SUV της Porsche διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Η Cayenne με τον εξακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα τριών λίτρων αποδίδει 340 ίππους, με μέγιστη ροπή στρέψης τα 450 Nm. Αυτό σημαίνει ότι το βασικό μοντέλο επιτυγχάνει εξαιρετικές επιδόσεις οδήγησης: επιταχύνεται από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα (5,9 δευτερόλεπτα με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono) ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 245 χλμ./ώρα. Η Cayenne S διαθέτει ένα κινητήρα V6 2,9 λίτρων, με διπλή υπερτροφοδότηση. Ο επίσης νέος αυτός κινητήρας, αποδίδει 440 ίππους με μέγιστη ροπή στρέψης τα 550 Nm – 20 ίππους περισσότερους από τον προκάτοχό του. Το αυτοκίνητο επιταχύνεται από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα (με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono: 4,9 δευτερόλεπτα) και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 265 χλμ./ώρα.

Με τα καινοτόμα Φρένα Επιφανειακής Επίστρωσης (PSCB), η Porsche αποδεικνύει για μία φορά ακόμη ότι βρίσκεται επικεφαλής στην εξέλιξη φρένων υψηλών επιδόσεων. Τα φρένα αυτά παρουσιάζονται για πρώτη φορά παγκοσμίως, διατίθενται προαιρετικά και διαθέτουν δίσκους από χυτοσίδηρο με επίστρωση καρβιδίου του βολφραμίου. Με την επίστρωση αυτή αυξάνονται οι τιμές τριβής, ενώ μειώνεται η φθορά και οι συγκεντρώσεις σκόνης στους δίσκους. Τα φρένα αυτά, τα οποία αποτελούν αποκλειστικότητα της Porsche, έχουν επίσης εντυπωσιακή εμφάνιση: Οι δαγκάνες τους είναι λευκές, ενώ στην επιφάνεια των δίσκων αναπτύσσεται μια μοναδική γυαλάδα μετά το στρώσιμο. Τα φρένα PSCB διατίθενται αποκλειστικά σε συνδυασμό με τους τροχούς 20 και 21 ιντσών.


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v