Νέο Ford Fiesta: Από 12.990 ευρώ και 8 χρόνια εγγύηση

Η Ford επιλέγει την Ελλάδα για να λανσάρει το νέο της supermini, Fiesta, με αναβαθμισμένα οδηγικά χαρακτηριστικά και ολοκαίνουργιες τεχνολογίες.
Νέο Ford Fiesta: Από 12.990 ευρώ και 8 χρόνια εγγύηση

Το στοίχημα της Ford για το 2017 είναι η κατάκτηση υψηλής θέσης της νέας γενιάς του Fiesta, στη κατηγορία των supermini. Το λανσάρισμα του νέου Fiesta ξεκινά από την Ελλάδα, αφού η χώρα μας θα υποδεχτεί τα πρώτα αυτοκίνητα που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής. Οι πρώτες εκδόσεις αναμένονται σε λίγες ημέρες με τις παραδόσεις να αρχίζουν τον Ιούλιο. Στη φαρέτρα του έχει νέες τεχνολογίες, αναβαθμισμένα οδηγικά χαρακτηριστικά, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, τιμές που ξεκινούν από τα 12.990 ευρώ και 8 χρόνια εγγύηση.

Το νέο Ford Fiesta ξεκίνησε να κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της Ford στην Κολωνία. Το νέο μοντέλο αποτελεί την 8η γενιά Fiesta και έρχεται για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των συνολικά 40+ χρόνων από την ημέρα κυκλοφορίας του πρώτου Ford Fiesta το 1976.

Η Ford έχει επενδύσει περίπου 293 εκατομμύρια ευρώ σε νέες διαδικασίες παραγωγής στο εργοστάσιο της Κολωνίας – που ήδη θεωρείται από τα πιο αποδοτικά εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο - με την προοπτική ένα Fiesta να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής κάθε 68 δευτερόλεπτα.

O σχεδιασμός του ήταν πάντα ένα από τα χαρακτηριστικά που το έκαναν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Κατά τη διάρκεια της πορείας του, το δημοφιλές μοντέλο της Ford έχει κερδίσει πολλά σχεδιαστικά βραβεία. Η εμφάνιση του νέου Fiesta είναι βασισμένη στο στυλ του απερχόμενου Fiesta. Διατίθεται σε 3-θυρο και 5-θυρο αμάξωμα και διαθέτει πιο φινετσάτη και κομψή σχεδίαση.

Το καπό υιοθετεί πιο ήπια σχεδίαση χωρίς κεντρικό φούσκωμα με αποτέλεσμα να αναδεικνύεται η νέα φαρδύτερη μάσκα. Το σύγχρονο σχήμα των προβολέων δίνουν την αίσθηση ότι αγκαλιάζουν το αμάξωμα, ένα στοιχείο άμεσα αναγνωρίσιμο.

Το προφίλ είναι πιο διακριτικό και λιγότερο σφηνοειδές που σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο αμάξωμα σε μήκος κατά 71 mm και σε πλάτος κατά 12 mm, προσδίδει μία πιο premium εμφάνιση. Στο πίσω μέρος, τα νέα οριζόντια φώτα αναδεικνύουν το μεγαλύτερο πλάτος του αυτοκινήτου και παράγουν μια χαρακτηριστική εμφάνιση.

Η νέα σχεδιαστική προσέγγιση του εσωτερικού αποφασίστηκε ύστερα από αμέτρητες ώρες αξιολόγησης της αλληλεπίδρασης των ανθρώπων με τα οχήματά τους, επιτρέποντας στη σχεδιαστική ομάδα να αποκτήσει πολύτιμες πληροφορίες για τον τρόπο συνύπαρξης ανθρώπων-αυτοκινήτων και τη χρήση του εσωτερικού σε καθημερινή βάση. Το αποτέλεσμα είναι μία συναρπαστική, οδηγοκεντρική σχεδίαση εσωτερικού, εμπνευσμένη από έξυπνες συσκευές και tablets που έχουν άμεση απήχηση σε μία ευρεία βάση πελατών. Η Εργονομική σχεδίαση για τα χειριστήρια, τις ενδείξεις των οργάνων και της κεντρικής οθόνης που παρέχει σαφείς πληροφορίες με μια ματιά, καθώς και η χρήση υλικών που είναι ευχάριστα στην αφή, συμβάλουν σε μία αίσθηση ευρυχωρίας, υψηλής ποιότητας κατασκευής και δημιουργούν ένα κομψό και σύγχρονο εσωτερικό.


Η διάταξη και η θέση της κεντρικής οθόνης είναι πιο ελκυστική. Διαθέτει ελάχιστους διακόπτες και χειριστήρια, και βρίσκεται πιο κοντά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Το τιμόνι έχει επίσης λιγότερα χειριστήρια. Ο αριθμός διακοπτών στην κεντρική κονσόλα έχει μειωθεί σχεδόν στο μισό, συγκριτικά με το απερχόμενο Fiesta, ενώ πολλά χειριστήρια συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας έχουν τοποθετηθεί σε νέες θέσεις στην οθόνη αφής 8 ιντσών. Επιπλέον, πρόσθετα πακέτα εξατομίκευσης του εσωτερικού χώρου προσφέρουν διαφορετικές επιλογές σε στοιχεία όπως το χρώμα στις ραφές των καθισμάτων ή τη γκάμα αποχρώσεων και υλικών της ταπετσαρίας, ώστε να ικανοποιήσουν την αυξανόμενη τάση των πελατών για διαφοροποίηση και παράλληλα να ενισχύσουν το στοιχείο της αποκλειστικότητας, διατηρώντας όμως πάντα την ισορροπία και την αρμονία του εσωτερικού.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v