Η Opel κοιτάζει μακριά

Με μότο της το "μέλλον ανήκει σε όλους" η Opel εκδημοκρατίζει τις τεχνολογίες του μέλλοντος και τις κάνει προσιτές για όλους.
Η Opel κοιτάζει μακριά
“Το μέλλον ανήκει σε όλους” είναι το νέο δόγμα της Opel και αποτυπώνει τις προσδοκίες της εταιρείας. Η μάρκα εκδημοκρατίζει τις μελλοντικές τεχνολογίες και τις κάνει προσιτές σε όλους. Αυτή η φιλοσοφία είναι βαθιά ριζωμένη στην ιστορία της μάρκας και τεκμηριώνεται από ορόσημα όπως η καθιέρωση του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα (1989), η τοποθέτηση αερόσακων κανονικού μεγέθους σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα (1995), το ντεμπούτο του συστήματος προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar (2015) και το λανσάρισμα του επαναστατικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου Ampera-e με αυτονομία 520 km (σύμφωνα με τον κύκλο NEDC).

Η cross-media καμπάνια για τη νέα ναυαρχίδα Insignia είναι η πρώτη που περιλαμβάνει το νέο δόγμα τα μάρκας και το ανανεωμένο λογότυπο Opel με το σήμα του κεραυνού. Ο Jürgen Klopp είναι ο ιδανικός πρεσβευτής του νέου δόγματος της μάρκας.

Η βιομηχανία αυτοκινήτου αλλάζει ταχύτερα και πιο δραστικά από ποτέ. Το όχημα δεν βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Μετατοπίζεται πλέον στην ανθρώπινη μετακίνηση. Μία εκ βάθρων αλλαγή φιλοσοφίας! Το ‘μηχανικό’ γίνεται ‘ψηφιακό’, το ‘καύσιμο’ αντικαθίσταται από τον ‘ηλεκτρισμό’, και η ιδιοκτησία αυτοκινήτων δίνει τη θέση της σε λύσεις μετακίνησης προσαρμοσμένες στις εκάστοτε ανάγκες.

«Το νέο δόγμα ‘Το μέλλον ανήκει σε όλους’ πηγάζει από την ψυχή της μάρκας. Είναι δέσμευση, ‘θέση’ και υποχρέωση – κάτι πολύ περισσότερο από μία απλή προϊοντική υπόσχεση,» δήλωσε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Opel, Tina Müller. «Η μάρκα είναι πρωτοπόρος στον εκδημοκρατισμό καινοτομιών. Ανέκαθεν κάναμε τις premium τεχνολογίες προσιτές στο ευρύ κοινό. Το νέο δόγμα γεφυρώνει την ιστορία της Opel με το μελλοντικό πρόγραμμα της μάρκας. Αυτό μας οδηγεί και ταυτόχρονα αποτελεί σύμβολο της μάρκας» πρόσθεσε η Tina Müller.

Το νέο δόγμα υπογραμμίζει τις δύο πλευρές της ‘τοποθέτησης’ (positioning) της μάρκας. Η φίρμα ήταν ανέκαθεν πρωτοπόρος στον εκδημοκρατισμό καινοτομιών και premium τεχνολογιών. Η καθιέρωση του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα και η τοποθέτηση αερόσακων κανονικού μεγέθους σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα είναι ορόσημα στους τομείς περιβαλλοντικής προστασίας και ατομικής ασφάλειας. Πρόσφατα παραδείγματα είναι οι πρωτοποριακοί προβολείς IntelliLux LED matrix στις κατηγορίες μεσαίων και συμπαγών μοντέλων, το σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar και το επαναστατικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο Ampera-e.

Οι τεχνολογίες αυτές κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη, δηλαδή καλύτερη για τον άνθρωπο. Το νέο σλόγκαν δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Scholz & Friends. Η εταιρεία είχε αναλάβει την καμπάνια ‘Umparken im Kopf’ το 2014, μία από τις πιο επιτυχημένες αυτοκινητιστικές καμπάνιες στη Γερμανία που συνετέλεσε στην ανάκαμψη της Opel. «Το ’Umparken im Kopf’ συμβόλιζε ένα νέο τρόπο σκέψης που υπερνικά την προκατάληψη. Το ξεκίνημα μιας νέας εποχής υποδηλώνει και το νέο Blitz. Η έμφαση δίνεται στην ουσία. Γι’ αυτό και οι οδηγίες για τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου της μάρκας ήταν η σαφήνεια και η απλότητα. Επομένως, όλα τα κανάλια επικοινωνίας θα χρησιμοποιούν από σήμερα ένα λογότυπο Opel με ‘καθαρή’ 2D εμφάνιση. Προφανώς, τα βασικά συστατικά στοιχεία του λογοτύπου της μάρκας παραμένουν – με τον κύκλο ως σύμβολο του τροχού και την αστραπή ως δείγμα καθαρής ενέργειας. Αναγνωρίσιμο με μια ματιά: απλό – σαφές – ξεκάθαρο.

Το νέο Insignia αποτυπώνει ακριβώς τι σημαίνει αυτό το δόγμα από πλευράς προϊόντος. Το νέο μοντέλο είναι το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με το νέο λογότυπο – σ’ αυτή την περίπτωση σε 3D – και προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα ευφυών τεχνολογιών από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της κατηγορίας. Μεταξύ αυτών είναι το πρωτοποριακό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED matrix, ένα υπερσύγχρονο σύστημα, ευφυή συστήματα υποστήριξης οδηγού και οθόνη head-up. Μία ελκυστική προσφορά κυρίως για πελάτες που μέχρι τώρα δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον για πολυτελείς premium μάρκες

Πρόσθετα πλεονεκτήματα του νέου Insignia προβάλλονται online. Στο YouTube, οι χρήστες του διαδικτύου μπορούν να βλέπουν πώς το Insignia προσφέρει ανέσεις κατηγορίας business και δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια σε έξι βίντεο με θέμα τα εργονομικά premium καθίσματα AGR, την αυτόματη πίσω πόρτα, και το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με αναγνώριση πεζών. Το Insignia προσφέρει συνδεσιμότητα πρώτης κατηγορίας με IntelliLink και ενσωμάτωση smartphone καθώς και Opel OnStar, που περιλαμβάνει 24ωρη υποστήριξη έκτακτης ανάγκης και νέες υπηρεσίες όπως κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο και ανεύρεση χώρου στάθμευσης.

Η Opel εξηγεί ότι η νέα γενιά Insignia εκπροσωπείται με μηνύματα προσαρμοσμένα στα target group και ‘ειδικές οδηγίες’ σε κανάλια των social media, όπως Facebook και LinkedIn. Αστείες ατάκες όπως “Το αφεντικό έχει πάντα την τελευταία λέξη: ευχαριστώ” δείχνει ότι οι ‘ομαδικοί παίκτες’ καταφέρνουν περισσότερα στη ζωή τους. Με το νέο δόγμα της Opel “Το μέλλον ανήκει σε όλους” σαν δέσμευση, ‘θέση’ και υποχρέωση μαζί με τη μεγαλύτερη προϊοντική επέλαση στην ιστορία της εταιρείας (“7 το 17”) η μάρκα είναι άριστα προετοιμασμένη για το μέλλον.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v